BrownTree1 schreef:mensen hier trouwens die naar winter conspiracy gaan?
Er is helaas nog niets van bekend maar ziet er goed uit

Maar eerst ff wachten tot er iets bekend is

BrownTree1 schreef:mensen hier trouwens die naar winter conspiracy gaan?
frenchcored schreef:Is er al iets bekend over dit weekend![]()
Ozratek schreef: Ik hou me ook aanbevolen voor info wat zaterdag betreft
Party-snoeper schreef:Ozratek schreef: Ik hou me ook aanbevolen voor info wat zaterdag betreft
Heb je PB gestuurd.
hc4life schreef:Ik ook! Woon in rotterdam dus zou echt flex zijn!!
Party-snoeper schreef:hc4life schreef:Ik ook! Woon in rotterdam dus zou echt flex zijn!!
Kijk een indrink en uitchill adresje in de buurt das altijd heerlijk
Party-snoeper schreef:Ik hoor iets van maten dat ze waarschijnlijk hun Soundsystem (ASO) weer a.s zaterdag gaan opbouwen en los gaan.
frenchcored schreef:voor meer info over het feestje van aso vanaaf moet je mij ff een pbtje sturen![]()
Party-snoeper schreef:frenchcored schreef:voor meer info over het feestje van aso vanaaf moet je mij ff een pbtje sturen![]()
Ja, ik twijfelde al of ik het hier moest posten aangezien er maar 1 Tekno dj in de line-up stond. Toch mooi dat het gezellig was. Ze hadden veel werk gemaakt van de deco hoorde ik??hc4life schreef:Ja ben in rotterdam geweest was heel gezellig maar niet echt tekno ofzo
Ik heb geen aoa account maar houd me wel aanbevolen voor info!BrownTree1 schreef:Dit weekend staat er trouwens een grote gepland! 5 areas. Heb zoveel systems gehoord dat ik ze niet eens allemaal kan opnoemen, maar zal eens aan een maatje van me vragen, staat op aoa voor zover ik weet. Gerucht gaat rotterdam, maar dat is natuurlijk verre van zeker.
BrownTree1 schreef:Heb er zelf ook geen hoor, maar het stelt zoiezo echt niet zoveel voor als iedereen denkt. Heb even het wachtwoord gekregen van een vriend van me, totdat hij werd geblokt vanwege inloggen vanuit meerdere IP-adressen, maargoed, er staat echt niet zo schokkend veel op.
Het is gewoon een forum net als deze met discussies over apparatuur, live-sets en weet ik veel wat, met een private gedeelte waar zeker niet elk feestje op staat. Alleen echt de grotere staan er op, maar bijvoorbeeld van alle feestjes van afgelopen weken zal je er niets over hebben kunnen lezen op dat forum.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast