PoisonDrink schreef:Heel gek, waren de paddo's wel al groter geworden? Ik hoop voor jou dat de volgende flushes veel grote, dikke paddo's voortbrengen, hier staan Mckennaii kweeksetjes wel om bekend hoorde ik.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
spacelord schreef:De 5e flush net geoogst, 65 gram vers. Helaas was ik iets te laat en is de bak zwart gekleurd van de sporen. Gaat dit de kans op een 6e flus verminderen of moest ik daar zowiso al niet meer op hopen?
Deviance schreef:spacelord schreef:De 5e flush net geoogst, 65 gram vers. Helaas was ik iets te laat en is de bak zwart gekleurd van de sporen. Gaat dit de kans op een 6e flus verminderen of moest ik daar zowiso al niet meer op hopen?
6e flush is volgens mij wel een beetje als die laatste restjes wiet van de tafel schrapen om er nog een joint van proberen te maken.
Deviance schreef:6e flush is volgens mij wel een beetje als die laatste restjes wiet van de tafel schrapen om er nog een joint van proberen te maken.
Niet teveel van verwachten.
SjaakT schreef:In die kleine van mij zit 250CC, dus dat is meer als 4x zo klein ja, want in een "normale" zit 1200CC als ik het goed onthouden heb. Achteraf had ik dan voor die 5-10 euro meer net zo goed meteen een normale kunnen kopen. Maarja, al doende leert men
SjaakT schreef:Ja, dat wist ik al jaIk zal het doosje even opmeten waarin de desbetreffende (mijne dus) kweekset in heeft gezeten:
l x b x h = 14.5 x 15 x 6
Ja ja.. dat is een beste afmeting hoor!
SjaakT schreef:Je kan dan toch zelf het aantal CC's bepalen wanneer je zelf kweekt?
SjaakT schreef:Ik zat te denken aan zo'n "beginners setje" zoals deze bijvoorbeeld:Spoiler! :
Lijkt mij dat daar alles in zit, en de handleiding is ook tamelijk "groot". Of is dit een soort dummy/retard growkit versie?
SjaakT schreef:Tja, maar echt, echt alles zelf doen, dat is natuurlijk alleen maar voor een echte die-hard grower als jijIk zou daar persoonlijk nooit zoveel tijd in willen stoppen, maar dat komt misschien ook omdat ik het nu echt te druk heb voor woorden
SjaakT schreef:Ja, dat is inderdaad wel zo. En bij Azarius heb je ook maar een beperkte keus aan sporen toch? Er zijn toch enorm veel soorten te koop op internet? Is de hawaaiiaanse sporensoort nog te koop, of is dat een kweek waar je beter pas later, met een enorm veel ervaring aan kan beginnen ivm moeilijkheid van groeien van de hawaaiiaanse paddo?
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast