Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tekno met een K

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » zo dec 11, 2011 9:05 pm

Het was idd erg jammer dat ZMK zo vroeg moest ophouden, was zekers lekker aan t genieten daar....
Bij de auto gekomen waren we het gelukkig allemaal over eens dat de nacht echt nog niet afgelopen was, dusssss

Hop naar Arcen, waar we zekers nog eens flink uit ons dak zijn gegaan.

Wat een weekend!
Was lekker lekker.
Theo&Thea FreakShow
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor bigfatrik » zo dec 11, 2011 9:27 pm

wellerlooi was ook zeer geslaagd! damn wat stond dat hard :rock:
tnx frenchcored :woeh:
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie

Berichtdoor beanhead » zo dec 11, 2011 9:30 pm

Deze draad heb ik gemist hoor :hulde:

Better living through chemistry
beanhead
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » zo dec 11, 2011 9:47 pm

arcen was echt heerlijk. van het moment dat we aankwamen tot we naar huis gingen alleen maar lekkere plaatjes gehoord. en nieuwe geluid van SOK ging ook echt hard, heerlijk feestje. now off to bed.

:wave:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Azgaza » zo dec 11, 2011 11:08 pm

Kwam dit filmpje tegen van het ZMK feestje; geeft de sfeer en alles wat er bij hoort wel vrij goed weer vind ik :) Ik ben zelf ook nog in beeld trouwens, om 0.43/44

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Azgaza
onKet
Donateur

Berichtdoor frenchcored » ma dec 12, 2011 10:06 am

:hulde: wat een weekend :hulde:
eerst naar zmk wat echt wel mooi was opgezet :beer: :rock:
Helaas maakte de politie om 05:00 een einde aan het feest :#:
Natuurlijk waren wij nog niet klaar met feesten dus zijn we maar gelijk door gereden naar kws&sok

Na een kleine zoektocht (browntree, thnx voor de aanvullende info. vrees dat de reis anders wat langer had geduurd :grin: :kleuter: ) kwamen we aan op het feest!
Het geluid viel me gelijk op, wat een geweld :rock:
En wat werd er lekker gedraaid!!! Laat op de middag schrok ik van de tijd, die was echt voorbij gevlogen!
Achteraf gezien toch wel relaxed dat er een 2e feest was van een andere organisatie
Weet alleen nog steeds niet voor wie ik de volgende x zou kiezen als ik moest kiezen 8-)
:wave: :grin:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor hc4life » ma dec 12, 2011 11:12 am

Zmk feesje was echt vet! Op naar t volgende feesie
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life

Berichtdoor Huggybear²³ » ma dec 12, 2011 2:31 pm

Uiteindelijk niet naar Zetemka toegegaan en dat bleek dus een goede keuze als ik dit allemaal lees hier. had eerst Freax in Arnhem wat tot 6u duurde en we hadden geen idee of t ZMK feestje op dat moment nog doorging. Rekening houdend met vermoeidheid van ons en de kans dat t al was opgerold hebben we toch maar besloten om nog ff te chillen in de WillemEen en dan rond 7u/7.30 maar richting huis te vertrekken... Ik hoop dat ZMK jullie net zo bevallen was als dat Freax mij deze keer weer beviel :beer:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » di dec 13, 2011 10:27 am

Huggybear schreef:Uiteindelijk niet naar Zetemka toegegaan en dat bleek dus een goede keuze als ik dit allemaal lees hier. had eerst Freax in Arnhem wat tot 6u duurde en we hadden geen idee of t ZMK feestje op dat moment nog doorging. Rekening houdend met vermoeidheid van ons en de kans dat t al was opgerold hebben we toch maar besloten om nog ff te chillen in de WillemEen en dan rond 7u/7.30 maar richting huis te vertrekken... Ik hoop dat ZMK jullie net zo bevallen was als dat Freax mij deze keer weer beviel :beer:

Ik ben ook maar gewoon ergens gaan aftere, alleen kwam de politie omdat we met 20 man in een kamer van hooguit 30m2 sochtends om half 7 binnen kwamen stormen en flink overlast maakte...

die gast heeft een officiele waarschuwing gekregen, en toen zijn we weer naar ander huis doorgegaan :kleuter:

Maar TK07 invites FreaX was echt heerlijk! kom de volgende keer wel naar Utrecht denk ik.
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor hc4life » di dec 13, 2011 1:48 pm

Was dat in nieuwegein toevallig???
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life

Berichtdoor Huggybear²³ » di dec 13, 2011 3:24 pm

Doc schreef:Ik ben ook maar gewoon ergens gaan aftere, alleen kwam de politie omdat we met 20 man in een kamer van hooguit 30m2 sochtends om half 7 binnen kwamen stormen en flink overlast maakte...

die gast heeft een officiele waarschuwing gekregen, en toen zijn we weer naar ander huis doorgegaan :kleuter:

Maar TK07 invites FreaX was echt heerlijk! kom de volgende keer wel naar Utrecht denk ik.

Zeker doen, haal wel op tijd kaartjes though, aanzienlijke kans dat t bij Tivoli WEL uitverkocht raakt. Misschien jammer dat we uiteindelijk bijna geen woord naar elkaar gesproken hebben, maar dat kan de volgende keer misschien beter :P
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » di dec 13, 2011 3:43 pm

Volgens mij rook je niet, heb je iig niet zien roken :P
binnen ben ik namelijk altijd meer op de muziek in aan het gaan en buiten bij het roken hou ik de gesprekken met mensen.

Maar ik zie je vast en zeker nog wel een keer
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » di dec 13, 2011 3:45 pm

Doc schreef:Volgens mij rook je niet, heb je iig niet zien roken :P
binnen ben ik namelijk altijd meer op de muziek in aan het gaan en buiten bij het roken hou ik de gesprekken met mensen.

Maar ik zie je vast en zeker nog wel een keer

Misschien moet ik maar eens minder backstage hangen en andere opzoeken als ik ga roken (blowen) dan :P
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » wo dec 14, 2011 1:22 pm

Dit weekend trouwens feestje van tentnival (pm voor info nr) en volgens mij ook feestje van nimatek (nieuwe briko) maar dat laatste weet ik niet zeker.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » wo dec 14, 2011 5:42 pm

En dan heb je nog sick of silence, 1 of andere birthdayparty. Pff meer freeparties als betaalde :p
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor beanhead » wo dec 14, 2011 7:01 pm

al men maten zijn te pannekoek om naar tekno te luisteren, flauwe dubsteppers

wat is het lang geleden dat ik nog nederlandse hospitaliteit heb mogen ervaren op een leuke freeparty

ahhhhhh mentaltekno :keta:

beanhead
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » wo dec 14, 2011 9:49 pm

beanhead schreef:al men maten zijn te pannekoek om naar tekno te luisteren, flauwe dubsteppers

wat is het lang geleden dat ik nog nederlandse hospitaliteit heb mogen ervaren op een leuke freeparty

ahhhhhh mentaltekno :keta:

Sweeeeeet. was hier al ff naar op zoek, maar heb blijkbaar de verkeerde dingen van Curley gecheckt. Dank u zeer :rock:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor beanhead » vr dec 16, 2011 4:01 pm

ja man die schijf raakt me keer op keer :hulde: :hulde: :hulde:

wat een held
beanhead
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » vr dec 16, 2011 8:07 pm

Feestje morgen van sick of silence in de onderbroek in nijmegen, legaal feestje. Ook een 5-system freeparty van Tentnival, System aap, BoxTek, Rumoer en acid in the woods (AITW). :woeh:

Voor degene die het info nr nog niet hebben, je bent een pm verwijderd. :)
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor coolarie » vr dec 16, 2011 8:27 pm

Tentnival welke plaats of ongeveer
coolarie

Berichtdoor beanhead » vr dec 16, 2011 10:34 pm

BrownTree1 schreef:Feestje morgen van sick of silence in de onderbroek in nijmegen, legaal feestje. Ook een 5-system freeparty van Tentnival, System aap, BoxTek, Rumoer en acid in the woods (AITW). :woeh:

ieeeeeeeee acid in the woods :kleuter: :hulde:

PMETJE ASJEBLIEFT :love:
beanhead
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » za dec 17, 2011 7:49 pm

beanhead schreef:
BrownTree1 schreef:Feestje morgen van sick of silence in de onderbroek in nijmegen, legaal feestje. Ook een 5-system freeparty van Tentnival, System aap, BoxTek, Rumoer en acid in the woods (AITW). :woeh:

ieeeeeeeee acid in the woods :kleuter: :hulde:

PMETJE ASJEBLIEFT :love:

PM sent. :) Zin in!! Verder het verzoek om een beetje vroeg te komen, weet niet hoelaat ze gaan starten en hoelaat het info nr open gaat, maar ze zien het graag zo vroeg mogelijk, zo druk mogelijk.

Krijg trouwens best veel pm's laatste tijd van mensen met 0 posts, lijkt me vrij logisch dat ik dan geen info kan versturen, kan het dan net zo goed gewoon in het topic gooien.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za dec 17, 2011 8:05 pm

Had ik laatst ook is idd een beetje link.
We (harde-kern van dit forum) kunnen elkaar ook gelijk op de hoogte houden via een pbtje mocht iemand wat weten. Dan wordt er van te voren helemaal niet meer geluld over een freeparty. Heb zojuist de voor mij bekendere users van dit forum al een pbtje gedaan (ik hoor het wel als ik iemand ben vergeten.) Of een soort van nieuwsbrief wat partysnooper laatst deed is ook wel een ideetje :beer: . forum zal dan wel niet zo snel meer groeien kwa users gok ik zo
think about it
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za dec 17, 2011 8:17 pm

weet namelijk dat de meeste soundsystems liever niet hebben dat we teveel op internet vertellen van te voren
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » za dec 17, 2011 8:32 pm

frenchcored schreef:Had ik laatst ook is idd een beetje link.
We (harde-kern van dit forum) kunnen elkaar ook gelijk op de hoogte houden via een pbtje mocht iemand wat weten. Dan wordt er van te voren helemaal niet meer geluld over een freeparty. Heb zojuist de voor mij bekendere users van dit forum al een pbtje gedaan (ik hoor het wel als ik iemand ben vergeten.) Of een soort van nieuwsbrief wat partysnooper laatst deed is ook wel een ideetje :beer: . forum zal dan wel niet zo snel meer groeien kwa users gok ik zo
think about it

Klinkt wel als een strak plan. Ik zal voor mijzelf eens een lijstje maken met leden die ik regelmatig in dit topic zie posten. Misschien dat ik me info daar dan naartoe stuur.
Maar is t echt zo erg als je hier neerzet dat er een feestje van een bepaalde system is te verwachten? Dan hoeft de omgeving/locatie en meer info hier niet eens te staan, maar dan hebben mensen die niet zo vaak in t Tekno-topic posten, maar toch geïnteresseerd zijn, alvast een beginnetje...
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za dec 17, 2011 9:19 pm

Zolang de platte pet met snor dit forum niet in de gaten heeft is alles goed. Maar als ze het door krijgen hebben zij natuurlijk ook snel genoeg een account aan gemaakt. post genoeg posts op een ander onderwerp en hij ziet er op ons forum betrouwbaar uit. En dan kan het snel gaan.....
Lijkt mij een strak plan om met zijn alle een bepaald systeem te bedenken
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » za dec 17, 2011 11:21 pm

krijg nu ook pbtjes van bezoekers met 0 posts.
Bespaar je de moeite lui, heb ik je hier nog nooit gezien dan houdt ik me aan mijn "beroepsgeheim"
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » zo dec 18, 2011 2:41 am

frenchcored schreef:krijg nu ook pbtjes van bezoekers met 0 posts.
Bespaar je de moeite lui, heb ik je hier nog nooit gezien dan houdt ik me aan mijn "beroepsgeheim"

+1 :smokin:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » zo dec 18, 2011 4:11 pm

:woeh: :hulde: Gruwelijk nachtje gehad!!!! Lekker gezelli druk geweest.

Het ontvangst commite buiten om 11:00 met de blauwe feestlampen was, tsja..... :wave:
hahahaha, gewoon het juiste weg-rij-moment afwachten dus............ :twisted:

:woeh: :woeh: Tek-team maakt zich alweer op voor de volgende partyFreakShow!!!!!! :woeh: :woeh:
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor frenchcored » zo dec 18, 2011 4:24 pm

multirave in breda was echt mega bruut. Vette locatie en er werd bijna nonstop heerlijk gedraaid!!! De aankleding en lichtshow van het feest was al helemaal meesterlijk,zeker de tentnival area!!!!! gelukkig liep het aardig vol. Uiteindelijk waren er toch minimaal 700 partyanimals. aanwezig, mooi dat maakte het natuurlijk allemaal wat lastiger voor de plaatselijke autoriteiten!! de plaatselijke matenaaiers moesten dat na afloop natuurlijk wel gelijk ff recht zetten met een waardeloze wegversperring/fuik. ow wat een lol wat een lol!! Gelukkig begon het te hagelen, blijkbaar zijn ze bang voor een paar ijsklontjes want ze stopte meteen met hun nsbgedrag. een mooi moment om lekker naar huis te gaan!! op naar het volgende feest,heb er zin in!!!
frenchcored
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan