Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Growlog B+ Azarius

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Peptalk » di mei 24, 2011 12:02 am

Muah, 3gram gedroogd is voor mij vrij veel..
Van 1 gram meteen naar 3,25..

Ik zou zeggen probeer gewoon die aangeraden dosis, maar dan in een keer.
Dus 2 gram ineens.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » di mei 24, 2011 12:14 am

Peptalk schreef:Van 1 gram meteen naar 3,25..


Inderdaad, ik zou ook eerst met 2 - 2,5 verder gaan! Maar eerst even wachten op het antwoord van de TS over mn vraagjes.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 24, 2011 12:43 am

Hoeveel tijd heb je tussen het bijnemen gelaten?


T+ 0:00 1 gram
T+ 1:00 1 gram
T+ 2:30 1 gram

Grofweg. Dus het zou daar inderdaad wel aan gelegen kunnen hebben, maar ik wist wel dat in een keer beter is maar het is toch niet zo dat het totaal niet meer je trip versterkt als je na anderhalf uur ofzo bij neemt?


Nee dat denk ik niet. B+ paddo's zijn normaal gezien gewoon een leuke strain, en ik zie niet in waarom die van jou slecht zouden zijn. Verkeerd gedroogd geloof ik ook niet in, aangezien ik de mijne op dezelfde manier droog.


Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat het een natuurproduct is, dus het zou kunnen dat dit net gewoon een paar slappe paddo's waren. Maar ik ben het met je eens dat dit in dit geval waarschijnlijk niet de echte oorzaak was.
Ik bedacht me ook dat ik het ook niet op geheel nuchtere maag had gedaan, misschien helpt dat ook. (ik had ong 3 a 4 uur van te voren gegeten, niet heel veel maar ook niet weinig)

Vergeet trouwens niet dat er bij paddo's gewenning optreedt. Dus als je een van de volgende dagen dezelfde dosis eet, gaat het veel minder sterk zijn. Just saying (want wie weet dacht je vandaag nog een poging te wagen)!


I know, but thanks ;)

Zou het er trouwens misschien iets mee te maken kunnen hebben dat ik mijn paddos niet super lang in mijn mond hield? met truffels deed ik dat namelijk altijd, truffels kauwen en minimaal 20 min in je mond laten omdat dat mij werd aangeraden omdat het in je mond het meeste wordt opgenomen. Hoe doen jullie het altijd? Hoe lang 'spoelen' jullie je mond altijd met dat papje? Ik had het dit keer maar 2 min ong in me mond denk ik.
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Peptalk » di mei 24, 2011 12:55 am

Ik nul seconden en werkt altijd prima.
Capsules :rock:
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » di mei 24, 2011 1:04 am

Vaste klant schreef:maar het is toch niet zo dat het totaal niet meer je trip versterkt als je na anderhalf uur ofzo bij neemt?


Volgens mij wel hoor. Tenzij je echt veel meer bijneemt misschien, maar daar heb ik geen ervaring mee. Het beste is om gewoon in één keer de dosis te eten. Ik snap ook niet waarom mensen willen herdoseren. Eens je het effect deftig voelt is het al te laat om nog bij te nemen.

Vaste klant schreef:Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat het een natuurproduct is, dus het zou kunnen dat dit net gewoon een paar slappe paddo's waren.


Het is inderdaad een natuurproduct, maar ik denk niét dat er zo veel verschil zit in sterkte tussen paddo's van verschillende flushes of paddo's van één flush of.. Je weet nooit exact hoeveel je binnen krijgt, dat is waar. Maar volgens mij is het niet zo dat je de ene keer van 3 gram superhard tript terwijl je een andere keer helemaal niks merkt. Hangt ook af van set en setting. Paddo's vallen ook gewoon elke keer anders, en dat vind ik maar goed ook. :)

Vaste klant schreef:Ik bedacht me ook dat ik het ook niet op geheel nuchtere maag had gedaan, misschien helpt dat ook. (ik had ong 3 a 4 uur van te voren gegeten, niet heel veel maar ook niet weinig)


4 uur is normaal gezien voldoende voor mij.

Vaste klant schreef:Hoe doen jullie het altijd? Hoe lang 'spoelen' jullie je mond altijd met dat papje? Ik had het dit keer maar 2 min ong in me mond denk ik.


Hoe heb jij ze gegeten? Ik steek ze meestal in de mixer en dan eventueel in capsules, ofwel met de lepel een goeie schep in je mond en snel doorslikken met drank. Je merkt wel dat de trip veel sneller opkomt dan, aangezien de paddo's een grote verdelingsgraad hebben en dus een groter 'contactoppervlak' hebben. De psilocine/psilocybine gaat dus veel makkelijker en sneller opgenomen worden in het bloed. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 24, 2011 1:22 am

Hmm, dat vind ik wel een beetje naar dat ik in een keer me hele portie moet doen. Want ik heb echt nog een te slecht beeld over hoeveel ik moet nemen voor mijn gewenste effect. En ik heb nu al zo veel halve tripjes gehad op truffels en paddos. En vind het elke keer een briljante stof dus wil er nu wel een keer full voor gaan.. Nou dan maar volgende keer in het bos met goede setting in 1 keer 2.5 gram en hopen dat het niet fout gaat.

Hoe heb jij ze gegeten? Ik steek ze meestal in de mixer en dan eventueel in capsules, ofwel met de lepel een goeie schep in je mond en snel doorslikken met drank. Je merkt wel dat de trip veel sneller opkomt dan, aangezien de paddo's een grote verdelingsgraad hebben en dus een groter 'contactoppervlak' hebben. De psilocine/psilocybine gaat dus veel makkelijker en sneller opgenomen worden in het bloed. :grin:


Ja ik at ze gewoon, 3 of 4 paddos in me mond gedaan en gewoon droog op kauwen voor een paar minuten. Af en toe klein slokje water om de smaak beetje te neutraliseren maar meer ook niet. Blender gaat hem denk ik niet worden, dan blijft er volgens mij best veel paddo smurrie achter in de blender . of hoe papperig wordt het ? of wordt het gewoon een beetje als verkruimeld koek na het blenden? Dus niet vochtig. (uiteraard als ze al gedroogd zijn)

Om nog ff een vraag van eerder te beantwoorden: Me paddos waren droog, maar niet zo droog dat je ze overal kon breken (op sommige plekjes al wel waar ze dunner waren) maar de rest was gewoon kurk achtig.
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » di mei 24, 2011 1:30 am

Vaste klant schreef:Nou dan maar volgende keer in het bos met goede setting in 1 keer 2.5 gram en hopen dat het niet fout gaat.


2,5 gram valt best mee hoor. Als je niet zeker bent gewoon eens trippen op 2 gram. Volgende keer op 2,5 enzoverder.

Vaste klant schreef:Nou dan maar volgende keer in het bos met goede setting in 1 keer 2.5 gram en hopen dat het niet fout gaat.


Je zou gewoon stilaan moeten opbouwen. En best in één keer een portie eten. Anders heb je niet echt referentie materiaal als je altijd de portie opdeelt. Dan weet je dus niet of die herdosering nog volledig tot z'n recht komt en dergelijke.

Vaste klant schreef:Blender gaat hem denk ik niet worden, dan blijft er volgens mij best veel paddo smurrie achter in de blender . of hoe papperig wordt het ? of wordt het gewoon een beetje als verkruimeld koek na het blenden? Dus niet vochtig. (uiteraard als ze al gedroogd zijn)


Mijn paddo's waren laatst ook taai, maar in de blender wordt het gewoon een soort van grof poeder/vezels/brokjes. Een papje was het bij mij alleszins niet. En als er wat achterblijft kan je er altijd wat drank ingieten en zo opdrinken. :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » di mei 24, 2011 12:36 pm

Nou ik ben benieuwd ;p
ze staan iig al weer flink explosief te groeien! Dus ik heb er weer zin in.
Wie uit dit topic gaat er ook naar de meet? Ik zit er heel misschien aan te denken ook ff langs te gaan. En misschien mijn paddos te nuttigen :stoned: of is dit niet zo een meet waar veel mensen gaan gebruiken?
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » di mei 24, 2011 3:50 pm

Vaste klant schreef:Wie uit dit topic gaat er ook naar de meet?


Ik jammer genoeg niet. Het is tamelijk duur om naar Nederland te reizen met de trein (vanuit België). Mn examens starten ook binnen twee weken. Toch zou ik het héél fijn vinden om bepaalde mensen te ontmoeten. Maar ach, dat komt nog wel een keer. :grin:

Vaste klant schreef:of is dit niet zo een meet waar veel mensen gaan gebruiken?


Wat denk je nu zélf. :lol:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Deviance » di mei 24, 2011 5:55 pm

Vaste klant schreef:Nou ik ben benieuwd ;p
ze staan iig al weer flink explosief te groeien! Dus ik heb er weer zin in.
Wie uit dit topic gaat er ook naar de meet? Ik zit er heel misschien aan te denken ook ff langs te gaan. En misschien mijn paddos te nuttigen :stoned: of is dit niet zo een meet waar veel mensen gaan gebruiken?



Ik kom waarschijnlijk :kleuter:


Ik verwacht dat iedereen rustig gaat bbq'en en misschien een of twee biertjes voor de mensen die echt los willen gaan. Wat denk jij man :woeh: .
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » wo mei 25, 2011 3:24 pm

Hihi grapje :oops:

Ze groeien goed!!! hoop dat ze nog een tijdje wachten met open gaan zodat ze lekker groot worden voor ik ze moet oogsten!
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » wo mei 25, 2011 10:47 pm

Ik zit sterk te twijfelen over wanneer te oogsten.
Kheb verschillende meningen gevonden, de een zegt oogsten als de hoeden open gaan en dan het liefst alles in 1. Maar dan zie ik weer ergens anders een timelapse waarin je duidelijk alle hoeden compleet open staan voor ze oogsten (en ook een gigantisch stuk groter zijn dan wanneer er net 1 hoedje open gaat). Maarja dan las ik ook weer ergens dat de paddos het potentieelste (sterkst) zijn direct op het punt wanneer een hoed open gaat..

WAT TE DOEN WAT TE DOEN!
ik wil veel grammen! Maar als het beter is om iets minder grammen te hebben maar dat ze dan wat sterker zijn wil ik dat natuurlijk! Dus ik weet het niet meer
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Deviance » do mei 26, 2011 11:03 pm

Op internet staat meestal ''als het vliesje breekt'' , dus net nadat de hoeden open klappen. Heb ik ook gedaan en ik was wel tevreden met de potentie van m'n B plussers.

http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 71205.jpg/

+/- 12 uur daarna had ik ze geplukt dacht ik. Ze hadden misschien nog iets door kunnen groeien, maar ach.. dan kan je growkit die ''energie'' weer gebruiken voor een volgende flush. Ze worden in ieder geval (althans voor zo ver ik weet) niet potenter o.i.d. als ze groter zijn.
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » vr mei 27, 2011 1:13 am

Ik heb ze vanochtend geplukt.
Zal morgen jullie even van piccas voorzien en het gewicht opgeven van me flush, ik hou het spannend :rock2:
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Peptalk » vr mei 27, 2011 1:46 pm

Vaste klant schreef:Nou dan maar volgende keer in het bos met goede setting in 1 keer 2.5 gram en hopen dat het niet fout gaat.

Ik wil even zeggen dat ik het bos niet echt een goede set vind. Zeker niet als je van plan bent voor de eerste keer écht te trippen. Maar goed, smaken verschillen.

Om nog ff een vraag van eerder te beantwoorden: Me paddos waren droog, maar niet zo droog dat je ze overal kon breken (op sommige plekjes al wel waar ze dunner waren) maar de rest was gewoon kurk achtig.


Dat maakt voor de houdbaarheid misschien nog iets uit, maar voor het effect zeker niet.
Vaste klant schreef:Maarja dan las ik ook weer ergens dat de paddos het potentieelste (sterkst) zijn direct op het punt wanneer een hoed open gaat..


Naar mijn weten worden de paddo's naar mate ze groter worden minder potentieel.
Het lijkt mij dus hoe langer je wacht, hoe minder potent ze zijn. In grammen heb je dan wel stukken meer uiteraard.

Ik zou, al heb je ze nu al geoogst, wachten tot dat er bij een groot gedeelte de vliesjes zijn gescheurd. Dan alle paddo's oogsten. Niet lading voor lading, hierdoor put je het substraat onnodig uit en heb je meer kans op contaminatie.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » zo mei 29, 2011 2:51 pm

Nou 2de flush is iets indrukwekkender dat de eerste, dus ik hoop dat me bakje deze trend voort zet.
2de flush = 124 gram vers
Pics:



Sfeer lichtje:




Grootste paddo:
van dit:


Naar dit (nog niet HELEMAAL gedroogd maar hij is er bijna):
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » ma mei 30, 2011 11:55 pm

En ik zie de eerste pins al voor de 3de keer :wave:
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Einstein » di mei 31, 2011 12:12 pm

Oei, mooie paddenstoeltjes, man :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » wo jun 01, 2011 1:59 am

Thanks einstein!



Ik weet dat ik het advies ga krijgen van wacht even af en misschien worden ze wel heel groot, maar ik heb maar 4 pins staan dit keer ipv vorige 2 flushes elke keer iets van 15 minimaal!
Hoop dat het nog wat wordt! :grin:
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » do jun 02, 2011 3:26 pm

Nou het lijkt erop dat het helemaal niks wordt deze flush. :#:
Er zijn 7 paddos waarvan 3 zo goed als nog pins, de andere 4 zijn ong 6cm maar het lijkt erop alsof die wel bijna geoogst kunnen worden en dus niet veel groter gaan worden. :(
kutzooi
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » do jun 02, 2011 8:58 pm

Waarom wil jij zo graag grote paddo's hebben? Op kleine kan je ook trippen hoor, en dat is voor mij nog steeds het belangrijkste aan een paddo. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » do jun 02, 2011 9:21 pm

Omdat er maar 7 uit de grond komen!!!! :-o
(als ik nu zou oogsten schat ik dat ik op 20 gram vers zit en ik denk niet dat het nog heel lang duurt voor ik kan oogsten)
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » do jun 02, 2011 9:27 pm

Sommige flushes kunnen wat minder zijn. Wie weet wordt de volgende weer wat groter! En de vorige flushes zijn toch allemaal al heel mooi geweest. Je moet ook weten dat naar het einde toe de flushes altijd veel minder groot gaan zijn. Maar daarmee bedoel ik niet dat je growbox al op z'n einde zit, dat valt moeilijk op voorhand te voorspellen.

Alleszins nog veel plezier en geluk met je growbox, je zal nu toch al wel een aantal keer kunnen trippen hoor. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » do jun 02, 2011 9:35 pm

(sorry posten dit bericht tegelijk met vorige bericht)

Kijk! :cry:



En hier zie je al dat het vliesje al tevoorschijn komt en niet al te lang duurt voor die knapt:



waarom is me flush zo slecht? Betekent dit ook dat me bakkie op is en er niet nog meer flushes uit komen?
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor PoisonDrink » do jun 02, 2011 9:54 pm

Je kan gewoon wachten tot de hoedjes naar boven beginnen krullen hoor. Zelf als er sporen beginnen uit te vallen maakt het weinig uit. Kijk eens naar deze timelapse (ook B+ strain):



Op die tweede foto komt het vliesje nog maar pas te voorschijn, dat duurt nog wel even voor het vliesje scheurt en dan groeit hij nog een pak verder normaal.

Vaste klant schreef:waarom is me flush zo slecht? Betekent dit ook dat me bakkie op is en er niet nog meer flushes uit komen?


Het kán zijn dat je growbox stilaan uitgeput geraakt, hoewel drie flushes me aan de lage kant lijkt. Ikzelf heb eens 6 flushes gehad met een growbox. Zoiets kan je natuurlijk moeilijk op voorhand voorspellen, het is nog steeds een natuurproduct. Time will tell. :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Vaste klant » do jun 02, 2011 9:58 pm

PoisonDrink schreef:Je kan gewoon wachten tot de hoedjes naar boven beginnen krullen hoor. Zelf als er sporen beginnen uit te vallen maakt het weinig uit.


Maar op het moment dat het vliesje scheurt zijn de paddos het potentieelst toch? Dus zou verder laten groeien voor meer grammen geen zin hebben, aangezien je dan wel meer gram krijgt maar dat ze iets minder sterk zijn en dus op ong hetzelfde uitkomt.
dus of het is te hopen dat deze paddos nog best groot worden voor het vliesje scheurt en de opbrengst nog redelijk is in grammen of ik heb gewoon pech
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Deviance » do jun 02, 2011 10:05 pm

Je hebt ze de vorige flush gewoon op het goede moment geplukt, dus doe dat nu weer :)



Enneee, ben geen grammatica nazi ofzo maar laten we vanaf nu stoppen met het gebruiken van het woord ''potentieel'' waar we ''potent'' bedoelen :P
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Ivo » do jun 02, 2011 10:05 pm

Deviance schreef:Enneee, ben geen grammatica nazi ofzo maar laten we vanaf nu stoppen met het gebruiken van het woord ''potentieel'' waar we ''potent'' bedoelen :P

Potentie bedoel je? :p
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Deviance » do jun 02, 2011 10:07 pm

Ja, als in potent. Dat woord wordt natuurlijk vooral gebruikt voor de mannelijke erectie maar het betekent gewoon vermogend/machtig .. dus ''potente paddos'' i.p.v. ''potentiele paddos'' :kleuter:
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: Growlog B+ Azarius

Berichtdoor Ivo » do jun 02, 2011 10:08 pm

My bad, verkeerd gelezen :)

Wil ik ook es bijdehand doen, lees ik het verkeerd :(
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner