Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tekno met een K

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Zazuu. » ma sep 26, 2011 8:41 pm

Haha, nice.

Eerst weten te rekken tot 6 uur en daarna nog tot het middaguur, goed gedaan.
Maar is op deze manier de kans niet groter dat er apparatuur in beslag wordt genomen?
Zazuu.
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Azgaza » ma sep 26, 2011 8:56 pm

Cropp schreef:Volgens mij ben jij altijd hyper, enthousiast en vrolijk.

Haha ja dat klopt redelijk; ik ben nog al enthousiast en euforisch van nature :p Maar nee de after van de streetrave van kierewiet en TBS was ook écht heel erg vet, ik overdrijf niet ofzo :p

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Azgaza
onKet
Donateur

Berichtdoor BrownTree1 » di sep 27, 2011 12:55 am

Zazuu. schreef:Haha, nice.

Maar is op deze manier de kans niet groter dat er apparatuur in beslag wordt genomen?

Dat is zeker, maar wanneer er gedreigd word dat ze de spullen in beslag gaan nemen stoppen ze er vaak ook wel mee. Maar bij dit feestje was de politie gewoon heel relaxt, ze stonden gewoon bij mensen bij de auto's een beetje te lachen en zelfs te helpen met uitgraven van een auto. Zag ook meerdere malen agenten gewoon een sigaretje roken bij het kampvuur en dat soort dingen, ze dansten nog net niet mee.

Er waren ook zoveel man dat ze het nooit zomaar konden stoppen dus zo heel veel konden ze niet doen en vanwege de locatie (het terrein) konden ze het ook niet zomaar in beslag nemen.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Cropp » di sep 27, 2011 5:42 pm

BrownTree1 schreef:
Zazuu. schreef:Haha, nice.

Dat is zeker, maar wanneer er gedreigd word dat ze de spullen in beslag gaan nemen stoppen ze er vaak ook wel mee. Maar bij dit feestje was de politie gewoon heel relaxt, ze stonden gewoon bij mensen bij de auto's een beetje te lachen en zelfs te helpen met uitgraven van een auto. Zag ook meerdere malen agenten gewoon een sigaretje roken bij het kampvuur en dat soort dingen, ze dansten nog net niet mee.

Er waren ook zoveel man dat ze het nooit zomaar konden stoppen dus zo heel veel konden ze niet doen en vanwege de locatie (het terrein) konden ze het ook niet zomaar in beslag nemen.

Politie deed best relax, kwamen eerst vertellen dat de opstelling onlogisch was en dat we beter met zijn allen in een halve cirkel hadden kunnen gaan staan, en inderdaad, shit in beslag nemen of gewoon wegsturen was wat lastig omdat alles in het losse zand vast stond, auto`s en aanhangers en zo, dan zullen ze zelf moeilijk moeten gaan doen in dat zand.

Ze kwamen om 11 uur een brief brengen van de burgemeester dat om 12 uur een noodverordening was afgegeven, toen zei Dingus dat ze dat nooit gingen redden, dat was ook geen probleem zolang me maar lieten zien dat we actief aan het inpakken waren, wat eigenlijk ook niet echt zo was.
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Cropp » di sep 27, 2011 5:45 pm

Ik ben aangelopen naar het eerste willekeurige dorp om de bus naar Eindhoven te pakken en toen stond er aan het einde van dat weggetje wel een agent vroeg of we van dat feestje kwamen, die heeft ons wel heel nors opgeschreven, die vond het maar niks.

Nog verderop bij de eerste boerderij stond een vent van 50 of zo zijn tuin te harken, die zegt: `Zo, uitgefeest?`

Inderdaad, last van gehad?

`Neu, helemaal niet, eerder van die politieauto`s die hier af en aanrijden, er komt hier normaal nooit iemand`
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » di sep 27, 2011 6:00 pm

Haha, tsja die heb je er altijd bij zitten. En dat heb ik inderdaad van meerdere gehoord, dat de omwonende er totaal geen last van hadden.

Komende vrijdag btw boxtekken, heb verder nog niet veel info, maar volgt nog wel. Iemand al iets wijzer over zaterdag? Behalve freax in utrecht (legaal).
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » wo sep 28, 2011 6:25 pm

Was idd een mega vet feest!!!
Mischien wel de vetste alle tijden. alleen nu was ik 10 euro kwijt en geen 70 :woeh:
Gelukkig was ik bek af en heb ik dus niet veel gemist... ja een feest in Rilland mijn woonplaats :mad:

Ik hoorde dat dvs nog tot laat in de ochtend rondgereden heeft.... met de politie erachter :#:

En ruud na twee gasten aangesproken te hebben ben ik ermaar mee gestopt je was het steeds niet. Ik zal wel goed muf geweest zijn op duracell. Ben blij met de tip "op tijd komen" haha dit had ik echt niet willen missen :mrgreen:

Trouwens ik gok dat de politie ook de kentekens heeft genoteerd op en rond het feest :kleuter:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » vr sep 30, 2011 5:44 am

Hola,

Eindelijk maar eens mezelf hier aangemeld!

Bijna weekend luitjes.....
Al wat meer bekend over Boxtek vanavond?????

Het Tekno-bos van vorige week smaakt naar meer!!!
Theo&Thea FreakShow
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » vr sep 30, 2011 6:57 am

bijna weekend!!!
Ben ook wel benieuwd voor vanaaf :woeh:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ozratek » vr sep 30, 2011 9:59 am

Theo&Thea FreakShow schreef:Al wat meer bekend over Boxtek vanavond?????

Vlakbij Eindhoven en met 3 stages.
-Tekno (mss ook Goa/psytrance) in de Rave Cave
-Techno, Electro, Dubstep, Drum & Bass buiten
-Lounge, Proggresive house in de Lounge

Heb geen nummer wel een adres. Pm voor info
A Land of Psychedelic Illuminations
Ozratek

Berichtdoor BrownTree1 » vr sep 30, 2011 5:17 pm

Gezien het gewoon legaal is zal ik het adres maar gewoon hier posten, Schoutse Vennen 15 in Nuenen. Het heeft wel echt een illegaal sfeertje, de tekno area is in een oude koeienstal, techno/dnb/dubstep is buiten en de lounge/progressive in de 'lounge', weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.

voor wat meer info: https://www.facebook.com/event.php?eid=253644328011102

Kan zelf helaas niet, morgen tentamens. :| Voor de mensen die wel gaan have fun, als je met OV gaat zou ik wel even goed van te voren kijken hoe het precies zit want ik geloof niet dat de bussen daar tot erg laat daarheen rijden (en ze zetten je zoiezo niet voor de deur af).
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » vr sep 30, 2011 9:28 pm

Thnx voor de info!
Succes met je tentamens morgen

grts
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ozratek » vr sep 30, 2011 11:42 pm

BrownTree1 schreef:Gezien het gewoon legaal

Dit vraag ik me af gezien ze overwogen de locatie last minute te veranderen. Hoe dan ook, have fun!
A Land of Psychedelic Illuminations
Ozratek

Berichtdoor frenchcored » za okt 01, 2011 12:57 am

Idd lokatie wordt verplaatst. Komt waarschijnlijk een telnr. Als ik wat weet horen jullie het
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za okt 01, 2011 1:40 am

Is er nog een alternatief!???? boxtek zal wel niks meer worden
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za okt 01, 2011 3:00 am

Feest gaat toch verder. Pb voor locatie
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za okt 01, 2011 6:11 am

helaas werd ook de tweede poging verstoord door de politie. We zijn ook maar naar huis gegaan :#: jammer

is er vanavond nog 'n free tekno feest ergens???
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za okt 01, 2011 6:11 am

helaas werd ook de tweede poging verstoord door de politie. We zijn ook maar naar huis gegaan :#: jammer

is er vanavond nog 'n free tekno feest ergens???
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Dissendium » za okt 01, 2011 6:16 am

Geen idee, weet wel dat er 8 oktober een lekker frenchcore feestje is =D
Keep the core alive.

De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » za okt 01, 2011 6:26 pm

ASO geeft een feestje in het oosten des lands, waar precies weet ik nog niet, maar PM maar voor info nr. Tussen 21 en 22u zou het info nr al open moeten zijn!
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » zo okt 02, 2011 5:09 am

En nog iemand naar aso geweest?? helaas waren wij te brak om nog naar de andere kant van nl te rijden. hopelijk is aso beter verlopen dan boxtek!!!
:wave:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Hakvlees » zo okt 02, 2011 11:49 pm

Ik hou me overigens aanbevolen voor feestjes in omgeving Apeldoorn, er is hier verder bar weinig te doen en ik snak naar weer een vet tekno feest, dus als je iets gaafs weet pm maar.
Hakvlees
Belezen Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » di okt 04, 2011 10:17 pm

Was nog geweest en was echt een geslaagd feestje! Eerste locatie was echt tof, onder een grote brug waar ook fietsers over heen gingen, zag heel de tijd mensen stoppen en over de brug hangen, kijkend naar het feestje. Jammer dat het WEER was afgelast rond half 3 ofzo, maar gelukkig ging de B-locatie wel lang door, ook geen politie daar gezien.

Kan ook niet, het was echt in de middle of nowhere, 5x op en neer gereden met een stoet van 30 auto's, met zulke smalle wegen en zulke dikke mist dat je aan het eind vd weg maar met 1 auto tegelijkertijd kan omdraaien, dreeg weer een grote faal te worden toen niemand het system kon vinden, maar was weer een goed feestje uiteindelijk. :grin:

Ook echt mooi toen ze het geluid ff uit hadden gezet en de nummers van gijsbert (recent overleden, was er letterlijk altijd op tekno) gingen draaien, echt heel mooi was dat. Ook echt een lekker nummer trouwens, degene die als eerste werd gedraaid.

Komende zaterdag trouwens b-day party van bas van travellers en stefan van kierewiet, travellers system zal er staan en waarschijnlijk het system van kierewiet ook. Dikke livesets in ieder geval, shaman van oblyk dfroke onder andere. Wel buiten en het word geloof ik een graad of 10 overdag, laat staan 's nachts. :shock:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » do okt 06, 2011 2:56 pm

Enig idee wanneer die uitgebracht gaat worden? Want ik hoorde dat dat wel gaat gebeuren :kleuter:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » vr okt 07, 2011 12:06 am

voor zover ik weet is die al geperst, althans hij werd afgelopen weekend gedraaid en heb geen laptop gezien
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » za okt 08, 2011 12:40 am

BrownTree1 schreef:voor zover ik weet is die al geperst, althans hij werd afgelopen weekend gedraaid en heb geen laptop gezien

Hehe, word sowieso een cadeau voor iemand als ik m eerder in handen kan krijgen dan hij :beer:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor alcoholist » za okt 08, 2011 1:04 am

BrownTree1 schreef:Was nog geweest en was echt een geslaagd feestje! Eerste locatie was echt tof, onder een grote brug waar ook fietsers over heen gingen, zag heel de tijd mensen stoppen en over de brug hangen, kijkend naar het feestje. Jammer dat het WEER was afgelast rond half 3 ofzo, maar gelukkig ging de B-locatie wel lang door, ook geen politie daar gezien.

Kan ook niet, het was echt in de middle of nowhere, 5x op en neer gereden met een stoet van 30 auto's, met zulke smalle wegen en zulke dikke mist dat je aan het eind vd weg maar met 1 auto tegelijkertijd kan omdraaien, dreeg weer een grote faal te worden toen niemand het system kon vinden, maar was weer een goed feestje uiteindelijk. :grin:

Ook echt mooi toen ze het geluid ff uit hadden gezet en de nummers van gijsbert (recent overleden, was er letterlijk altijd op tekno) gingen draaien, echt heel mooi was dat. Ook echt een lekker nummer trouwens, degene die als eerste werd gedraaid.

Komende zaterdag trouwens b-day party van bas van travellers en stefan van kierewiet, travellers system zal er staan en waarschijnlijk het system van kierewiet ook. Dikke livesets in ieder geval, shaman van oblyk dfroke onder andere. Wel buiten en het word geloof ik een graad of 10 overdag, laat staan 's nachts. :shock:
de schoenen passen goed bij het nummer
alcoholist
Belezen Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » za okt 08, 2011 4:07 pm

Vanavond feestje van travellers en kws dus, houd het info nummer vroeg in de gaten want ik begreep dat de bedoeling is om oldskool naar een meetingpoint te komen en dan met zn alle naar de locatie rijden.

Heb het adres nog niet ofzo, maar weet wel de stad waar het gehouden word. Als mensen die vast willen weten kan je pmen. :)
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aaltje » za okt 08, 2011 6:37 pm

Huffybear schreef:
BrownTree1 schreef:voor zover ik weet is die al geperst, althans hij werd afgelopen weekend gedraaid en heb geen laptop gezien

Hehe, word sowieso een cadeau voor iemand als ik m eerder in handen kan krijgen dan hij :beer:

Tof :)
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur

Berichtdoor BrownTree1 » ma okt 10, 2011 1:45 pm

Nog iemand naar duracell in delft geweest?

Was zelf eerst naar travellers geweest in tilburg, maar was helaas om half 3 alweer afgelopen.. Zelfde locatie was vrijdag een echt saai house/techno achtig feestje werd gehouden, wat tot 7u heeft geduurd en wat alleen maar zo vroeg was afgelopen omdat ze dat zelf wilde.
Toen door naar best tot 7u op een system gewacht wat nooit daar heen zou komen en na wat twijfelen naar delft geweest, wat uiteindelijk echt de moeite waard was. :woeh:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan