Lau schreef:Gecko, thera en Tatanka zijn wel relaxed maar de rest
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tripkip schreef:Je merkt ook wel aan de nummers dat met de opkomst van 'jump' in 2005 de hardstyle ook ferm evolueert.
Jamess schreef:hardstyle is te mainstream, alleen vroeger was hardstyle leuk, nu is t poep.
Lau schreef:
Hardstyle en jump waren vrijwel tegelijk geboren in 98. Hardstyle vanuit de hardtrance en jump vanuit oldschool. De populariteit groeide alleen wat sneller met hardstyle.
tomsn0r schreef:Defqon die main stage was 50% van de muziek niet eens hardstyle, maar rare halve dubstep onzin en nog meer van dat soort geintjes. Blue ging veel harder
Tripkip schreef:Lau schreef:
Hardstyle en jump waren vrijwel tegelijk geboren in 98. Hardstyle vanuit de hardtrance en jump vanuit oldschool. De populariteit groeide alleen wat sneller met hardstyle.
Ja, maar pas rond 2005 werd het echt populair, jumpte iedereen op de speelplaats en kreeg hardstyle een pichkick (mede door de populariteit van jump)
Delicate schreef:Wat ik tien jaar geleden lastig vond aan hardstyle was dat het te "soft" was naar mijn mening. Je zag de verschuiving van hardcore naar hardstyle gaan eind jaren negentig. Allemaal prima maar als je hardcore gewend bent dan is hardstyle het "net niet". Ben toen ik 18 was nog naar 10 jaar thunderdome geweest en de allereerste Qlimax (2002 dacht ik) en het viel me toen op bij Qlimax dat ik elke keer zat te wachten tot er een hele dikke bas in kwam a'la hardcore. Maar die bleef uit, logisch .
Einstein schreef:
Wauw
MDMArvin schreef::hulde:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten