Wormenkrabber schreef: En ik denk niet dat hij dat nog durft, als ik tegenover hem sta in de Mad Max wereld. Waar alles kan en mag
Wormenkrabber schreef: En ik denk niet dat hij dat nog durft, als ik tegenover hem sta in de Mad Max wereld. Waar alles kan en mag
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Tripaholic schreef:Iedereen die zich mooi verkleedt graag een foto hier posten
knolselderij schreef:tijdens carnaval andere muziek draaien als carnavals muziek is niet de bedoeling. wanneer ga je naar maas?
420dreugit schreef:ik kan me echt niks v00rstellen bij carnaval.. ja ik weet dat er kutmuziek gedraaid w0rdt en dat je je verkleerd helemaal lam gaat zuiqen (kan me 00k g0ed v00rstellen dat dit vermakelijk kan zijn), maar wat is de achterliggende gedachte? heb t idee dat ik de essentie mis m0et 00k elk jaar werken met carnaval en kan t in mn 1 0f 2 vrijdage dagen tijdens carnaval n00it 0q brengen 0m daar naart0e te gaan. het lijkt me maar een rare bed0ening, maarja, z0als gezegd heb ik er n0g n00it aan mee gedaan
Gele Banaan schreef:420dreugit schreef:ik kan me echt niks v00rstellen bij carnaval.. ja ik weet dat er kutmuziek gedraaid w0rdt en dat je je verkleerd helemaal lam gaat zuiqen (kan me 00k g0ed v00rstellen dat dit vermakelijk kan zijn), maar wat is de achterliggende gedachte? heb t idee dat ik de essentie mis m0et 00k elk jaar werken met carnaval en kan t in mn 1 0f 2 vrijdage dagen tijdens carnaval n00it 0q brengen 0m daar naart0e te gaan. het lijkt me maar een rare bed0ening, maarja, z0als gezegd heb ik er n0g n00it aan mee gedaan
soort ramadan van de katholieken
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
marcko schreef:Carnaval is treurig heb er een keer aan mee gedaan vond het triest.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dione schreef:Mijn naam is Dione en ik keur dit topic af.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Dione schreef:Mijn naam is Dione en ik keur dit topic af.
Gnika schreef:Vastelaovend!
420dreugit schreef:Dione schreef:Mijn naam is Dione en ik keur dit topic af.
keelkanker is wat ik j0u t0ewens
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Deze ga ik niet inkoppen, ik ben te liev <3
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten