Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.
Plaats een reactie

Re: Tekno met een K

di dec 06, 2011 2:38 pm

Delysid Vicious schreef:
frenchcored schreef:Zo ik ben blij dat wij al afgesproken hadden op het dvs feestje. Anders waren wij naar maastricht gereden om er daar achter te komen dar het helemaal niet van AA was :#:

Op DVS hoorde ik van de organisatie dat idd komend weekend 'n zmk feest is.
Tralala ik heb er zin in!! Heb veel gehoord over zmk freeparties.
Bijna weekend!!

Nice nice

maar eh, 't is nog dinsdag man. Of werken weekends voor jou ook volgens een ander schema?

Zondag is bij mij het weekend over en moet je bijkomen, en dan vanaf maandag heb ik weer het bijna weekend gevoel en leef ik weer naar een nieuw feest toe

di dec 06, 2011 8:46 pm

bovenste 2 wat meer frenchcore maargoed

jammer van de kutkwaliteit :|

en deze is gewoon grappig omdat het fear and loathing in las vegas is :rock:

wo dec 07, 2011 6:12 am

Doc schreef:
Delysid Vicious schreef:
frenchcored schreef:Zo ik ben blij dat wij al afgesproken hadden op het dvs feestje. Anders waren wij naar maastricht gereden om er daar achter te komen dar het helemaal niet van AA was :#:

Op DVS hoorde ik van de organisatie dat idd komend weekend 'n zmk feest is.
Tralala ik heb er zin in!! Heb veel gehoord over zmk freeparties.
Bijna weekend!!

Nice nice

En zo werkt het bij mij ook, zeker als er een zmk feestje aankomt

maar eh, 't is nog dinsdag man. Of werken weekends voor jou ook volgens een ander schema?

Zondag is bij mij het weekend over en moet je bijkomen, en dan vanaf maandag heb ik weer het bijna weekend gevoel en leef ik weer naar een nieuw feest toe

wo dec 07, 2011 6:15 am

En zo werkt het bij mij ook zeker als er een super weekend aankomt. Haha tis alweer weer woensdag, bijna weekend!!

do dec 08, 2011 2:12 pm

Komende zaterdag dus een feestje van ZMK en een ander feestje van SOK en kierewiet! Zal zaterdag wel wat meer over locatie te weten komen. Twijfel twijfel.... :woeh:

do dec 08, 2011 3:15 pm

BrownTree1 schreef:Komende zaterdag dus een feestje van ZMK en een ander feestje van SOK en kierewiet! Zal zaterdag wel wat meer over locatie te weten komen. Twijfel twijfel.... :woeh:

He nou precies in het weekend dat ik al 'n feestje had staan :( Waarom is dat nou altijd zo; een weekend niks en dan een weekend gelijk alles tegelijk :p

do dec 08, 2011 7:26 pm

Let me know als je wat meer weet over een locatie, heb zin in een feestje!!!

vr dec 09, 2011 6:15 am

:woeh: Bijna weekend!!!!!

ZMK,..... SOK & KWS Hmmmmmm, moeilijk moeilijk!

Maar het gaat iig een :twisted: weekend worden :rock:
Hahaaaaa en maandag lekker vrij, dus we gaan helemaal los!

Zin in.nl!

vr dec 09, 2011 7:48 am

lol, ik heb de dinsdag er ook maar bijgepakt :mrgreen:
kan ik woensdag weer bijna weekend zeggen :woeh:

idd een moeilijke keuze, locatie gaat een belangrijke rol spelen gok ik zo.....
jammer dat ze tegelijk zijn. doe dan samen een feest organiseren :#:

:wave:

vr dec 09, 2011 12:47 pm

BrownTree1 schreef:Komende zaterdag dus een feestje van SOK en kierewiet! Zal zaterdag wel wat meer over locatie te weten komen. Twijfel twijfel.... :woeh:

Ik hoorde wederom omgeving Nijmegen 8-)

vr dec 09, 2011 1:39 pm

haha fear & loading filmpje is idd grappig

vr dec 09, 2011 6:37 pm

Hm feest waar ik heen zou gaan is gecancelled dus nu zou ik toch wel graag locatie / infonummer ofzo horen van 1 van de 2 feesten aankomend weekend :) Als ik zelf eerder iets hoor meld ik dat ook wel en dan kunnen mensen mij ook wel PM-en voor meer info :)

vr dec 09, 2011 6:56 pm

Azgaza schreef:Hm feest waar ik heen zou gaan is gecancelled dus nu zou ik toch wel graag locatie / infonummer ofzo horen van 1 van de 2 feesten aankomend weekend :) Als ik zelf eerder iets hoor meld ik dat ook wel en dan kunnen mensen mij ook wel PM-en voor meer info :)

Hmm geldt ook voor t feestje waar ik heen zou gaan.. Toevallig die darkpsy in Katwijk?? :mrgreen:

Maar op tekno gebied klinkt het ook niet verkeerd voor dit weekend!

vr dec 09, 2011 7:40 pm

Als er dit weekend nog een mooi feestje is ben ik ook nog wel geïnteresseerd.

vr dec 09, 2011 10:57 pm

Hoor voor vanavond alleen een GOA feestje (Shell Psy - Techno Lab) in Amsterdam. Het gaat 3 dagen duren, en ook wel een dikke lokatie in een lab van shell maar helaas geen Tekno en legaal feestje :conf:

dj en live acts:
MISTERIUS
Askari
DJ TaBoeMan
Eye-Riz
Isis
Rossi
Paul B
Elf
DNA
Rhose
Roesja
more comming soon
T.B.A

Whe have 2 big funktion 1 soundsystem for this big event

this party is from 9 dec till 11 dec
big party place for over 1500 party peeps lets party all nightlong
bring your spirt end lets dance on nice music this nights

Amsterdam Noord

Damage 10 euro pp
Laatst bijgewerkt door Party-snoeper op za dec 10, 2011 3:31 am, in totaal 2 keer bewerkt.

za dec 10, 2011 1:20 am

Hoor geruchten over vanavond tekno feestje omg Utrecht. Heeft iemand daar iets over gehoord of wie woont er in de buurt om het ff te checken en het ons door te geven of het klopt, heb wel een adres :rock: Vindt het zelf te riski om af te reizen :#:

Hoor het wel 8-)

za dec 10, 2011 2:09 am

Ja heb iemand die ter plaatse is :hulde:

Feestje binnen best gezellig. 100 man, niet echt een soundsystem meer dj met 4 speakers :smokin:

Wil je adres pb me maar :beer:

za dec 10, 2011 3:48 am

:woeh:

za dec 10, 2011 3:59 pm

Oke pandje is gevonden, SOK en KWS gaat gewoon door vanavond. Heb de locatie rond een uurtje of 9 denk ik.

za dec 10, 2011 4:13 pm

BrownTree1 schreef:Oke pandje is gevonden, SOK en KWS gaat gewoon door vanavond. Heb de locatie rond een uurtje of 9 denk ik.

Weet je de omgeving al wel?? 8-)
Beetje beperkt qua vervoer vanavond helaas :s

za dec 10, 2011 4:58 pm

Is er al nieuws wat zmk betreft???
we twijfelen nog een beetje wat het gaat worden. denk dat het kws wordt :rock:
1 ding is zeker beide feesten zijn bruut :wave:

za dec 10, 2011 6:36 pm

frenchcored schreef:Is er al nieuws wat zmk betreft???

Ik heb vagelijk iets gehoord over in welke regio het zou zijn, waarvan ik als dat klopt persoonlijk wel blij wordt qua reistijd :p Nog niks concreets maar wel een aantal mensen die me daar misschien meer over zouden laten weten later. Als ik iets concreets weet laat ik dat wel weten en kan wie wil mij daar evt over PM-en, als iemand anders eerder iets weet hoor ik het dan weer graag :p

za dec 10, 2011 8:45 pm

Aaaaaaaaagh, zin in vanavond.nl!!!!

Sta nu al te :rock: ...... ZMK,...... of toch maar KWS & SOK.........

We weten het nog niet?!?!?!?!

Wie oh wie gaat ons helpen, waarom zouden we naar ZMK moeten gaan of waarom toch naar KWS & SOK??????

Greets,
het FreakTeam :twisted:

za dec 10, 2011 9:09 pm

provincie is bekend van sok/kws, maar mensen van sok doen nogal mysterieus dus denk niet dat het gewaardeerd word als ik het hier zomaar post, pm voor provincie in ieder geval. exacte adres volgt later, verwacht rond een uurtje of half 10 ofzo.

za dec 10, 2011 10:21 pm

Ik heb een info nummer voor het ZMK feest :) Nu nog even afwachten hoe bereikbaar het nou precies is (regio zit alvast goed), en dan de knoop doorhakken, lef verzamelen en toch maar in m'n eentje gaan feesten :o, indien ik er kan komen dan.

za dec 10, 2011 10:59 pm

BrownTree1 schreef:provincie is bekend van sok/kws, maar mensen van sok doen nogal mysterieus dus denk niet dat het gewaardeerd word als ik het hier zomaar post, pm voor provincie in ieder geval. exacte adres volgt later, verwacht rond een uurtje of half 10 ofzo.

jullie kunnen mij ook een pbtje sturen,browntree's verbinding is momenteel niet zo super. ik neem aan dat hij mij op de hoogte houdt...... ik heb in iedergeval de info die tot nu toe bekend is.
:wave:

za dec 10, 2011 11:05 pm

Een PMtje voor welke regio zou relax zijn ja! :hulde:

za dec 10, 2011 11:36 pm

AHG850518 schreef:Een PMtje voor welke regio zou relax zijn ja! :hulde:

komt eraan

zo dec 11, 2011 2:26 am

Zowwww, op lokatie in Utrecht... Wel een beetje lastig gevonden, maar lokatie is iig lekker groot!

Party party time!

zo dec 11, 2011 6:05 pm

Dat was VET :love: Helaas wel kort doordat de politie er al lekker vroeg bij was waardoor we iets over 5 am al weer buiten stonden, maar zelfs in zijn korte duur was dit het echt véél te geweldig. ZMK feestjes ga ik pogen nooit meer te missen :D
Plaats een reactie