herejezus schreef:Tijdens het trippen word je soms een beetje gescheiden van je ego, waardoor je er met een afstand naar kunt kijken.
Einstein schreef:Ik heb tijdens het trippen nooit het gevoel gehad dat ik van mijn ego gescheiden word, hooguit dat ik me als een mongool of hippie gedroeg Misschien ligt het aan mij
herejezus schreef:Het is in ieder geval interessant om te kijken naar wat er nou precies gebeurt in een trip. Om deze reden ga ik engels leren, zodat ik boeken kan lezen van Stanslav Grof, Timothy Leary, en weet ik veel wie nog meer:P
Aaltje schreef:herejezus schreef:Het is in ieder geval interessant om te kijken naar wat er nou precies gebeurt in een trip. Om deze reden ga ik engels leren, zodat ik boeken kan lezen van Stanslav Grof, Timothy Leary, en weet ik veel wie nog meer:P
Kan je geen Engels?
herejezus schreef:Ik kan een beetje engels. Niet voldoende dus.
Sublimo schreef:
Je ego is niks negatiefs wat je kwijt moet zien te geraken, je hebt je ego juist nodig. Het is datgene wat je maakt tot wie je bent, zonder ego, zonder ik, ben je niks meer.
Dat wil je toch niet kwijt raken?
Tijdens het trippen werk je aan je ego.
Balance schreef:Heb je wel is iets gelezen over verlichting?
berten schreef:Sinds ik LSD neem heb ik pas echt vrede genomen met mezelf,
kan het in feite iedereen aanraden die in de knoop ligt met zichzelf. Treat Lucy with respect and she will guide you true the path of wisdom, amen my brotherz
berten schreef:Sinds ik LSD neem heb ik pas echt vrede genomen met mezelf, kan het in feite iedereen aanraden die in de knoop ligt met zichzelf. Treat Lucy with respect and she will guide you true the path of wisdom, amen my brotherz
XM77 schreef:Niet voor iedereen is het de oplossing. Voor mij inderdaad ook wel though, heb ik het idee. =D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten