Davinci schreef:Je zal alleen iets meer lsd nodig hebben, maar overdrijf hier zeker niet mee.
De grote vraag is: is het wel verstandig om op lsd te trippen tijdens een behandeling met anti-depressiva?
Davinci schreef:Ik zou voor 150ug gaan ongeveer. Het is niet zoveel meer maar sommigen merken immers weinig verschil met ssri's.
Heb je veel tripervaring?
Lichamelijk heb je niets te vrezen.
Niemand schreef:Davinci schreef:Ik zou voor 150ug gaan ongeveer. Het is niet zoveel meer maar sommigen merken immers weinig verschil met ssri's.
Heb je veel tripervaring?
Lichamelijk heb je niets te vrezen.
Redelijke ervaring. Ik heb meerdere malen getript met telkens tussenpozen van minimaal 4 maanden. De laatste keer was in april 2011 en had toen 150 ug gepakt en dat vond ik wel heftig. Was net niet te. Geweldige ervaring, dat wel. Ik heb er enorm zin in..
Lysergic Acid schreef:Alleen een echte randdebiel (zie herejezus) zou denken dat je hiervan het Serotonine syndroom kunt krijgen, LSD doet namelijk alleen iets met de receptoren & NIET met het serotonine niveau , dus je zal idd gewoon een beetje meer LSD nodig hebben dan zonder SSRI's , maar het zal geen enorm groot verschil maken
Niemand schreef:Davinci schreef:Je zal alleen iets meer lsd nodig hebben, maar overdrijf hier zeker niet mee.
De grote vraag is: is het wel verstandig om op lsd te trippen tijdens een behandeling met anti-depressiva?
Bedankt voor je uitleg!
Aan hoeveel 'meer' moet ik denken? Als ik normaliter van plan zou zijn om 100 of 120 ug te nemen bijvoorbeeld?
En wat betreft of het verstandig is om te trippen terwijl ik onder behandeling ben van anti-depressvia maak ik me daar niet echt druk om. De anti-depressiva slik ik vanwege een aantal grote tegenslagen die ik de afgelopen jaren heb te verwerken gekregen waardoor ik wat ben ingekakt en mijn levenslust een beetje is verdwenen. Het gaat nu stukken beter gelukkig. Ik verwacht wat dat betreft niet echt problemen om eerlijk te zijn. Zolang het maar geen gezondheidsrisico's met zich mee brengt. Daarom vroeg ik me af of er misschien ervaringsdeskundigen zijn.
Einstein schreef:Lysergic Acid schreef:Alleen een echte randdebiel (zie herejezus) zou denken dat je hiervan het Serotonine syndroom kunt krijgen, LSD doet namelijk alleen iets met de receptoren & NIET met het serotonine niveau , dus je zal idd gewoon een beetje meer LSD nodig hebben dan zonder SSRI's , maar het zal geen enorm groot verschil maken
Alleen een echte randdebiel zal met enorme stelligheid van alles beweren over een syndroom waar bijzonder weinig over bekend is. 5-HT-2A-receptoren, de primaire biologische doelwitten van o.a. LSD, schijnen in ieder geval wel een belangrijke rol te spelen bij het serotoninesyndroom. Krijg zelf de indruk (en weet dus niet zeker) dat er wel meer mechanismen meespelen waar LSD geen invloed op heeft (LSD zelf valt ook nauwelijks over te doseren), wat zou betekenen dat de combi LSD + SSRI's inderdaad redelijk veilig te proberen zou zijn, maar kijk in ieder geval hiermee uit.
Lysergic Acid schreef:Einstein schreef:Lysergic Acid schreef:Alleen een echte randdebiel (zie herejezus) zou denken dat je hiervan het Serotonine syndroom kunt krijgen, LSD doet namelijk alleen iets met de receptoren & NIET met het serotonine niveau , dus je zal idd gewoon een beetje meer LSD nodig hebben dan zonder SSRI's , maar het zal geen enorm groot verschil maken
Alleen een echte randdebiel zal met enorme stelligheid van alles beweren over een syndroom waar bijzonder weinig over bekend is. 5-HT-2A-receptoren, de primaire biologische doelwitten van o.a. LSD, schijnen in ieder geval wel een belangrijke rol te spelen bij het serotoninesyndroom. Krijg zelf de indruk (en weet dus niet zeker) dat er wel meer mechanismen meespelen waar LSD geen invloed op heeft (LSD zelf valt ook nauwelijks over te doseren), wat zou betekenen dat de combi LSD + SSRI's inderdaad redelijk veilig te proberen zou zijn, maar kijk in ieder geval hiermee uit.
Wtf lul je nou?
Ik heb het zelf al gedaan, meeredere malen, op belachelijk hoge dosissen, wat weet je er van ? Alleen wat je leest op het internet, inderdaad
Als iemand hier op dit forum praat over zijn eigen ervaringen is het soms beter om gewoon je mond te houden en niet proberen gevat te antwoorden
Trippie schreef:1200 à 1600 mics voor de eerste keer
Held.
PaarseVoet schreef:euh...
als die weer wil trippen, verstop de andere zegels dan gewoon ?
wie legt er nu ook zoveel zegels in de buurt van een eerste gebruiker
PaarseVoet schreef:euh...
als die weer wil trippen, verstop de andere zegels dan gewoon ?
wie legt er nu ook zoveel zegels in de buurt van een eerste gebruiker
Einstein schreef:Trippie schreef:1200 à 1600 mics voor de eerste keer
Held.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Niemand schreef:Ik weet het niet hoor. Hij wilt over 2 weken alweer LSD pakken. Hij zegt zelf dat het het tofste is wat ie ooit in zijn hele leven heeft meegemaakt. Hij vindt de bad trip het tofst. Ik begrijp er echt niks van man.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten