Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Knert » wo jun 05, 2013 1:54 am

Na een lange tijd mij gefocused te hebben op mijn studie ben ik nu afgestudeerd, heb ik een baan gevonden en ben ik weer eens toe aan een paar wilde avonden.

Nu heb ik de laatste tijd verschillende documentairs gezien, veel opgezocht op internet en enkele tripreports gelezen op DF over DMT en ben ik erg geïnteresseerd geworden in dit goedje.

(vooral het tripreport van Rups - http://drugsforum.info/tripreports-psychedelica/dmt-seconden-van-glas-allereerste-trip-t7006.html#p333110 heeft mijn intresse richting deze drug erg gewekt!)

Wat het is, wat het doet begrijp ik onderhand wel. Wat ik nu graag wil weten is van veel mensen die DMT al een keer (of vaker) geprobeerd hebben mij het volgende kunnen vertellen:

- Hoevaak heb je het gedaan (als vaker dan 1x waren de keren te vergelijken met elkaar of echt een gehele nieuwe belevenis
- Kort vertellen hoe het was en wat je er van vond (Trip report linken en ik lees hem gegarandeerd!)
- Iets anders wat je denkt dat mij zou iteresseren.

Alvast bedankt,

Knert
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Trippie » wo jun 05, 2013 10:15 am

Ik heb het een paar keer gedaan, doch nooit echt in geslaagd een echte breathrough mee te maken (al zat ik één keertje wel op het randje). Dus of je wat aan m'n verklaringen hebt moet je zelf maar uitmaken.

Ik heb het denk ik een stuk of 5 keer gedaan, verspreid over 2 maanden (en telkens 2-3 keer het pijpje gevult op zo'n keer). Het was telkens vergelijkbaar maar toch een beetje anders, zoals elke keer truffels of elke keer LSD toch wel elke keer anders is.

Het is in niet-breakthrough dosissen sterk te vergelijken met truffels vind ik, maar dan alsof de ervaring van 6uur is samengeperst tot een kwartiertje. Het komt duizelingwekkend snel opzetten en dat verrastte me elke keer weer. Ook al wist ik op den duur wel het blijft echt gewoon verschieten dat je rook inademd, en tegen dat je het uitblaast ben je al aan het trippen. Dan voelt het een kwartier lang alsof je tien bakjes truffels hebt opgegeten, gelukkig is een kwartier te kort om jezelf in een dikke mind-loop te knopen en daardoor bad te gaan. Het enige wat bij mij in m'n hoofd omging was "WwtFFffffffFF".

Enige opmerkbare ervaringen die bij mij steeds aanwezig waren, en ik niet herken in truffels (maar ja, ik heb ook nooit écht tien bakjes leeggegeten):
-Een oscillerende pieptoon, daarmee begint het altijd. Een pulserend geluid tussen een een gezoem, gepiep en een wah wah-ende gitaar in. Het begint zwak maar wordt steeds harder en harder. Op den duur aan als een ware schokgolf die resoneerd met de realiteit.
-Het overweldigende gevoel dat het universum "openvouwt", of zoals een knoop "ontward", dit wordt veroorzaakt door die oscillerende pieptoon uit m'n vorige punt. Ik neem aan dat je je daar niets bij kan voorstellen maar wacht maar ;-)
-De versmelting van zintuigelijke vlakken, als in er is geen grens meer tussen wat je hoort of wat je ziet of voelt, patronen glijden door je gezichtsveld en tegelijkertijd hoor je ze, of zie je ze met je oren, of voel je met je ogen, of hoor je met je huid, of whatever, het wordt allemaal één pot nat.

Edit: Owja, het is trouwens volledig niet-stuurbaar, je ondergaat gewoon.
Laatst bijgewerkt door Trippie op wo jun 05, 2013 2:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor DutchCookie » wo jun 05, 2013 10:38 am

Trippie schreef:of whatever, het wordt allemaal één pot nat.


:hulde:
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Dennenboom » wo jun 05, 2013 2:00 pm

Trippie schreef:"WwtFFffffffFF".
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Knert » wo jun 05, 2013 2:25 pm

Bedankt trippie dit is zeker iets waar ik wat mee kan. Vooral de begin fase, het moment dat het op komt was ik nieuwschierig naar en dat heb jij erg duidelijk uitgelegd!

Heb je nog de tijd om het pijpje of whatever je in je hand hebt om te roken aan de kant te leggen of is het verstandiger om iemand in de buurt te hebben die dat voor jou zou kunnen doen mocht dit nodig zijn?

Volgens mij is er maar 1 psychoactief middel wat je een beetje kan sturen en dat is 2c-b waar ik overigens ook erg nieuwschierig na ben! (zelf vind ik dat een paddo tot in bepaalde maten te sturen valt.)

Bedankt voor je informatie!
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Trippie » wo jun 05, 2013 2:38 pm

Knert schreef:Heb je nog de tijd om het pijpje of whatever je in je hand hebt om te roken aan de kant te leggen of is het verstandiger om iemand in de buurt te hebben die dat voor jou zou kunnen doen mocht dit nodig zijn?


Ahja dat was ik inderdaad vergeten vermelden. Ikzelf heb het altijd alleen gedaan maar het is wel degelijk een kunst om je pijpje op tijd weg te leggen. Ik had zelf een klein ijzeren puurpijpje en lag in m'n bed dus in feite moet ik gewoon mijn arm uitstrekken om het op het nachtkastje te leggen en zelfs dat is een keer misgelopen, met door assen bestrooide lakens als gevolg (gelukkig geen brandvlekken).

In principe lukt het nog wel als je je hit in één keer pakt, maar als bevoorbeeld je dmt in de helft van je hit in brand vliegt dan moet je die eerst uitblazen, terug je aansteker aan krijgen en terug verder trekken, als je zo wat te lang zit te knoeien kan het zijn dat je dan al flink weg bent tegen dat alles binnen is.

Als je het alleen doet kan je best wel al op voorhand plannen hoe je het gaat aanpakken :-P
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Knert » wo jun 05, 2013 2:54 pm

Ik was sowieso van plan om het met een paar vrienden te doen dan kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden in het begin.

Nogmaals bedankt voor je informatie ik denk dat ik binnekort een poging ga wagen en dit ook ga verwoorden in een tripreport.
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Trippie » wo jun 05, 2013 3:05 pm

Veel plezier :D. Ik kijk al uit naar het report.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Einstein » wo jun 05, 2013 3:48 pm

Lavalamp schreef:
Trippie schreef:"WwtFFffffffFF".

Dat verwoordt het wel zo'n beetje :P
Ik heb, denk ik, inmiddels zo'n 20 keer DMT gerookt, waarvan enkele zeer heftige ervaringen (tenminste één breakthrough). Mijn ervaring:
In lagere doses is het een verrassend vriendelijk tripmiddel met een fijn euforisch randje eraan en een sterk visueel karakter, ook dan al wat gedetailleerder en kleurrijker dan de meeste andere psychedelica. In hogere dosis verdwijnt het vriendelijke karakter in de eerste minuten van de trip vaak volledig; het maakt dan plaats voor volslagen verrassing, verwarring, vaak op het angstaanjagende af. De perfecte geometrische beelden en fantastische visuele projecties die elkaar in razend tempo opvolgen zijn niet zelden van zulke buitenaardse schoonheid dat ze van een hogere macht afkomstig lijken, waarbij de mens onwaardig is erin deel te nemen. Na enkele minuten, als de intensiteit van het effect afneemt, maakt de verwarring plaats voor harmonie en een intens gevoel van liefde.
Nadat de eerste effecten merkbaar zijn is de volledige lancering, mits je een goede dosis in je longen hebt gekregen, een kwestie van seconden. Even rustig de pijp wegleggen is vaak een onmogelijkheid, behalve als alles van tevoren is uitgedacht. Zelf heb ik DMT bijna altijd gerookt met iemand erbij om de pijp weg te halen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Knert » do jun 06, 2013 12:14 am

Einstein schreef:
In hogere dosis verdwijnt het vriendelijke karakter in de eerste minuten van de trip vaak volledig; het maakt dan plaats voor volslagen verrassing, verwarring, vaak op het angstaanjagende af. De perfecte geometrische beelden en fantastische visuele projecties die elkaar in razend tempo opvolgen zijn niet zelden van zulke buitenaardse schoonheid dat ze van een hogere macht afkomstig lijken, waarbij de mens onwaardig is erin deel te nemen. Na enkele minuten, als de intensiteit van het effect afneemt, maakt de verwarring plaats voor harmonie en een intens gevoel van liefde.


Heerlijk! Het klinkt alsof het in het begin even doorbijten is maar dat je er wel rijkelijk voor beloond wordt!
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Einstein » do jun 06, 2013 12:19 am

Je zou het inderdaad 'doorbijten' kunnen noemen, maar dan door de volslagen verschrikkelijkheid van alle onaardse schoonheid die op je wordt afgestuurd :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Knert » do jun 06, 2013 3:23 pm

ahh, meteen genieten dus! :D
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Einstein » do jun 06, 2013 4:35 pm

Als je dat op dat moment nog lukt :P Achteraf kan ik altijd genieten van het begin van de trip, maar in de trip zelf kan ik er nogal door overweldigd worden en in paniek raken. Er zijn ook mensen die het beter kunnen hebben dan ik, maar houd er rekening mee dat het heftig wordt :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Enya » do jun 06, 2013 4:55 pm

Voor mij erg intens en zwaar. Maar ook ontzettend mooi. Voor mij als controlefreak is het geen optie meer om DMT te roken. In mijn triptijd had ik minder de behoefte om controle te bewaren. Verder kan je er mystieke, intense, religieuze en introspectieve ervaringen van opdoen. De kans is groot dat je tunnels ziet, slangen, mystieke wezens, nieuwe kleuren, plasma werelden en meer van die dingen :hulde:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Knert » do jun 06, 2013 11:09 pm

Zoals jullie het beide nu uitleggen heb ik er alleen maar meer zin in gekregen! Ik zal me wel mentaal een beetje schrap zetten voor wat komen gaat zodra ik aan het goedje gekomen ben, maar voor de rest wordt het genieten!

Ik heb een lange tijd overwogen om LSD te doen, wat misschien in de toekomst nog wel een keer zal komen, maar nu heb ik besloten dat DMT mij fijner lijkt. Al is het een stuk intenser qua trip (zo te lezen), heb ik dat liever dan een lange LSD trip. Mocht ik daarbij bad gaan lijkt me dat heftig door de tijds duur.

Buiten dat ben ik nooit iemand die denkt aan het bad gaan. Ben voornamelijk een beetje zenuwachtig en nieuwschierig.

Ik ben benieuwd!
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Einstein » vr jun 07, 2013 4:54 pm

Veel plezier alvast :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Maus » za jun 29, 2013 4:26 pm

Knert schreef:Zoals jullie het beide nu uitleggen heb ik er alleen maar meer zin in gekregen! Ik zal me wel mentaal een beetje schrap zetten voor wat komen gaat zodra ik aan het goedje gekomen ben, maar voor de rest wordt het genieten!

Ik heb een lange tijd overwogen om LSD te doen, wat misschien in de toekomst nog wel een keer zal komen, maar nu heb ik besloten dat DMT mij fijner lijkt. Al is het een stuk intenser qua trip (zo te lezen), heb ik dat liever dan een lange LSD trip. Mocht ik daarbij bad gaan lijkt me dat heftig door de tijds duur.

Buiten dat ben ik nooit iemand die denkt aan het bad gaan. Ben voornamelijk een beetje zenuwachtig en nieuwschierig.

Ik ben benieuwd!

Heb je de dmt al ge :stoned: ?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Rups » ma jul 01, 2013 1:15 pm

Ik denk niet dat ik hoef te beschrijven hoe DMT was voor mij aangezien je blijkbaar mijn eerste report al hebt gelezen :P
Inmiddels heb ik 4 keer DMT gerookt waarvan 2 breakthroughs.
Wanneer je een breakthrough hebt kan dit (dat was het voor mij althans) de meest heftige, mooie ervaring zijn die je in je hele leven meegemaakt hebt.
Tevens is ELKE DMT trip anders.
Echter kan het ook zeer beangstigend zijn, toen ik mijn DMT trip voor de eerste keer beleefde schrok ik toch wel hoe heftig het was (ik wist dat het heftig was, maar zó heftig?!)
Ook treed het effect van DMT zéér snel op, je ademt in, en eigenlijk na 3 seconden voel je de trip al optreden, en met het uitblazen ben je eigenlijk al compleet weg.
Ademen is lastig, omdat je bij een breakthrough ego dood/een out of body experience ervaart "Ik ben toch geen mens meer. Ik heb geen longen meer. Hoe kan ik ademen?" is mijn gedachte altijd, dus moet ik extra hard mijn best doen om normaal lucht binnen te krijgen, waardoor mijn ademhaling steeds sneller word.
Als je vaak last van je longen of ademhalingsproblemen hebt, astma bijvoorbeeld, raad ik het ook stérk af, vooral door dat snelle ademhalen, maar ook omdat DMT zéér zwaar op de longen ligt.
Het is erg lastig om een breakthrough te krijgen hierdoor, omdat het bijna onmogelijk is het lang genoeg binnen te houden.

Een tripsitter is aan te raden, ik heb nooit DMT alleen gerookt en ben ik ook niet van plan. Ik ben heel erg bang dat ik het pijpje laat vallen en me perongeluk brand, daarom vraag ik altijd aan iemand om het pijpje aan te pakken als ik het naar ze uitrijk.
Dit doe ik al als ik de hit heb genomen, niet als de trip al begint. Ik kan altijd nog een tweede hit nemen, indien ik me kan bewegen (bewegen is ook bijna onmogelijk op DMT, en geheel onmogelijk bij een breakthrough)

Ten laatste zou ik aanraden om ervaringen op te doen met LSD mocht je die nog niet hebben, omdat DMT zeer zeker niet iets is om te onderschatten, het is geen "leuk tripje" maar echt life changing, en behoorlijk serieus. Echt niet iets waar je mee moet fucken.
Een vriend van mij dit weekend vroeg mij dit weekend ook naar mijn ervaringen met DMT, en dat hij het zelf ook graag wit proberen, zonder ooit ook maar LSD te hebben geprobeerd.
Toen heb ik hem gezegd dat hij eerst maar eens LSD moest proberen, om er ook maar uberhaupt over te denken. DMT staat bij mij gelijk aan extreme dosissen LSD en nog hoger.
LSD = Realiteit met vlagen van een andere dimensie die daar doorheen kronkelen.
DMT = Een andere dimensie zonder ook maar enig besef wat echt is en wat niet.
Hierdoor is het erg lastig de realiteit los te laten omdat het zo extreem heftig is, dat is het voor mij althans telkens, echter kun je met LSD jezelf trainen de realiteit los te laten.
In het begin ben ik bang omdat ik denk: OH SHIT. ALLES VERDWIJNT.
Als ik het eenmaal los heb gelaten, kan ik niks anders doen dan genieten. Wanneer je dit niet los laat, ben je echt gedoemd om bad te gaan, daarom raad ik aan om ervaringen met LSD op te doen indien je deze nog niet hebt.

En nog iets: Ik heb dit weekend een kunstje ontdekt om kleine DMT trips op te doen! ;)
Recept: MDMA+LSD (Candyflippen. Eerst LSD, op de piek de MDMA innemen.) 2-CB en lachgas. (De 2-CB en LSD nam ik "tegelijk" in, eerst de LSD, uur of halfuur later de 2-CB.
Wanneer je dit alles op hebt, alles werkt, lachgas nemen.
Tijdens mijn lachgas trip merkte ik dat ik zéér vergelijkbare effecten kreeg als die ik ervaarde bij DMT. Een stuk minder heftig uiteraard, maar wel erg vergelijkbaar, herkenbaar.

tripreports-psychedelica/psychedelic-astronaut-t7329.html

Haast je niet om DMT te nemen. Voordat ik mijn eerste DMT trip beleefde had ik al zeer veel ervaring met LSD en gebruikte ik al 2 jaar psychedelica.
Bovendien: Zoals ik later las is het nog niet 100% duidelijk dat er echt DMT word aangemaakt als je overlijd, maar is het wel zeer waarschijnlijk.
Mocht het wel zo zijn: Iedereen op deze wereld zal dan uiteindelijk een DMT trip meemaken. Inclusief jij.

Hoop dat je hier iets aan hebt :)
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Maus » di jul 02, 2013 10:03 am

Mooi verslag :hulde: maar te heftig spul voor mij, denk ik. Heb soms last van angstaanvallen veroorzaakt door hyperventilatie. Een angstaanval tijdens een dmt-trip lijkt mij niet ideaal.

Heb eerder al een keer een bad-trip gehad op paddo's. Truffels doen trouwens weinig tot niets bij mij.

*mod edit: overbodige gigaquote verwijderd
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor DutchCookie » di jul 02, 2013 12:38 pm

Pieter210 schreef:Heb eerder al een keer een bad-trip gehad op paddo's. Truffels doen trouwens weinig tot niets bij mij.



:#:
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Rups » di jul 02, 2013 2:31 pm

Pieter210 schreef:Heb eerder al een keer een bad-trip gehad op paddo's. Truffels doen trouwens weinig tot niets bij mij.


Ik denk niet dat truffels en paddo's zijn te vergelijken met DMT :P Maar als je daar al een bad trip van krijgt denk ik dat je met DMT gelijk een psychiater in kan schakelen mocht het mis gaan. Of er indd niet eens aan beginnen.
Misschien uberhaupt niet eens met LSD.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit op zoiets bad zou kunnen gaan, but that's just me..
Truffels en paddo's zijn kinderspul vergeleken met DMT.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Einstein » di jul 02, 2013 2:36 pm

Verschil is wel dat DMT je niet echt de tijd geeft om een echte bad trip te krijgen, je kan wel in paniek raken, maar na een kwartier is de ellende weer voorbij. De kans is wel groot dat je in paniek raakt als je ook van paddo's bad gaat.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Rups » di jul 02, 2013 3:30 pm

Ik weet eig. niet of je er bad van kan gaan.. zelf niet meegemaakt. Wel lichte paniek als het begint in te werken en ik de grip op de realiteit kwijt raak
Maar inderdaad, alles gaat zo verschrikkelijk snel..
Ik zou het echt niet weten, maar ik denk dat mocht je bad gaan je ook goed bad kunt gaan.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Einstein » di jul 02, 2013 11:32 pm

Ik raak er vrij snel van in paniek, dat is zelfs min of meer vaste prik zodra de doses echt hoog beginnen te worden. Aan de andere kant kan ik als ik eenmaal goed in de trip zit onbeschrijflijke euforie ervaren.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor progressive » di jul 02, 2013 11:57 pm

Er komt spoedig een artikel in het 'biomedical chromatography' tijdschrift uit waarin onderzoekers aantonen, dat DMT in de pijnappelklier wordt aangemaakt. Misschien interessant voor je om in de gaten te houden.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Maus » wo jul 03, 2013 8:29 pm

Rups schreef:
Pieter210 schreef:Heb eerder al een keer een bad-trip gehad op paddo's. Truffels doen trouwens weinig tot niets bij mij.


Ik denk niet dat truffels en paddo's zijn te vergelijken met DMT :P Maar als je daar al een bad trip van krijgt denk ik dat je met DMT gelijk een psychiater in kan schakelen mocht het mis gaan. Of er indd niet eens aan beginnen.
Misschien uberhaupt niet eens met LSD.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit op zoiets bad zou kunnen gaan, but that's just me..
Truffels en paddo's zijn kinderspul vergeleken met DMT.

Ja, hè...?!

Van mijn eerste jointjes kreeg ik ook al paranoide gevoelens enzo. Dat is nu (bijna) weg, maar moet niet te vaak smoken of te veel...

Ik begin er idd niet aan, je zou toch in een psychose schieten...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Maus » wo jul 03, 2013 8:31 pm

Einstein schreef:Ik raak er vrij snel van in paniek, dat is zelfs min of meer vaste prik zodra de doses echt hoog beginnen te worden. Aan de andere kant kan ik als ik eenmaal goed in de trip zit onbeschrijflijke euforie ervaren.

Of eerst 10 mg valium en dan de dmt...?!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Einstein » do jul 04, 2013 1:58 am

Met valium van tevoren zou die onbeschrijflijke euforie ook wel uitblijven, denk ik :P Ik heb de eventuele paniek wel geaccepteerd als onderdeel van de trip, het zou ook verkeerd aanvoelen om met valium te gaan kloten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor Maus » do jul 04, 2013 2:36 pm

Einstein schreef:Met valium van tevoren zou die onbeschrijflijke euforie ook wel uitblijven, denk ik :P Ik heb de eventuele paniek wel geaccepteerd als onderdeel van de trip, het zou ook verkeerd aanvoelen om met valium te gaan kloten.

Ja, dat klinkt logisch.

Ik begin er niet aan (weet dat ik waarschijnlijk iets bijzonders mis), maar een psychose lijkt mij zooooo beroerd... :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: DMT - gebruikers ervaring gewenst!

Berichtdoor frozentoast » do jul 04, 2013 10:14 pm

Paniek maakt de spanning en opluchting toch ook alleen maar groter als het lekker gaat? Je weet dan tenminste dat je iets zieks tegemoet gaat.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron