Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Lieke schreef:Als hippie
1 dag ga ik ook echt trippen benieuwd hoe het gaat bevallen! Als het niet leuk blijkt ben ik ook zo weer thuis
1 dag ga ik ook echt trippen benieuwd hoe het gaat bevallen! Als het niet leuk blijkt ben ik ook zo weer thuis
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Miss E schreef:Ik ga ook weer carnavallen dit jaar uiteraard, in mijn hometown!
Wat ik aandoe zie ik van het weekend wel, zal waarschijnlijk wel hetzelfde pakje zijn als waar ik de afgelopen 4 jaar mee gecarnavald heb.
Miss E schreef:
Frog schreef:Miss E schreef:
krijg je niet veel last van seksual harassment zo?
Met al die dronken mannen die dan de hele tijd je rokje op tillen etc?
Heb dat vaak genoeg zien gebeuren bij vrouwen die een leuk pakje droegen met Carnaval, onder de mom van het feest en ik heb gezopen stoppen ze zo een hand in je slipje/onder je rokje als je niet oppast...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Frog schreef:Miss E schreef:
krijg je niet veel last van seksual harassment zo?
Met al die dronken mannen die dan de hele tijd je rokje op tillen etc?
Heb dat vaak genoeg zien gebeuren bij vrouwen die een leuk pakje droegen met Carnaval, onder de mom van het feest en ik heb gezopen stoppen ze zo een hand in je slipje/onder je rokje als je niet oppast...
Ik ben bodyguard en heb ook grote sterke vrienden.
Als je graag ooit nog bij je vriendin je vingers naar binnen wilt kunnen duwen blijf je van Miss E af als ze dat niet wilt. Als ze het zelf wel wilt is het geen probleem voor mij uiteraard...
Wormenkrabber schreef:Dit jaar ga ik als Tristan van der Vlis
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten