Huggybear schreef:Uiteindelijk niet naar Zetemka toegegaan en dat bleek dus een goede keuze als ik dit allemaal lees hier. had eerst Freax in Arnhem wat tot 6u duurde en we hadden geen idee of t ZMK feestje op dat moment nog doorging. Rekening houdend met vermoeidheid van ons en de kans dat t al was opgerold hebben we toch maar besloten om nog ff te chillen in de WillemEen en dan rond 7u/7.30 maar richting huis te vertrekken... Ik hoop dat ZMK jullie net zo bevallen was als dat Freax mij deze keer weer beviel
Doc schreef:Ik ben ook maar gewoon ergens gaan aftere, alleen kwam de politie omdat we met 20 man in een kamer van hooguit 30m2 sochtends om half 7 binnen kwamen stormen en flink overlast maakte...
die gast heeft een officiele waarschuwing gekregen, en toen zijn we weer naar ander huis doorgegaan
Maar TK07 invites FreaX was echt heerlijk! kom de volgende keer wel naar Utrecht denk ik.
Doc schreef:Volgens mij rook je niet, heb je iig niet zien roken
binnen ben ik namelijk altijd meer op de muziek in aan het gaan en buiten bij het roken hou ik de gesprekken met mensen.
Maar ik zie je vast en zeker nog wel een keer
beanhead schreef:al men maten zijn te pannekoek om naar tekno te luisteren, flauwe dubsteppers
wat is het lang geleden dat ik nog nederlandse hospitaliteit heb mogen ervaren op een leuke freeparty
ahhhhhh mentaltekno![]()
BrownTree1 schreef:Feestje morgen van sick of silence in de onderbroek in nijmegen, legaal feestje. Ook een 5-system freeparty van Tentnival, System aap, BoxTek, Rumoer en acid in the woods (AITW).![]()
Voor degene die het info nr nog niet hebben, je bent een pm verwijderd.
beanhead schreef:BrownTree1 schreef:Feestje morgen van sick of silence in de onderbroek in nijmegen, legaal feestje. Ook een 5-system freeparty van Tentnival, System aap, BoxTek, Rumoer en acid in the woods (AITW).![]()
Voor degene die het info nr nog niet hebben, je bent een pm verwijderd.
ieeeeeeeee acid in the woods![]()
![]()
PMETJE ASJEBLIEFT
frenchcored schreef:Had ik laatst ook is idd een beetje link.
We (harde-kern van dit forum) kunnen elkaar ook gelijk op de hoogte houden via een pbtje mocht iemand wat weten. Dan wordt er van te voren helemaal niet meer geluld over een freeparty. Heb zojuist de voor mij bekendere users van dit forum al een pbtje gedaan (ik hoor het wel als ik iemand ben vergeten.) Of een soort van nieuwsbrief wat partysnooper laatst deed is ook wel een ideetje. forum zal dan wel niet zo snel meer groeien kwa users gok ik zo
think about it
frenchcored schreef:krijg nu ook pbtjes van bezoekers met 0 posts.
Bespaar je de moeite lui, heb ik je hier nog nooit gezien dan houdt ik me aan mijn "beroepsgeheim"
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast