Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tekno met een K

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » za sep 17, 2011 4:30 pm

Info voor vanavond?
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » za sep 17, 2011 4:46 pm

Morsmordre schreef:Gewoon de 23ste naar Amersfoort komen! De Kelder =D Lekker stampen met Mad Dog en Lunatic ed.


Of naar tentnival!

3 dagen lang!

Baeng soundsystem en Boxtek, en nog een system maar ben de naam vergeten.

info=pm
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Schism » za sep 17, 2011 4:57 pm

Morsmordre schreef:Gewoon de 23ste naar Amersfoort komen! De Kelder =D Lekker stampen met Mad Dog en Lunatic ed.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Fuck no.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » za sep 17, 2011 5:21 pm

Briko feestje in amsterdam, maar heb nog geen info nr en briko feestjes zijn naar mijn mening beetje wisselvallig. De ene keer hebben ze de monitors aanstaan en de andere keer een lekker muurtje. Denk toch dat het voor mij waalhalla gaat worden vanavond, als ik iets hoor dan zal ik het zeker even posten. :)

-Edit- @Cropp, dat andere system is system Dingus, die op de flyer stond. Maar system a.a.p, briko en nog 3 systems komen ook zoiezo en de 4 systems die zaterdag avond op de b-day party van dvs staan komen er wellicht ook nog bij. :D
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Azgaza » za sep 17, 2011 6:45 pm

Ik wou vanavond eigenlijk ook naar waaltek gaan maar ben helaas ineens ziek en heb nu al geen stem meer dus dan is een nacht feesten al helemaal geen goed idee. Gelukkig heb ik morgen een herkansing in Delft; daar staat op een of ander gratis festiviteiten-complex voor jongelui PDK soundsystem met vanaf een uurtje of 4 tot 's avonds een fijne acid tekno line up met o.a. Dissolvement :) Dus hopelijk goed slapen, morgen weer een beetje leven en dan lekker in de regen dansen, want dat is sinds deze zomer toch al de norm :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » za sep 17, 2011 7:22 pm

BrownTree1 schreef:-Edit- @Cropp, dat andere system is system Dingus, die op de flyer stond. Maar system a.a.p, briko en nog 3 systems komen ook zoiezo en de 4 systems die zaterdag avond op de b-day party van dvs staan komen er wellicht ook nog bij. :D


Haha, mijn vervoer hangt de speakers van system Dingus achter de trekhaak, geen benzinegeld. Ter ere van Jo`s verjaardag btw.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » zo sep 18, 2011 12:33 pm

Weer terug uit nijmegen, wat een vet feestje bij de waalhalla! Echt heerlijk geluid, ben bijna niet van mn plek voor het rechter muurtje weg geweest. :grin: Rinse held!

En das netjes cropp, ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien komend weekend. Ken Jo denk ik verder niet, Jo is afgekort denk ik of..?

Zaterdag in ieder geval vrij geregeld, zin innnn. :woeh:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Schism » zo sep 18, 2011 12:40 pm

Als Rinse draait kun je maar beter een goed muurtje hebben. Anders gaat 'ie 't niet trekken. :P

Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor OnderDeEik » di sep 20, 2011 3:27 pm

Dat rond 2:35 :love:

ohja... Zaterdag:


daarna door naar Zwolle voor:

OBX en Dissolvement :love:
Sodeknetters!
Avatar gebruiker
OnderDeEik
Ruimtevaart, Ruimtevaart
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 545
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:19 pm
Woonplaats: Ergens tussen de weermannetjes en yuppen

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » di sep 20, 2011 6:32 pm

SOK gaat er ook staan komende vrijdag! Maken samen met tentnival een muur, alleen maar nieuwe speakers en het nieuwe system van SOK schijnt echt gruwelijk hard te gaan. Weet nog niet waar, weet wel dat het een buitenfeestje word. Zin in!!

Zaterdag na de streetrave in utrecht geven kierewiet en turbosound ook een feestje, heb daar ook nog niet echt info over, maar word een leuk weekend in ieder geval! :woeh:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor OnderDeEik » di sep 20, 2011 6:43 pm

Oh, wie weet scoor ik dan bij Stamppasta nog wel een autoritje naar verder.
Sodeknetters!
Avatar gebruiker
OnderDeEik
Ruimtevaart, Ruimtevaart
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 545
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:19 pm
Woonplaats: Ergens tussen de weermannetjes en yuppen

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Azgaza » di sep 20, 2011 9:47 pm

BrownTree1 schreef:Zaterdag na de streetrave in utrecht geven kierewiet en turbosound ook een feestje, heb daar ook nog niet echt info over, maar word een leuk weekend in ieder geval! :woeh:


Wat heb ik veel zin in die hele zaterdag :D Denk wel dat ik de 23ste over moet slaan zodat ik fris en uitgerust aan de streetrave/demo kan beginnen, en nog energie ga hebben om die hele nacht door te gaan, vooral ook omdat ik vrijdag toch geen vrienden heb die mee kunnen/willen terwijl zaterdag echt iedereen d'r bij gaat zijn :) Overigens donderdag is er in de acu ook nog benefiet avondje voor de streetrave-demo met ook tekno, goede kans dat ik daar ook wel ff heen ga.

Dat belooft nog eens een weekend te worden zeg :D


Hier trouwens; leuke auditieve raar, precies hoe ik m'n raar graag heb :D


En nog wat leuke auditieve raar, ben sinds raveland echt helemaal fan van deze gast, hij snapt geluidsgolven :keta: :love:


Als ik dan toch bezig ben met nummers spammen; dit is al weken m'n favoriete nummer:

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » do sep 22, 2011 7:30 pm

Das jammer, hoewel ik niet weet waar kierewiet gaat staan, het feestje van vrijdag is in ieder geval de bedoeling dat het tot zondag doorgaat, dus je kan altijd nog komen. zin in dit weekend. :woeh:

voor degene die morgen wel gaan, ik weet natuurlijk niet hoelaat het info nummer open gaat maar ik zou zeggen kom zo vroeg mogelijk, de vorige 2 grotere feestjes was de weg beide keren rond half 2 - 2u al afgesloten. Het is btw een buitenfeestje tegen de rand van belgie aan, meer weet ik ook nog niet.

-Edit- het eerste nummer is niet echt mijn ding, maar de laatste 2 lekkere nummertjes! :grin:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor frenchcored » vr sep 23, 2011 11:34 am

Heb er zin in vanaaf! ben benieuwd waar het is....
Avatar gebruiker
frenchcored
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do jul 07, 2011 12:31 am
Woonplaats: tekno town

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » vr sep 23, 2011 3:09 pm

Balen! Kom er net gewoon achter dat mn geld op is, dat word dus benzine proberen te fixxen vanavond want ik moet gewoon naar t feestje!
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 12:43 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor frenchcored » vr sep 23, 2011 4:09 pm

hc4life schreef:Balen! Kom er net gewoon achter dat mn geld op is, dat word dus benzine proberen te fixxen vanavond want ik moet gewoon naar t feestje!

dat is klote man sterkte ermee :mad:
Avatar gebruiker
frenchcored
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do jul 07, 2011 12:31 am
Woonplaats: tekno town

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Schism » vr sep 23, 2011 6:17 pm

Tomorrow sat. 24/09/2011


MultiSystemMultiArea FreeRave!!! / DJ Spootnik Bday bash

Area 1
RUMOER SYSTEMS + EXIT23
Area 2
DVS
Area 3
Chillout by Projectsuikerbieten

PM voor info
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » za sep 24, 2011 7:23 pm

Pascal schreef:Tomorrow sat. 24/09/2011


MultiSystemMultiArea FreeRave!!! / DJ Spootnik Bday bash

Area 1
RUMOER SYSTEMS + EXIT23
Area 2
DVS
Area 3
Chillout by Projectsuikerbieten

PM voor info

Gruwelijk vet feestje!
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » zo sep 25, 2011 12:16 pm

Zo geniaal dat de vrijdag was, zo kut was de zaterdag, Echt een heerlijk feestje gehad, lekker geluid overal en erg vette locatie.

Zaterdagnacht bij utrecht aangekomen, afgelast. Doorgereden naar het feestje van dvs in nieuwdorp, ook afgelast bij aankomst. Na lang twijfelen, mensen spreken achter het system van bertrand aangereden en doorgereden naar rilland, bleek dat het ergens anders in rilland was. Uiteindelijk het 'feestje' in rilland gevonden, system dreeg net aan te gaan, komt de politie ook daar een einde aan maken. Rond 10en bericht gekregen dat KWS en TBS in amsterdam aant knallen zijn.. 12 uur en 480 kilometer verder weer thuis aangekomen zonder ook maar een bass uit de speakers te horen.

Jammer, maar toch een gezellig weekend gehad en vrijdag was echt genieten! Jammer dat het om 12u al afgelast werd.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor WhoisThatGuy » zo sep 25, 2011 1:55 pm

:stoned:
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » zo sep 25, 2011 2:39 pm

Vrijdag in budel werd ik al aan het begin van de straat tegen gehouden door politie en vannacht helaas ook niet erg lang voor de speakers kunnen staan. Volgende x beter hoop ik!
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 12:43 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » zo sep 25, 2011 3:05 pm

hc4life schreef:Vrijdag in budel werd ik al aan het begin van de straat tegen gehouden door politie en vannacht helaas ook niet erg lang voor de speakers kunnen staan. Volgende x beter hoop ik!

Kut want het was geniaal!
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » zo sep 25, 2011 3:10 pm

Ja heb t gehoord man, echt zwaar klote want we konden de muziek al horen :(
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 12:43 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » zo sep 25, 2011 8:00 pm

Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Schism » zo sep 25, 2011 8:07 pm

Ah, klote om te horen dat 't feest zo is afgelopen. :(

Ik was zelf niet gegaan, maar hoopte mensen er een plezier mee te doen. :(
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor OnderDeEik » zo sep 25, 2011 9:56 pm

En stiekem moet ik nu eigenlijk wel lachen om al de gefaalde feestjes want in Zwolle ging het erg lekker. Soms zijn legale feestjes nog niet eens zo verkeerd ;)

Oh... Wat is OBX een held live!
Sodeknetters!
Avatar gebruiker
OnderDeEik
Ruimtevaart, Ruimtevaart
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 545
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:19 pm
Woonplaats: Ergens tussen de weermannetjes en yuppen

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » zo sep 25, 2011 11:21 pm

Pascal schreef:Ah, klote om te horen dat 't feest zo is afgelopen. :(

Ik was zelf niet gegaan, maar hoopte mensen er een plezier mee te doen. :(

Dat was een geniaal feest hoor.

Vette lokatie, overal vast gereden auto`s, veel area`s, 2 vuren, mijn tentje, cup a soup en dikke muziek, ik heb ervan genoten.

Was kijgezellig!
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Azgaza » ma sep 26, 2011 3:30 pm

OnderDeEik schreef:En stiekem moet ik nu eigenlijk wel lachen om al de gefaalde feestjes want in Zwolle ging het erg lekker. Soms zijn legale feestjes nog niet eens zo verkeerd ;)

Oh... Wat is OBX een held live!


Hee de after van kierewiet en TBS faalde totaal niet hoor :) Politie kwam wel de oorspronkelijke locatie verstoren rond 3 am maar ik heb toen van wat vreselijk geweldige vreemdelingen (en trouwen een paar bekenden) met een busje een lift gekregen naar de locatie in Amsterdam waar het gewoon de hele middag gewéldig heerlijk door ging, daar was vanaf 6 am de boel al weer ruim goed op gang en de muziek was heerlijk, het weer was prachtig en de locatie kon eigenlijk niet beter. En die nieuwe speakers van TBS, wat gaan die hárd, holy shit, dat is nog eens weg geblazen worden door bas :D

Dit was écht met stip mijn favoriete weekend ooit ofzo, alles was zo fucking geweldig :love: :keta: :woeh:

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » ma sep 26, 2011 7:14 pm

Volgens mij ben jij altijd hyper, enthousiast en vrolijk.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » ma sep 26, 2011 7:54 pm

Pascal schreef:Ah, klote om te horen dat 't feest zo is afgelopen. :(

Ik was zelf niet gegaan, maar hoopte mensen er een plezier mee te doen. :(

Kan jij helemaal niks aan doen, als ik het info nr van DVS van jou niet had gekregen konden we na utrecht rond half 4 alweer naar huis. Alsnog een gezellige zaterdag/zondag gehad ondanks dat we praktisch geen muziek hebben gehoord.

Hier een filmpje waar iemand langs alle systems loopt bij het feestje van afgelopen vrijdag.



Filmpje van system van SOK/Tentnival, beide systems nieuwe speakers. En 2e filmpje stukje van de 3,5u durende liveset van lars en jules, echt heerlijke set die ze hebben weggegeven!




En het persbericht nog, vind ik ook altijd wel leuk om te lezen. Was een goed feestje in ieder geval! :woeh:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/161951832/Noodverordening+maakt+einde+aan+illegale+houseparty+in+Budel.aspx
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner