Petrovic schreef:Nuchter ben ik toch beter af.
Pff schreef:Trippen is het zelfonderzoeken van je eigen brein
Dit is mogelijk omdat je in een trip je ego kunt loslaten en dus ook objectief naar jezelf kunt kijken. Hierdoor komen simpele antwoorden op moeilijke levensvragen naar boven die je normaal niet had kunnen geven omdat je ego in de wegstond.
Trippen is het kijken naar en keuren van je eigen leven door de ogen van een fictief persoon die toch in je zit.
Trippen zet deurtjes los in je hersenenen die je allang vergeten was of waarvan je nooit beseft had dat het een deur was.
Petrovic schreef:Nuchter ben ik toch beter af.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Zit de krullenbol nu op je schoot?
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Zit de krullenbol nu op je schoot?
Ik hoef niet eens bij iemand in de buurt te zijn, om het slechtst in die persoon naar boven te halen. Neem jezelf eens als voorbeeld. Word je nooit moe van jezelf, in periodes dat ik hier actief ben?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Nee, dan verveel ik me hooguit iets minder.
Sublimo schreef:Dit is mogelijk omdat je in een trip je ego kunt loslaten en dus ook objectief naar jezelf kunt kijken. Hierdoor komen simpele antwoorden op moeilijke levensvragen naar boven die je normaal niet had kunnen geven omdat je ego in de wegstond.
Je laat om te beginnen sowieso je ego al niet los tijdens het trippen. Dat is het laatste wat je zou willen tijdens het trippen.
Tomzeur schreef:Ja ik heb niet zo'n leuke Bioshock-spelende hoogbegaafde huisgenoot als Sublimo, ik moet toch wat?
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Ja ik heb niet zo'n leuke Bioshock-spelende hoogbegaafde huisgenoot als Sublimo, ik moet toch wat?
Als je dat wel zou hebben, zou je je niet vervelen? Ik heb dat ook allemaal niet, dus ik kan het niet hardmaken, maar het lijkt me kankersaai. Maar hey, ik vind jou ook kankersaai, so it might just be a match made in heaven. Waarom stel je 't hem niet voor?
Tomzeur schreef:Zit je weer een weekje aan de speed?
Tomzeur schreef:Doe eens wat vrolijker joh. En doe niet of je niet bij die Bioshock-speler woont, we weten allebei beter.
Dat onzinnige off-topic posts niet alleen binnen het Onzin forum gepost wordenDingen die je gaat realiseren als je tript
Claviceps schreef:Dat onzinnige off-topic posts niet alleen binnen het Onzin forum gepost wordenDingen die je gaat realiseren als je tript
Dopey schreef:*iets met begin bij jezelf*
Dopey schreef:Nu weer ontopic dan
Dopey schreef:Ben je nou echt zo dom, of zit je gewoon de grens op te zoeken?
Volgende heeft ook een warn.Dopey schreef:Nu weer ontopic dan
Balance schreef:Sublimo schreef:Dit is mogelijk omdat je in een trip je ego kunt loslaten en dus ook objectief naar jezelf kunt kijken. Hierdoor komen simpele antwoorden op moeilijke levensvragen naar boven die je normaal niet had kunnen geven omdat je ego in de wegstond.
Je laat om te beginnen sowieso je ego al niet los tijdens het trippen. Dat is het laatste wat je zou willen tijdens het trippen.
Waarom denk je dat Sublimo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten