Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tekno met een K

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » za nov 12, 2011 11:45 pm

Ik ben op de meetingpoint te herkennen aan 010 op mn tas haha
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » za nov 12, 2011 11:50 pm

Ik ga nu ff de stad in poolen met 2 vrienden, dus infonummer geven zal moeilijk gaan. Vraag dan maar aan hc4life, Party-snoeper of Azgaza, die hebben m nu ook ^^
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor hc4life » za nov 12, 2011 11:53 pm

Huggybear schreef:Ik ga nu ff de stad in poolen met 2 vrienden, dus infonummer geven zal moeilijk gaan. Vraag dan maar aan hc4life, Party-snoeper of Azgaza, die hebben m nu ook ^^

Jup pmen maarrr
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
hc4life

Berichtdoor Party-snoeper » za nov 12, 2011 11:59 pm

:wave:

We gaan daar ff meeten met zijn allen hahahaha

Ik kom straks ook ff.

We whattappen :keta:
Party-snoeper

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » zo nov 13, 2011 12:21 pm

Ohw, wat was dat jammer dat we er niet bij konden zijn vannacht....

Zal flink wat gemist hebben :mad:
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor Ozratek » zo nov 13, 2011 3:15 pm

Geweldige lokatie! Niet eens in alle bunker geweest zie ik nu. hier een impressie: [url]http://www.youtube.com/watch?v​=dvwYRP8Qpwo&feature=youtu.be[/url]
A Land of Psychedelic Illuminations
Ozratek

Berichtdoor Huggybear²³ » zo nov 13, 2011 3:41 pm

Zo, ben nu net een uurtje in Hwijk. Van 2:30 tot 12:00 voor de boxen gestaan... (wel met pauzes hoor :roll2: ) Wat een feest, 5 zalen voor zover ik weet, waaronder Dosis Decibel, Proces Kabaal en Pdk die alledrie heerlijke tracks draaiden. Er werd alleen niet altijd even goed gemixt, maar dat mocht mijn pret niet drukken :grin:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Schism » zo nov 13, 2011 4:12 pm

Huggybear schreef:Zo, ben nu net een uurtje in Hwijk. Van 2:30 tot 12:00 voor de boxen gestaan... (wel met pauzes hoor :roll2: ) Wat een feest, 5 zalen voor zover ik weet, waaronder Dosis Decibel, Proces Kabaal en Pdk die alledrie heerlijke tracks draaiden. Er werd alleen niet altijd even goed gemixt, maar dat mocht mijn pret niet drukken :grin:

Harderwijk you say? :grin:
Schism
Badass Junkie

Berichtdoor Huggybear²³ » zo nov 13, 2011 5:32 pm

Pascal schreef:
Huggybear schreef:Zo, ben nu net een uurtje in Hwijk. Van 2:30 tot 12:00 voor de boxen gestaan... (wel met pauzes hoor :roll2: ) Wat een feest, 5 zalen voor zover ik weet, waaronder Dosis Decibel, Proces Kabaal en Pdk die alledrie heerlijke tracks draaiden. Er werd alleen niet altijd even goed gemixt, maar dat mocht mijn pret niet drukken :grin:

Harderwijk you say? :grin:

Yes i do 8) Neem de trein van 17:10 naar t oosten though, dus niet voor lang meer.
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor bigfatrik » zo nov 13, 2011 5:35 pm

http://www.youtube.com/watch?v=dvwYRP8Qpwo

eerdere link deed het (bij mij) niet

balen dat ik dit feest gemist heb! ziet er goed uit :rock:
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie

Berichtdoor hc4life » zo nov 13, 2011 6:47 pm

Heb het heerlijk naar mn zin gehad :) wat een heerlijk feessie zeg!
hc4life

Berichtdoor Hi-Hat » zo nov 13, 2011 10:31 pm

ziet er goed, hoor er ook goede dingen over. Moet echt eens wat meer moeite gaan doen, want illegale teknofeestjes kom ik altijd te laat achter. Wil toch een keer naar zo een feest, want de muziek bevalt me wel.
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » zo nov 13, 2011 10:40 pm

bigfatrik schreef:http://www.youtube.com/watch?v=dvwYRP8Qpwo

Sweet, die link zal ik koesteren :smokin:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Azgaza » ma nov 14, 2011 2:26 pm

Shit volgens mij heb ik echt een van de meest epische feesten in tijden gemist :( was op het laatste moment toch niet gegaan omdat ik niemand mee kon krijgen maar nu ik achteraf hoor hoeveel vrienden en bekenden daar wel gewoon waren heb ik wel echt spijt dat ik niet gewoon alsnog in m'n eentje gegaan was; zie overal van iedereen foto's en filmpjes opduiken en dat ziet er veel te goed uit. Wat jammer :(

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Azgaza
onKet
Donateur

Berichtdoor Immo » ma nov 14, 2011 3:04 pm

Ziet eruit als een mooi feestje.
Immo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » ma nov 14, 2011 6:37 pm

pff wat een heerlijk feestje was dat!! jammer dat ze toch nog best 'vroeg' op gingen ruimen, maar heb echt genoten. echt een vette locatie!
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Cropp » wo nov 16, 2011 1:40 am

Ik heb veel échte vrienden verwaarloosd door ieder weekeind naar feestjes te gaan, ik heb veel gerekend op/vertrouwd op mijn `tekno vrienden` en ik kon barsten zodra ik ze nodig had en het niet om speakers of vervoer ging, zodra ik iets te bespreken had buiten teknotekno rambam drugsgebruiken` moest ik me niet zo aanstellen.

Tekno is een kutscene en daar ben ik achter gekomen toen ik mijn vrienden nodig had, die waren nergens te bekennen omdat ze voor de speakers stonden en daar alles voor over hadden.

Ik ken niemand uit de teknoscene waar ik op kan bouwen en rekenen, en dat is het enige wat je echte vrienden van je vage maten onderscheidt.

Die trance kan ik niet missen, dat gonzende bass-geluid.

Ik ga graag naar tekno, niets liever, ik kan uren/dagen lang voor een speaker met mijn ogen dicht, compleet in trance genieten van tekno imuum voor de buitenwereld, maar die hele scene kan wat mij betreft kapot vallen.
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Cropp » wo nov 16, 2011 1:44 am

Maanden lang, het complete weekeind reng-geng marcheren naast wildvreemden, wat heb ik sommige vrienden van me laten stikken toen ze me niet nodig had en wat is het me vaak niet op gevallen dat iemand me wél nodig had door dat eeuwige speakerfreaken.
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Cropp » wo nov 16, 2011 1:50 am

Ik kan het op een half a4-tje zetten, maar tekno is gewoon een neerwaartse spiraal in een menselijk leven, als je al gaat tekno-en, zie het hele begrip `tekno` dan als een uitgaansgelegenheid en bewaak dat, zorg dat je er niet te veel in op gaat. ik dacht die les al een paar keer geleerd te hebben maar ik ben mezelf weer eens echt tegen gekomen, qua scene en niet qua muziek.
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » wo nov 16, 2011 2:26 am

Oef dat zijn flink wat frustraties die vrijkomen chefke :|
Ondanks dat ik toch best wel een aantal toffe mensen heb leren kennen kijk ik altijd uit om iemand tot vriend te bombarderen. vraag me zoiezo af of je iemand echt goed kan leren kennen op een houseparty. En volgens mij heb je dat ook op een commercieel feest echt niet alleen op tekno feesten..... :wave:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » wo nov 16, 2011 6:21 am

Hoe staat het trouwens met dutchtek?? Een dj op het aso feest in utrecht had het over een locatie daar geloof ik echt niks van, zal wel leuk zijn... Hoop echt dat het door gaat komend jaar :woeh:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Party-snoeper » wo nov 16, 2011 10:05 pm

Cropp, snap heel goed wat je bedoeld. Je doet niet alleen je echte vrienden thuis te kort maar ook je hele sociale leven waaronder je familie, kennissen en je sporten. Ga maar eens na wat je nou eigenlijk nog in je weekenden doet buiten het feesten om. Het is zoals met alles: geniet met mate. Al moet ik zeggen dat ik nu ook weer verval in het wekelijks weg moeten :conf:

frenchcored schreef:Oef dat zijn flink wat frustraties die vrijkomen chefke :|
Ondanks dat ik toch best wel een aantal toffe mensen heb leren kennen kijk ik altijd uit om iemand tot vriend te bombarderen. vraag me zoiezo af of je iemand echt goed kan leren kennen op een houseparty. En volgens mij heb je dat ook op een commercieel feest echt niet alleen op tekno feesten..... :wave:

Super verwoord. Ik zeg altijd, echte vrienden zitten bij mij thuis op de bank 8-)

En ik neem echt geen feestgangers of "gebruikers" mee naar huis daar waar me 3 koters rondlopen 8-)
Party-snoeper

Berichtdoor frenchcored » do nov 17, 2011 12:33 am

Haha levenservaring en een feestcarriere van 15 jaar. Aldoende leer je hey, groetjes uit de states. Ps heb je al een reunie van afgelopen weekend geregeld? Ff inhalen wat ik uiteindelijk heb moeten missen
:beer: :wave:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Party-snoeper » do nov 17, 2011 12:46 am

frenchcored schreef:Haha levenservaring en een feestcarriere van 15 jaar.

15 jaar???? hahahaha. Goed spul he, die oil of olaz :rock:

frenchcored schreef: groetjes uit de states.

Ja maak ons maar lekker, wij vriezen hier weg :#:

frenchcored schreef: Ps heb je al een reunie van afgelopen weekend geregeld? Ff inhalen wat ik uiteindelijk heb moeten missen
:beer: :wave:

Ik wou dat ik zoveel invloed had op de scene in Nederland, al verdien je het wel :rock:

Eerlijk gezegd was dit een feest voor in de geschiedenisboeken, verwacht niet dat deze snel overtroffen gaat worden gezien de aankomende winter.
Party-snoeper

Berichtdoor frenchcored » do nov 17, 2011 3:54 am

Het filmpje wat je me stuurde was erg vet het moet wel een heel dik feest zijn geweest. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er dadelijk met de feest dagen echt wel weer ergens een vette multi multi rave gehouden word. Alleen een beetje geduld hebben.... Haha en dat vind ik soms zo moeilijk :woeh: :wave:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » do nov 17, 2011 2:21 pm

frenchcored schreef:Het filmpje wat je me stuurde was erg vet het moet wel een heel dik feest zijn geweest. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er dadelijk met de feest dagen echt wel weer ergens een vette multi multi rave gehouden word. Alleen een beetje geduld hebben.... Haha en dat vind ik soms zo moeilijk :woeh: :wave:

Multirave met oud & nieuw verwacht ik wel weer. Hoop dat t weer net zoiets als vorig jaar is 8-)
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » do nov 17, 2011 3:05 pm

Huggybear schreef:
frenchcored schreef:Het filmpje wat je me stuurde was erg vet het moet wel een heel dik feest zijn geweest. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er dadelijk met de feest dagen echt wel weer ergens een vette multi multi rave gehouden word. Alleen een beetje geduld hebben.... Haha en dat vind ik soms zo moeilijk :woeh: :wave:

Multirave met oud & nieuw verwacht ik wel weer. Hoop dat t weer net zoiets als vorig jaar is 8-)

Kijk, dat is dus alweer lekker om naar uit te kijken!!!!! Lekker knallend het nieuwe jaar in :woeh:
Baal er idd ook enorm van dat we er afgelopen weekend niet bij konden zijn. Helaas moet je af en toe verstandig zijn.......
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor Huggybear²³ » do nov 17, 2011 3:13 pm

Theo&Thea FreakShow schreef:
Huggybear schreef:

Kijk, dat is dus alweer lekker om naar uit te kijken!!!!! Lekker knallend het nieuwe jaar in :woeh:
Baal er idd ook enorm van dat we er afgelopen weekend niet bij konden zijn. Helaas moet je af en toe verstandig zijn.......

Om ff duidelijk te zijn, ik geef geen garanties eh. Heb geen idee of er iets georganiseerd wordt, maar natuurlijk is oud en nieuw een mooie gelegenheid voor zoiets 8-) Dus ik verwacht wel weer zoiets als vorig jaar, toen was er een multirave in Utrecht :beer:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » do nov 17, 2011 4:41 pm

Idd ik zie dat ook wel gebeuren....
:wave:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » za nov 19, 2011 5:06 pm

denk niet dat ik ga feesten vanavond, maar toch al iets bekend? toch wel handig om het te weten :p

hoorde zelf iets over amsterdam, maar dat zal geen grote zijn en iets over tilburg (boxtek), maar vooral dat laatste is verre van zeker.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan