Einstein schreef:Net als vorig jaar was ik van plan om tijdens vastelaovend af te reizen naar Maastricht om met een (aldaar inheemse) studiegenoot terminaal te gaan en net als vorig jaar wordt dat hem ook dit keer weer niet.
Misschien pak ik echter nog wat van de festiviteiten mee
Preksie schreef:Voldie welke dagen ben je in Oeteldonk?
voldie schreef:Preksie schreef:Voldie welke dagen ben je in Oeteldonk?
ik ben er zaterdag avond te vinden
en jij?
commoshun schreef:Sjoenkele in Mestreech verkleed als mijn avatar
Miss E schreef:
JongGeleerd schreef:Mensen die carnaval nodig hebben als excuus zich te verkleden en gek te doen
Ik vind het maar laf, alleen durven als de rest het ook doet...
Ik verkleed me zo vaak en doe altijd lekker gek!
JongGeleerd schreef:Mensen die carnaval nodig hebben als excuus zich te verkleden en gek te doen
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
commoshun schreef:Einstein schreef:Net als vorig jaar was ik van plan om tijdens vastelaovend af te reizen naar Maastricht om met een (aldaar inheemse) studiegenoot terminaal te gaan en net als vorig jaar wordt dat hem ook dit keer weer niet.
Misschien pak ik echter nog wat van de festiviteiten mee
Dat is wel een beetje jammer...
Mocht je nog interesse hebben om carnaval in maastricht te vieren, ben je van harte welkom! Vrienden van mij hebben een wagentje met hun eigen soundsystem (goa, drumnbass, tekno) en gaan daarmee zondagavond de stad onveilig maken. Een slaapplaats in maastricht kan geregeld worden en er zijn uiteraard geestverruimende middelen aanwezig
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Wormenkrabber schreef: En ik denk niet dat hij dat nog durft, als ik tegenover hem sta in de Mad Max wereld. Waar alles kan en mag
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Tripaholic schreef:Iedereen die zich mooi verkleedt graag een foto hier posten
knolselderij schreef:tijdens carnaval andere muziek draaien als carnavals muziek is niet de bedoeling. wanneer ga je naar maas?
420dreugit schreef:ik kan me echt niks v00rstellen bij carnaval.. ja ik weet dat er kutmuziek gedraaid w0rdt en dat je je verkleerd helemaal lam gaat zuiqen (kan me 00k g0ed v00rstellen dat dit vermakelijk kan zijn), maar wat is de achterliggende gedachte? heb t idee dat ik de essentie mis m0et 00k elk jaar werken met carnaval en kan t in mn 1 0f 2 vrijdage dagen tijdens carnaval n00it 0q brengen 0m daar naart0e te gaan. het lijkt me maar een rare bed0ening, maarja, z0als gezegd heb ik er n0g n00it aan mee gedaan
Gele Banaan schreef:420dreugit schreef:ik kan me echt niks v00rstellen bij carnaval.. ja ik weet dat er kutmuziek gedraaid w0rdt en dat je je verkleerd helemaal lam gaat zuiqen (kan me 00k g0ed v00rstellen dat dit vermakelijk kan zijn), maar wat is de achterliggende gedachte? heb t idee dat ik de essentie mis m0et 00k elk jaar werken met carnaval en kan t in mn 1 0f 2 vrijdage dagen tijdens carnaval n00it 0q brengen 0m daar naart0e te gaan. het lijkt me maar een rare bed0ening, maarja, z0als gezegd heb ik er n0g n00it aan mee gedaan
soort ramadan van de katholieken
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten