achja, there's always next week.

Theo&Thea FreakShow schreef:Ik heb me idd ook erg vermaakt van het weekend...
Maar goed,.... het is alweer bijna weekendparty party-time!
Heb al half links wat gehoord, maar het is altijd weer ff afwachten...
frenchcored schreef:dvs geeft zaterdag in iedergeval een feestje in de piratenbar.
Helaas ook alweer om 05:00 afgelopen. dus als er iets anders is hoor ik het uiteraard graag![]()
BrownTree1 schreef:pagina 14, check ook http://winterconspiracy.cz/
edit: zie net dat de shit van vorig jaar van de site is afgehaald en dat de site weer onder constructie is, maar genoeg te vinden op youtube en dergelijke van vorige edities. zaterdag de 21e staat SOK ook in de crossclub in praag (beetje alternatieve club, waar kierewiet vorig jaar stond), echt vet weekend gaat dat worden!
google afbeeldingen cross club praag maar eens.
Doc schreef:Er is overigens volgende week ook een dik legaal feest in de willemeen in Arnhem. TK07 Invites FreaX.
Hele dikke aanrader.
De willemeen kun je altijd alles wel doen wat je niet laten kunt, nog nooit gezeik gehad of gezeik gezien (tenzij mense knock-out gaan in de zaal)
Doc schreef:Ja ik ben persoonlijk toch meer bij de franse kern, hou iets minder van d&b. maar Miaouw vind ik wel erg vet.
TK07 is trouwens echt mijn thuisbasis, ga ongeveer 2 jaar lang naar elk feest van hun.
Als je iemand met TK07 t-shirt ziet lopen en blond gemilimeterd haar ben ik het
frenchcored schreef:Info van AA krijg je zsm van me maat. Haha We hebben het van een zeer betrouwbare - teknobron.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten