Huggybear schreef:Ik ga nu ff de stad in poolen met 2 vrienden, dus infonummer geven zal moeilijk gaan. Vraag dan maar aan hc4life, Party-snoeper of Azgaza, die hebben m nu ook ^^
Huggybear schreef:Zo, ben nu net een uurtje in Hwijk. Van 2:30 tot 12:00 voor de boxen gestaan... (wel met pauzes hoor) Wat een feest, 5 zalen voor zover ik weet, waaronder Dosis Decibel, Proces Kabaal en Pdk die alledrie heerlijke tracks draaiden. Er werd alleen niet altijd even goed gemixt, maar dat mocht mijn pret niet drukken
Pascal schreef:Huggybear schreef:Zo, ben nu net een uurtje in Hwijk. Van 2:30 tot 12:00 voor de boxen gestaan... (wel met pauzes hoor) Wat een feest, 5 zalen voor zover ik weet, waaronder Dosis Decibel, Proces Kabaal en Pdk die alledrie heerlijke tracks draaiden. Er werd alleen niet altijd even goed gemixt, maar dat mocht mijn pret niet drukken
Harderwijk you say?
bigfatrik schreef:http://www.youtube.com/watch?v=dvwYRP8Qpwo
frenchcored schreef:Oef dat zijn flink wat frustraties die vrijkomen chefke
Ondanks dat ik toch best wel een aantal toffe mensen heb leren kennen kijk ik altijd uit om iemand tot vriend te bombarderen. vraag me zoiezo af of je iemand echt goed kan leren kennen op een houseparty. En volgens mij heb je dat ook op een commercieel feest echt niet alleen op tekno feesten.....
frenchcored schreef:Haha levenservaring en een feestcarriere van 15 jaar.
frenchcored schreef: groetjes uit de states.
frenchcored schreef: Ps heb je al een reunie van afgelopen weekend geregeld? Ff inhalen wat ik uiteindelijk heb moeten missen![]()
frenchcored schreef:Het filmpje wat je me stuurde was erg vet het moet wel een heel dik feest zijn geweest. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er dadelijk met de feest dagen echt wel weer ergens een vette multi multi rave gehouden word. Alleen een beetje geduld hebben.... Haha en dat vind ik soms zo moeilijk![]()
Huggybear schreef:frenchcored schreef:Het filmpje wat je me stuurde was erg vet het moet wel een heel dik feest zijn geweest. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er dadelijk met de feest dagen echt wel weer ergens een vette multi multi rave gehouden word. Alleen een beetje geduld hebben.... Haha en dat vind ik soms zo moeilijk![]()
Multirave met oud & nieuw verwacht ik wel weer. Hoop dat t weer net zoiets als vorig jaar is
Theo&Thea FreakShow schreef:Huggybear schreef:frenchcored schreef:Het filmpje wat je me stuurde was erg vet het moet wel een heel dik feest zijn geweest. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er dadelijk met de feest dagen echt wel weer ergens een vette multi multi rave gehouden word. Alleen een beetje geduld hebben.... Haha en dat vind ik soms zo moeilijk![]()
Multirave met oud & nieuw verwacht ik wel weer. Hoop dat t weer net zoiets als vorig jaar is
Kijk, dat is dus alweer lekker om naar uit te kijken!!!!! Lekker knallend het nieuwe jaar in![]()
Baal er idd ook enorm van dat we er afgelopen weekend niet bij konden zijn. Helaas moet je af en toe verstandig zijn.......
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast