Niemand schreef:Waarom zo dramatisch? Er is niks aan de hand. Volgende keer pak ik weer gewoon 4 zegels. Je komt in een andere dimensie. Zolang je maar weet dat er niks kan gebeuren, dat alles in je hoofd dan is het een groot spectakel.
Davinci schreef:Niemand schreef:Waarom zo dramatisch? Er is niks aan de hand. Volgende keer pak ik weer gewoon 4 zegels. Je komt in een andere dimensie. Zolang je maar weet dat er niks kan gebeuren, dat alles in je hoofd dan is het een groot spectakel.
Hoeveel microgram zijn je zegels eigenlijks, getest?
Volgens mijn leverancier tussen de 150 en 200 ug per zegel. En wat het effect betreft klopt het wel (volgens mijn ervaringen)
Want elke keer als ik knipperde, dan ging ik er weer 'uit' en moest ik me weer opnieuw helemaal focussen om er helemaal in te komen.
Mijn maat ging expres heel lang in een felle lamp kijken omdat ie dan een brandvlek zag en dat vond ie tof.
Russ schreef:Volgens mijn leverancier tussen de 150 en 200 ug per zegel. En wat het effect betreft klopt het wel (volgens mijn ervaringen)
Sorry, maar volgens mij is dit echt bullshit, "volgens jouw ervaringen" Je bedoelt die 2 maal dat je het gebruikt hebt op een onwaarschijnlijk verstandige mannier? Wat leveranciers vertellen is in vele gevallen onzin. 9/10 kans dat als ik LSD wil kopen van iemand die mij niet genoeg kent om te weten dat ik hun zever niet geloof willen ze me wijsmaken dat het zegels van 400mics zijn. Er is maar 1 mannier en dat is ze laten testen in een testcentrum.
De hoeveelheid microgram klopt ook gewoon voor geen meter met je beschrijvingen.Want elke keer als ik knipperde, dan ging ik er weer 'uit' en moest ik me weer opnieuw helemaal focussen om er helemaal in te komen.
Op wat jij dacht 600-800mics te zijn is het niet zo dat je je moet focussen om te trippen, dan is het voor iemand met jouw ervaring eerder je kop boven water proberen houden, je zo weinig mogelijk visueel fixeren om de overweldigende visuals niet te hoeven trotseren, wat waarschijnlijk mislukt om de volgende 8uur doodsangsten uit te staan. Het zijn geen gewone visuals dat je dan hoort te zien, je wereld zou normaal gezien onherkenbaar moeten zijn, ik persoonlijk kan bij 150-200mics al niet veel verder dan 3 meter kijken omdat al de rest bestaat uit kleuren en patronen.Mijn maat ging expres heel lang in een felle lamp kijken omdat ie dan een brandvlek zag en dat vond ie tof.
Hier hetzelfde, ik wil dit niet zeggen om je vriend te beledigen, maar zelfs de grootste dwaas denkt er niet aan om op "900-1200" mics in een lamp te gaan kijken om een brandvlek te zien.. Zelfs op een lage dosis is er geen kat geïnteresseerd in een onnozele brandvlek.
Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden, of jullie zegels zijn echt heeeel zwak, of jullie nemen beide genoeg medicatie die de LSD onderdrukt, of een combinatie van deze 2.
Ik wil echt niet grof overkomen of je een beetje uitkafferen, maar wel waarschuwen, voor hetzelfde geld zijn deze zegels 20mics, kom je later toevallig op sterkere zegels zonder het te weten, prop je er zo weer 6 je mond in en dat wil je echt niet meemaken zonder een groot arsenaal aan ervaringen.
Lysergic Acid schreef:Maaaaaaar, ik raad je wel aan om te wachten 1x / week , gewoon in het weekend - dan blijft het nog leuk
Lysergic Acid schreef:Het is idd maar LSD, pak er volgende keer weer 4 als je het leuk vond - echt debielen hier die hun mening geven over LSD terwijl ze zelfs nog nooit boven de 150 mics zijn gegaan uit angst maar tegelijkertijd wel grammetjes coke/speed achteroverslagen & ontiegelijk veel benzo's en andere dope slikken.
Lysergic Acid schreef:Het is idd maar LSD, pak er volgende keer weer 4 als je het leuk vond - echt debielen hier die hun mening geven over LSD terwijl ze zelfs nog nooit boven de 150 mics zijn gegaan uit angst maar tegelijkertijd wel grammetjes coke/speed achteroverslagen & ontiegelijk veel benzo's en andere dope slikken.
Maaaaaaar, ik raad je wel aan om te wachten 1x / week , gewoon in het weekend - dan blijft het nog leuk
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Doc schreef:speed/coke met lsd vergelijken
Einstein schreef:Overigens ben je natuurlijk wel een vet stoere gangster als je wekelijks 10 zegels pakt
Einstein schreef:Overigens ben je natuurlijk wel een vet stoere gangster als je wekelijks 10 zegels pakt
Davinci schreef:Einstein schreef:Overigens ben je natuurlijk wel een vet stoere gangster als je wekelijks 10 zegels pakt
En ook een rijke gangster die wekelijks 10 zegels kan betalen
Doc schreef:Davinci schreef:Einstein schreef:Overigens ben je natuurlijk wel een vet stoere gangster als je wekelijks 10 zegels pakt
En ook een rijke gangster die wekelijks 10 zegels kan betalen
roken is duurder. (en ik rook godverdomme ook nog eens)
Trippie schreef:Ja als je zo'n gangster bent die 10 zegeltjes per week naar binnen speelt kan je wel in grote hoeveelheden kopen natuurlijk...
Trippie schreef:Ja als je zo'n gangster bent die 10 zegeltjes per week naar binnen speelt kan je wel in grote hoeveelheden kopen natuurlijk...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten