Vaste klant schreef:En ik wil wel graag zeker weten dat 8 uur voldoende is, iemand die dit kan bevestigen?
Vaste klant schreef:Ik vind het erg lastig om de juiste temp. te krijgen in mijn kamer, het schommelt een beetje tussen de 20 en 22 graden. Hoe erg is dit dat het niet 23 tot 25 is?
Nog een punt:
Ik vind het erg lastig om de juiste temp. te krijgen in mijn kamer, het schommelt een beetje tussen de 20 en 22 graden. Hoe erg is dit dat het niet 23 tot 25 is?
Hier was iemand op het forum die om de paar dagen extra water vernevelde, met als gevolg het ontstaan van een schimmel (cobweb). Ook krijg je dan van die behaarde paddo's zoals ook op de foto's te zien is.
Vaste klant schreef:Hoe snel zullen de paddos veranderen in een dode troep met bacterien nadat ze klaar zijn om te oogsten? kan dat al binnen een dag zijn of duurt dat meestal wel een week?
Vaste klant schreef:En wat als ik hem in de garage zet en ik kom terug, wat is dan 'worst case scenario' ?
Vaste klant schreef:en even voor als ik wel nog een oppas kan vinden, wanneer is de tijd om te oogsten? Als ze ALLEMAAL hun hoed open hebben? Of pluk je gewoon steeds de gene waarvan de hoed open is (dus niet allemaal tegelijk)
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten