MushRockker schreef:Ziet er idd wel dik uit ! Alleen de line-up trok me echt niet, anders was ik waarschijnlijk wel gekomen (ligt om de hoek)..
Intoxication schreef:pillars of creation klinkt als een afgezeikte melodie die ze al 26261515 keren gebruikt hebben ah bah wanneer gaan we eens creatief worden
Intoxication schreef:pillars of creation klinkt als een afgezeikte melodie die ze al 26261515 keren gebruikt hebben ah bah wanneer gaan we eens creatief worden
Dissendium schreef:Ah, MDMC <3 Pillars of Creation. Die track heeft een focking hoge emotionele waarde naar mijn gevoel. Als ik dat luister voel ik echt kenker veel emoties. Focking mooi <3 Elke keer weer kippenvel.
MDMC schreef:Dissendium schreef:Ah, MDMC <3 Pillars of Creation. Die track heeft een focking hoge emotionele waarde naar mijn gevoel. Als ik dat luister voel ik echt kenker veel emoties. Focking mooi <3 Elke keer weer kippenvel.
Jij snapt het!!! Sowieso NC zijn zoooo lekker bezig laatste tijd
MushRockker schreef:Sinds ze bij Fusion weg zijn vind ik ze eigenlijk steeds minder worden. In de zomer dacht ik echt : "Yay NC maken Defqon Anthem !!".. Maar toen hoorde ik t nummer....
Ze weten me niet écht te overtuigen. Dat deden ze vroeger wel (crumps, Ctrl.Alt.Delete, Yellow Minute, Surge of Power), maar nu Unite, Escape, Big bang.. Mehhh
edit: Wildstylez is nu wel meer koning dan bij scantraxx.
Dissendium schreef:Ach nouja, smaken verschillen. Is maar goed ook, anders heb je allemaal hetzelfde soort volk rondlopen op feestjes.
En da moeten we nie hebben nie!
MushRockker schreef:Als er maar geen dagjesvolk komt...
Lau schreef:Vergeet niet de mensen die het stoer vinden dat ze naar Defqon of Qlimax zijn geweest. Of de anabolen spuiters en de barbiepopjes
Dreuge schreef:volgens mij moet je een beetje simpel zijn om deze muziek echt te kunnen waarderen
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Dreuge schreef:volgens mij moet je een beetje simpel zijn om deze muziek echt te kunnen waarderen
Vriend, ga jij maar lekker dubsteppen op het geluid wat mijn modem inbelverbinding 10 jaar geleden maakte.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dreuge schreef:Tomzeur schreef:Dreuge schreef:volgens mij moet je een beetje simpel zijn om deze muziek echt te kunnen waarderen
Vriend, ga jij maar lekker dubsteppen op het geluid wat mijn modem inbelverbinding 10 jaar geleden maakte.
die grap heb ik net ook op internet gelezen
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten