drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
maniac schreef:haha meh, mijn ideale stonerplek is toch in de zon in een parkje met vrienden ofzo, en dan is een flesje met wietmelk echt heel handig^^.
The_Upsetter schreef:maniac schreef:haha meh, mijn ideale stonerplek is toch in de zon in een parkje met vrienden ofzo, en dan is een flesje met wietmelk echt heel handig^^.
Juist dan moet je goed opletten!
Bij orale inname duurt het langer voordat de effecten opkomen, dus ga niet als een malle liters melk weg zitten te zuipen, ghehe.
Werkt het eigenlijk ook als ik een klein beetje boter verwarm en daar hasj doorheen gooi en het een tijdje laat trekken, het daarna laat afkoelen en dan een boterham met deze boter smeer?
seth schreef:net kopje gedronken we zullen zien, ik heb er ook nesquick bijgegooid, dat maakt die boter niet zo vies.
TOK schreef:het lekkerste was een basis van hasj en boter gemengd in
melk
banaan
ijsklontjes
vanille
in de blender. een heerlijk romige smoothie die een koffieshop best verkocht zou kunnen krijgen.
TOK schreef:wat ik begrepen heb (uit ervaring ) is dat het inderdaad zo is dat de opname van de THC efficiënter is bij het eten dan bij het roken omdat bij roken het merendeel verbrand.
Peptalk schreef:Maar bij beide methodes blaas/schijt je dus ongeveer de helft van de THC uit.
Klinkt lekker, heb door jou het idee gekregen eens te experimenteren met milkshakes en smoothies!
Peptalk schreef:Aanzienbare kans op misselijk worden.
Koud laten worden lijkt mij geen slim idee.
niet voor het effect maar de houdbaarheid van de melk na verhitting..
Wanneer je stiekem iets wilt doen, kun je beter ietd anders makkelijk mken.
Peptalk schreef:Haha
Veel succes, mocht je het ooit nog eens doen!:P
Peptalk schreef:Ik ben nog eens van plan cocosvet capsules te maken, met hasj uiteraard.
Peptalk schreef:heel onopvallend innemen.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten