Cropp schreef:Volgens mij ben jij altijd hyper, enthousiast en vrolijk.
Zazuu. schreef:Haha, nice.
Eerst weten te rekken tot 6 uur en daarna nog tot het middaguur, goed gedaan.
Maar is op deze manier de kans niet groter dat er apparatuur in beslag wordt genomen?
BrownTree1 schreef:Zazuu. schreef:Haha, nice.
Eerst weten te rekken tot 6 uur en daarna nog tot het middaguur, goed gedaan.
Maar is op deze manier de kans niet groter dat er apparatuur in beslag wordt genomen?
Dat is zeker, maar wanneer er gedreigd word dat ze de spullen in beslag gaan nemen stoppen ze er vaak ook wel mee. Maar bij dit feestje was de politie gewoon heel relaxt, ze stonden gewoon bij mensen bij de auto's een beetje te lachen en zelfs te helpen met uitgraven van een auto. Zag ook meerdere malen agenten gewoon een sigaretje roken bij het kampvuur en dat soort dingen, ze dansten nog net niet mee.
Er waren ook zoveel man dat ze het nooit zomaar konden stoppen dus zo heel veel konden ze niet doen en vanwege de locatie (het terrein) konden ze het ook niet zomaar in beslag nemen.
Theo&Thea FreakShow schreef:Al wat meer bekend over Boxtek vanavond?????
BrownTree1 schreef:Gezien het gewoon legaal
BrownTree1 schreef:voor zover ik weet is die al geperst, althans hij werd afgelopen weekend gedraaid en heb geen laptop gezien
de schoenen passen goed bij het nummerBrownTree1 schreef:Was nog geweest en was echt een geslaagd feestje! Eerste locatie was echt tof, onder een grote brug waar ook fietsers over heen gingen, zag heel de tijd mensen stoppen en over de brug hangen, kijkend naar het feestje. Jammer dat het WEER was afgelast rond half 3 ofzo, maar gelukkig ging de B-locatie wel lang door, ook geen politie daar gezien.
Kan ook niet, het was echt in de middle of nowhere, 5x op en neer gereden met een stoet van 30 auto's, met zulke smalle wegen en zulke dikke mist dat je aan het eind vd weg maar met 1 auto tegelijkertijd kan omdraaien, dreeg weer een grote faal te worden toen niemand het system kon vinden, maar was weer een goed feestje uiteindelijk.![]()
Ook echt mooi toen ze het geluid ff uit hadden gezet en de nummers van gijsbert (recent overleden, was er letterlijk altijd op tekno) gingen draaien, echt heel mooi was dat. Ook echt een lekker nummer trouwens, degene die als eerste werd gedraaid.
Komende zaterdag trouwens b-day party van bas van travellers en stefan van kierewiet, travellers system zal er staan en waarschijnlijk het system van kierewiet ook. Dikke livesets in ieder geval, shaman van oblyk dfroke onder andere. Wel buiten en het word geloof ik een graad of 10 overdag, laat staan 's nachts.
Huffybear schreef:BrownTree1 schreef:voor zover ik weet is die al geperst, althans hij werd afgelopen weekend gedraaid en heb geen laptop gezien
Hehe, word sowieso een cadeau voor iemand als ik m eerder in handen kan krijgen dan hij
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast