Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tekno met een K

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Huggybear²³ » zo dec 18, 2011 5:24 pm

Damn ik krijg weer zin in een feestje op deze manier. :smokin: Toevallig al wat bekend over oud & nieuw?
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor bigfatrik » zo dec 18, 2011 5:40 pm

jammer dat ik deze heb moeten missen! tentnival deed het op de multisystem in budel ook goed.
vollgende keer beter

hier heb ik me gisteren nog wel mee vermaakt :woeh:

http://www.youtube.com/watch?v=iqdE-gpYvk8
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie

Berichtdoor AHG850518 » zo dec 18, 2011 11:46 pm

Huggybear schreef:Damn ik krijg weer zin in een feestje op deze manier. :smokin: Toevallig al wat bekend over oud & nieuw?

Ja, een goed nieuwjaarsfeest is welkom. Vorig jaar in Utrecht was slopend goed, slopend maar goed. :D
AHG850518
Newbie

Berichtdoor Huggybear²³ » zo dec 18, 2011 11:53 pm

AHG850518 schreef:
Huggybear schreef:Damn ik krijg weer zin in een feestje op deze manier. :smokin: Toevallig al wat bekend over oud & nieuw?

Ja, een goed nieuwjaarsfeest is welkom. Vorig jaar in Utrecht was slopend goed, slopend maar goed. :D

Got that right! als t weer net zoiets als vorig jaar is ben ik meer dan tevreden hoor. Die mdma doet na 6 maanden pauze zn werk net zo goed bij een klein als een groot feestje :P Niet dat 3 systems een klein feestje zijn ofzo...
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor hc4life » ma dec 19, 2011 9:12 am

Feestje in breda was zekers goed tentnival was idd echt goed bezig!
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » ma dec 19, 2011 1:06 pm

heerlijk feestje weer, echt lekkere muziek, goed pandje weer en echt vet ingericht. was om 10u weggegaan, uiteindelijk dus een hele goede keuze als ik het zo allemaal lees. :p

Maandag de 26e feestje van TBS / SOK en een feestje van teknozems, weet niet of dit hetzelfde feestje is, dat kon iemand van sok me ook niet vertellen gezien hij alleen maar mensen van tbs had gesproken. nog ff afwachten dus.

oud en nieuw kan ik nog niet echt iets over zeggen, maar voor zover ik weet zijn er 2 feestjes. 1tje met oa KWS / SOK (hoorde iets dat ze in belgie gingen staan, maar dat weet ik niet zeker) en zoiezo 1tje in nederland waarvoor al 5-6 systems voor zijn bevestigd. Ze hebben echt een unieke locatie op het oog, maar weet niet of dat door gaat.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor coolarie » ma dec 19, 2011 6:33 pm

ik werd ff bang toen ik 5 politie wagens zag toen ik aan kwam rond 2 uur maar die waren snel weer weg.
de rook werd mijn vrindin soms ff teveel maar het geluit was te bruut.
http://www.youtube.com/watch?v=RWE9w9IQ ... er&list=UL
https://www.youtube.com/watch?v=RWE9w9IQxpY
Laatst bijgewerkt door coolarie op do dec 22, 2011 1:44 am, in totaal 1 keer bewerkt.
coolarie

Berichtdoor Azgaza » ma dec 19, 2011 11:09 pm

BrownTree1 schreef:Maandag de 26e feestje van TBS / SOK en een feestje van teknozems, weet niet of dit hetzelfde feestje is, dat kon iemand van sok me ook niet vertellen gezien hij alleen maar mensen van tbs had gesproken. nog ff afwachten dus.

Ik heb vernomen dat dat het een hetzelfde feestje is (hoorde van iemand TBS en teknozems genoemd in één zin namelijk); ben wel van plan daar heen te gaan zelf :)

Wat betreft mensen met weinig posts; ik zou zeggen stuur inderdaad géén PM's aan mensen met 0 of weinig posts, of beter zelfs echt alleen aan leden die je kent of waarvan je echt zeker weet dat het geen agent o.i.d. is want reken er maar op dat de politie dit forum wel in de gaten houdt (jaren terug zijn twee belgische dealers via drugsforum.nl nog opgepakt zelfs, ze hadden iets van berichten over het bezit van grote hoeveelheden of foto's of iets in die richting gepost en dat leverde ze dus celstraf op) dus plaats bij voorkeur als het even kan geen info waar politie iets aan heeft openlijk hier en stuur alleen PM's naar leden die je vertrouwt :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Azgaza
onKet
Donateur

Berichtdoor Ozratek » di dec 20, 2011 12:06 am

Azgaza schreef:
BrownTree1 schreef:Maandag de 26e feestje van TBS / SOK en een feestje van teknozems, weet niet of dit hetzelfde feestje is, dat kon iemand van sok me ook niet vertellen gezien hij alleen maar mensen van tbs had gesproken. nog ff afwachten dus.

Ik heb vernomen dat dat het een hetzelfde feestje is (hoorde van iemand TBS en teknozems genoemd in één zin namelijk); ben wel van plan daar heen te gaan zelf :)

Wat betreft mensen met weinig posts; ik zou zeggen stuur inderdaad géén PM's aan mensen met 0 of weinig posts, of beter zelfs echt alleen aan leden die je kent of waarvan je echt zeker weet dat het geen agent o.i.d. is want reken er maar op dat de politie dit forum wel in de gaten houdt (jaren terug zijn twee belgische dealers via drugsforum.nl nog opgepakt zelfs, ze hadden iets van berichten over het bezit van grote hoeveelheden of foto's of iets in die richting gepost en dat leverde ze dus celstraf op) dus plaats bij voorkeur als het even kan geen info waar politie iets aan heeft openlijk hier en stuur alleen PM's naar leden die je vertrouwt :)

Ik weet niet zeker of Teknozems en TBS op het zelfde feestje zullen staan. Ik weet dat ze het feest eerst gepland hadden op zaterdag (nozems) en het vervolgens hebben verzet naar maandag, dus ik ga er wel van uit. Heb iig wel al een tijdje het infonummer van Teknozems, PM er maar voor.

Gelukkig weten de meeste mensen uit de freeparty scene wel hoe ze met info moeten omgaan, en geven ze het niet aan iedereen prijs. Uiteindelijk heb je er ook jezelf mee als een feestje daardoor vroegtijdig wordt afgeblazen.. Risico van het vak :grin: Toch goed dat het gezegd wordt!
De dagen na een feestje filmpjes en foto's plaatsen met in de beschrijving de exacte lokatie e.d. daarentegen zie ik nog wel eens voorbij komen :roll2:
A Land of Psychedelic Illuminations
Ozratek

Berichtdoor Doc » di dec 20, 2011 10:28 am

Azgaza schreef:

kunnen we niet in de overeenkomst zetten bij het aanmelden "ik ben geen agent en niet van plan om er een te worden, of informatie aan te verstrekken." :kleuter:
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » di dec 20, 2011 7:16 pm

Doc schreef:kunnen we niet in de overeenkomst zetten bij het aanmelden "ik ben geen agent en niet van plan om er een te worden, of informatie aan te verstrekken." :kleuter:

:lol: juist ja,..... zouden we kunnen doen :roll:

We hebben toch maar beslist om ook naar Winter Conspiracy te gaan, afgelopen weekend erachter gekomen dat er best veel bekenden van ons al gaan dus zo snel mogelijk ff de tickets boeken enzo.... Lekker lang weekendje van maken dus.
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor oldschool » di dec 20, 2011 8:07 pm

eerste post , normaal lees ik gewoon reactie's en kijk ik op a/on/a maar goed ik gebruik niks dus registreren op een drugs forum stond me een beetje tegen (voor je lol uit je bol) maar ik gun anderen ook tekno funn aangezien ik zelf ook een diehard fan ben dus vandaar , grt 8-)
oldschool
Newbie

Berichtdoor vork » di dec 20, 2011 8:33 pm

Ben je politie? 8-)
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » di dec 20, 2011 11:25 pm

helemaal mee eens azgaza!
Ik was er al mee begonnen zoals de meeste al gezien zullen hebben afgelopen zaterdag. zit er niet op te wachten om helemaal naar de andere kant van nl te rijden om daar vervolgens weer om te kunnen keren, en wie weet heb ik ze zelf aan de info geholpen. Dat gaat dus niet gebeuren.

Nu maar hopen dat jullie mij ook op de hoogte houden :)

Morgen ff de reis booken naar praag, mijn meisje heeft mij omgepraat. lol, wat ben ik toch een schatje ;)
Ben benieuwd wanneer de site van conspiracy weer online gaat. Begreep dat de kws stage echt vet gaat worden:p
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor AHG850518 » di dec 20, 2011 11:49 pm

Gaan er nog mensen met de auto naar Praag?
AHG850518
Newbie

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » wo dec 21, 2011 6:00 am

AHG850518 schreef:Gaan er nog mensen met de auto naar Praag?

Voor de prijs van de vlucht, kan jezelf niet voor gaan rijden! En met 1,5u ben je er al, helemaal lekker!

Hey, met z'n allen een :beer: pakken in Praag??? Nou ja, voor mij cola dan... :lol:
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor Hi-Hat » wo dec 21, 2011 5:51 pm

Als iemand nog een leuk feest weet voor oud en nieuw(legaal is ook goed) dan krijg ik graag pm/reply! zit nog zonder feest...
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor oldschool » wo dec 21, 2011 7:03 pm

ik ging 10 jaar geleden al naar 010 lepel bv die mergelgrotten net over de grens in limburg daar was jij niet bij he haha
oldschool
Newbie

Berichtdoor oldschool » wo dec 21, 2011 7:34 pm

veel van die argumenten gaan ook nergens over net of dat je heel onopgemerkt blijft in een industrie terrein met 500 man en harde muziek en weet ik hoeveel auto's haha er is altijd wel iemand van de beveiliging of buurt bewoners of wat dan ook die het opmerkt dus het ligt gewoon aan de goodwill en capaciteit van de blauwe brigade en hoeveel mensen der zijn en de lokatie :lol:
oldschool
Newbie

Berichtdoor coolarie » do dec 22, 2011 1:50 am

ik was 3 dec.op nightmare waar ik gearesteerd was voor in bezit hebben van 1.3 gr speed en 1 kk pil,daarvoor kreeg ik een boete van 320 euri samen met parkeren en kaartje was het ongeveer 400 euro en ik hou niet eens van har
dcore dus voor mij alleen maar tekno voortaan.
coolarie

Berichtdoor frenchcored » do dec 22, 2011 11:12 am

pfff dat is een duur grapje voor zo'n kutfeest. wij gaan zoiezo niet meer naar die feesten, hardcore is tegenwoordig meer hardstyle en de organisaties zijn oplichters. haha je zou maar 60 euro betaald hebben voor een feest als thunderdome terwijl er een gratis super feest in breda bezig was!! zonde geld
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » do dec 22, 2011 11:37 am

Azgaza schreef:

klopt, wordt een feestje teknozems,tbs en pk :)
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor hc4life » do dec 22, 2011 2:00 pm

Zou iemand me het infonr van aankomend weekend door kunnen sturen? Heb al vervoer geregeld dus dat word feesten!!
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life

Berichtdoor frenchcored » do dec 22, 2011 4:16 pm

:beer: :woeh: :wave:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » do dec 22, 2011 5:40 pm

Upcoming events:

24/12 PRSPCT XL 14 (Rotterdam) NL
26/12 Proces Kabaal + Duracell (Surprise)

Zag dit net staan op de facebook pagina van duracell. Denk dat er dus een feestje van teknozems + TBS is en een ander feestje van duracell en PK. Heb zelf helaas geen vrij gekregen van werk dus moet deze helaas missen, echt jammer want het feestje vorig jaar op 2e kerstdag vond ik echt geweldig.

2 jarig bestaan van system aap en een nieuw system zinloos geluid is trouwens ook dit weekend, vrijdag of zondag zijn ze nog aan het overleggen, zal wel laten weten als ik iets hoor. dit is het system dat ze gaan neerzetten in ieder geval, hadden ze op facebook geplaatst.

BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » do dec 22, 2011 6:38 pm

grappig ik heb op facebook gelezen dat tbs teknozems en pk samen een feest doen de 26e mischien duracell die erbij gaat staan
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Azgaza » do dec 22, 2011 6:51 pm

frenchcored schreef:grappig ik heb op facebook gelezen dat tbs teknozems en pk samen een feest doen de 26e mischien duracell die erbij gaat staan

Volgens mij kijk jij op precies de zelfde pagina als ik en daar staan nu alle vier de systems genoemd dus lijkt me dan wel dat het gewoon één het zelfde feestje is :) Dat zorgt er overigens voor dat ik er nóg meer zin in heb, voor zo ver dat nog mogelijk was :p

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Azgaza
onKet
Donateur

Berichtdoor frenchcored » do dec 22, 2011 7:47 pm

me to :p hopelijk klopt het info nr nu nog ff afwachten dus
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » do dec 22, 2011 8:04 pm

Info nr staat er helaas nog bij, jammer joh dat ik deze moet missen..
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » vr dec 23, 2011 6:37 am

Hoop dat ik er maandag bij kan zijn, maar ik vrees van niet :|
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post