Morsmordre schreef:Gewoon de 23ste naar Amersfoort komen! De Kelder =D Lekker stampen met Mad Dog en Lunatic ed.
Morsmordre schreef:Gewoon de 23ste naar Amersfoort komen! De Kelder =D Lekker stampen met Mad Dog en Lunatic ed.
BrownTree1 schreef:-Edit- @Cropp, dat andere system is system Dingus, die op de flyer stond. Maar system a.a.p, briko en nog 3 systems komen ook zoiezo en de 4 systems die zaterdag avond op de b-day party van dvs staan komen er wellicht ook nog bij.
BrownTree1 schreef:Zaterdag na de streetrave in utrecht geven kierewiet en turbosound ook een feestje, heb daar ook nog niet echt info over, maar word een leuk weekend in ieder geval!
hc4life schreef:Balen! Kom er net gewoon achter dat mn geld op is, dat word dus benzine proberen te fixxen vanavond want ik moet gewoon naar t feestje!
Pascal schreef:Tomorrow sat. 24/09/2011
MultiSystemMultiArea FreeRave!!! / DJ Spootnik Bday bash
Area 1
RUMOER SYSTEMS + EXIT23
Area 2
DVS
Area 3
Chillout by Projectsuikerbieten
PM voor info
hc4life schreef:Vrijdag in budel werd ik al aan het begin van de straat tegen gehouden door politie en vannacht helaas ook niet erg lang voor de speakers kunnen staan. Volgende x beter hoop ik!
Pascal schreef:Ah, klote om te horen dat 't feest zo is afgelopen.
Ik was zelf niet gegaan, maar hoopte mensen er een plezier mee te doen.
OnderDeEik schreef:En stiekem moet ik nu eigenlijk wel lachen om al de gefaalde feestjes want in Zwolle ging het erg lekker. Soms zijn legale feestjes nog niet eens zo verkeerd
Oh... Wat is OBX een held live!
Pascal schreef:Ah, klote om te horen dat 't feest zo is afgelopen.
Ik was zelf niet gegaan, maar hoopte mensen er een plezier mee te doen.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast