Niemand schreef:Ik heb vrijdag om 16 uur 1 zegel gepakt en hij een halve zegel. Het deed erg weinig met hem (wat ik erg vreemd vond) terwijl ik lekker kleurtjes aan het kijken was. Hij pakte toen om 20.00 uur ineens 3,5 zegels en een half uur later weer 4 zegels. Ik was echt boos want dat was een hoop geld en ik wist totaal niet wat ik moest verwachten. Hij had zoveel genomen omdat ik hem een heel verhaal had gegeven over tolerantie enzo en hij dacht van als ik alles neem dan moet het wel lukken. Hij was ook zo stoned als de tierelier. Hij heeft uiteindelijk zeer, zeer zwaar getript. Toen hij echt heel zwaar begon te trippen nam ik een oxazepam en een xanax zodat ik helder genoeg was om hem te handelen. De volgende middag (13.00 uur was ie nog steeds licht aan het trippen en zag hij nog steeds vervormingen enzo. We vielen pas rond 20.00 uur (zaterdag) in slaap en zijn vandaag om 14.00 uur pas wakker geworden. Naar zijn eigen zeggen was hij nog steeds niet helder en nog steeds bang voor een bad trip voordat hij in slaap viel. We waren toen inmiddels 28 uur verder.. Was echt kapot lachen uiteindelijk. Echt niet normaal gewoon. Ik ging em ook helemaal mindfucken de hele tijd.
herejezus schreef:Niemand schreef:Ik heb vrijdag om 16 uur 1 zegel gepakt en hij een halve zegel. Het deed erg weinig met hem (wat ik erg vreemd vond) terwijl ik lekker kleurtjes aan het kijken was. Hij pakte toen om 20.00 uur ineens 3,5 zegels en een half uur later weer 4 zegels. Ik was echt boos want dat was een hoop geld en ik wist totaal niet wat ik moest verwachten. Hij had zoveel genomen omdat ik hem een heel verhaal had gegeven over tolerantie enzo en hij dacht van als ik alles neem dan moet het wel lukken. Hij was ook zo stoned als de tierelier. Hij heeft uiteindelijk zeer, zeer zwaar getript. Toen hij echt heel zwaar begon te trippen nam ik een oxazepam en een xanax zodat ik helder genoeg was om hem te handelen. De volgende middag (13.00 uur was ie nog steeds licht aan het trippen en zag hij nog steeds vervormingen enzo. We vielen pas rond 20.00 uur (zaterdag) in slaap en zijn vandaag om 14.00 uur pas wakker geworden. Naar zijn eigen zeggen was hij nog steeds niet helder en nog steeds bang voor een bad trip voordat hij in slaap viel. We waren toen inmiddels 28 uur verder.. Was echt kapot lachen uiteindelijk. Echt niet normaal gewoon. Ik ging em ook helemaal mindfucken de hele tijd.
Jij bent aan het trollen? Dit kan niet anders.
Intoxication schreef:bullshit
neem gwn een pepje man
dan ben je mss wat realistischer dan je onzin verhalen, jij moet minder lsd nemen
Intoxication schreef:bullshit
neem gwn een pepje man
dan ben je mss wat realistischer dan je onzin verhalen, jij moet minder lsd nemen
herejezus schreef:Niemand schreef:Ik heb vrijdag om 16 uur 1 zegel gepakt en hij een halve zegel. Het deed erg weinig met hem (wat ik erg vreemd vond) terwijl ik lekker kleurtjes aan het kijken was. Hij pakte toen om 20.00 uur ineens 3,5 zegels en een half uur later weer 4 zegels. Ik was echt boos want dat was een hoop geld en ik wist totaal niet wat ik moest verwachten. Hij had zoveel genomen omdat ik hem een heel verhaal had gegeven over tolerantie enzo en hij dacht van als ik alles neem dan moet het wel lukken. Hij was ook zo stoned als de tierelier. Hij heeft uiteindelijk zeer, zeer zwaar getript. Toen hij echt heel zwaar begon te trippen nam ik een oxazepam en een xanax zodat ik helder genoeg was om hem te handelen. De volgende middag (13.00 uur was ie nog steeds licht aan het trippen en zag hij nog steeds vervormingen enzo. We vielen pas rond 20.00 uur (zaterdag) in slaap en zijn vandaag om 14.00 uur pas wakker geworden. Naar zijn eigen zeggen was hij nog steeds niet helder en nog steeds bang voor een bad trip voordat hij in slaap viel. We waren toen inmiddels 28 uur verder.. Was echt kapot lachen uiteindelijk. Echt niet normaal gewoon. Ik ging em ook helemaal mindfucken de hele tijd.
Jij bent aan het trollen? Dit kan niet anders.
Davinci schreef:Hoe is het nu met hem? Nog steeds niets negatief aan de oppervlakte gekomen?
haha, dat positieve zweefteef " changed my life" gaat wel over. Time will prove.
Niemand schreef:Mijn maat ging expres heel lang in een felle lamp kijken omdat ie dan een brandvlek zag en dat vond ie tof.
Trippie schreef:Niemand schreef:Mijn maat ging expres heel lang in een felle lamp kijken omdat ie dan een brandvlek zag en dat vond ie tof.
Aaltje schreef:Whahahaha hallucineren slecht voor de ogen zegt ie!
Wat een vent!
Niemand schreef:Aaltje schreef:Whahahaha hallucineren slecht voor de ogen zegt ie!
Wat een vent!
Nee niet het hallucineren zelf, maar het zo lang je ogen open houden. Ik lag heel lang te genieten van de hallucinaties en op een gegeven moment ging ik me zorgen maken daarover.
Davinci schreef:Niemand schreef:Aaltje schreef:Whahahaha hallucineren slecht voor de ogen zegt ie!
Wat een vent!
Nee niet het hallucineren zelf, maar het zo lang je ogen open houden. Ik lag heel lang te genieten van de hallucinaties en op een gegeven moment ging ik me zorgen maken daarover.
Hallucineren is het verkeerde woord, je bedoelt waarschijnlijk visuals.
Echt hallucineren ga je niet doen van lsd.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Bovendien heb je ook nog eens ongelijk.
Een hallucinatie is een zintuiglijke beleving die niet overeenkomt met wat er in werkelijkheid gebeurt.
Dreuge schreef:Wat een topic Special K kon hier natuurlijk niet ontbreken. Die Niemand werkt rustig mee aan de ondergang van zijn vriend en eet zelf ook lekker 4 zegels
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten