BrownTree1 schreef:Word dan ook een binnenfeestje komende vrijdag.
Er is trouwens een initiatief voor dutchtek 2012. Er is al een flyer, datum en een info lijn alleen voor de systems zodat ze het goed kunnen voorbereiden. Zou het dan eindelijk lukken?
bigfatrik schreef:edit: kan de fb-pagina al niet meer vinde, zal wel verwijderd zijn
bigfatrik schreef:ik heb weinig vertrouwen in dutchtek.. het gaat facebook al rond met de datum..
maar laten we er het beste van hopen
iig al goeie zin in vrijdag! hoop dat iemand hier mij kan helpen met de locatie![]()
grtz
edit: kan de fb-pagina al niet meer vinde, zal wel verwijderd zijn
Ozratek schreef:bigfatrik schreef:edit: kan de fb-pagina al niet meer vinde, zal wel verwijderd zijn
Lijkt er wel op ja. Maar stond ook pas gepland voor in april dacht ik.
Zie nu ook dat system AAP, Chewbakka en Oerkapoet 29 oktober een Halloween feestje geven.
Cropp schreef:Ik ga naar Dinges, volgens mijn broertje is het fietsafstand
BrownTree1 schreef:Komend weekend trouwens 3 feestjes, feestje van dingus en waus (PM voor info nr), feestje van chewbakka/AAP/Oerkapoet en een feestje van 013 / Exit23 / nog een system wat ik niet meer precies weet. Gaat absoluut exit23 worden, nu alweer zin in.
frenchcored schreef:Ik hoor het in ieder geval graag als er meer info is wat exit 23 betreft. kan altijd handig zijn
frenchcored schreef:Ik hoor het in ieder geval graag als er meer info is wat exit 23 betreft. kan altijd handig zijn
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten