Tripkonijn schreef:Met dat mckennaii setje heb ik ook iets langer moeten wachten maar daarna stegen ze als paddestoelen uit de grond
Ik denk dat het ongeveer een maand was
Tip: Consumeer er niet teveel van ineens (want je kan voor verassingen staan, deze is een vrij harde soort)
spacelord schreef:Verder is er genoeg condens en licht aanwezig.
Tripkonijn schreef:stegen ze als paddestoelen uit de grond
Tripkonijn schreef:je kan voor veRassingen staan
PoisonDrink schreef:Tripkonijn schreef:stegen ze als paddestoelen uit de grond
Wat had je anders verwacht uit je growbox?Tripkonijn schreef:je kan voor veRassingen staan
Wat moeten we ons daarbij voorstellen?
PoisonDrink schreef:Ik had het eerder over de foute spelling.
Ik wil niet verast worden.
PoisonDrink schreef:Ja daar komt de naam wel vandaan. Maar ik vroeg me af of hij ook nog andere namen had. Dat ze hem gewoon Mckennaii noemen om beter te klinken ofzo.
Zoals bij de truffels van nu. Ook veel verschillende nieuwe namen verzonnen..
syzygy is een cubensis strain die van de broertjes mckennaii komt maar die is wel sterk dus grote kans dat het gewoon Thai is ofzo met een andere naam
Tripkonijn schreef:
- Code: Selecteer alles
syzygy is een cubensis strain die van de broertjes mckennaii komt maar die is wel sterk dus grote kans dat het gewoon Thai is ofzo met een andere naam
PoisonDrink schreef:Tripkonijn schreef:
- Code: Selecteer alles
Aha die syzygy staat wel tussen de sporeprints. Misschien ooit eens bestellen. Vind ik wel leuk, verschillende soorten op voorraad hebben. Gewoon één keer zelf een bakje groeien en een paar deftige prints maken. Dan kan je ze levenslang groeien.
Kijk hier maar eens! Zien er mooi uit.
spacelord schreef:Update: Ze zijn een klein beetje gegroeid sinds maandag. Er zijn er wel op de plastiek aan het groeien vanboven aan de zijkant
Er is nauwelijks condens sinds een paar dagen, water in de zak vanonder bijdoen? Een sproeier heb ik niet
spacelord schreef:Ik kan geen foto's uploaden omdat de bestanden opeens allemaal te groot zijn.
De temperatuur is steeds tussen de 24°en 26°
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten