Azgaza schreef:Je kan het beste een beetje zoete limonade of een ander sterk smakend drankje nemen
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Lucy schreef:Nog even en ik ga ook een reisje maken, (eerste keer truffels)heb er super veel zin in.
Denk ik maar die citroentjes manier ga proberen.
Lucy schreef:Ik zeg maar gewoon even niks hahaha
Lucy schreef:Ik ben weer dom geweest
Sublimo schreef:Lucy schreef:Ik zeg maar gewoon even niks hahahaLucy schreef:Ik ben weer dom geweest
Nu ben ik nieuwsgierig...
SjaakT schreef:In je eentje dus? Geen vrienden meer in de buurt?
TRAVOLTA schreef:SjaakT schreef:In je eentje dus? Geen vrienden meer in de buurt?
das nog niet zo t probleem, eerder t drinken ervoor.. mijn eerst keer (en alle andere keren) waren ook alleen
SjaakT schreef:TRAVOLTA schreef:SjaakT schreef:In je eentje dus? Geen vrienden meer in de buurt?
das nog niet zo t probleem, eerder t drinken ervoor.. mijn eerst keer (en alle andere keren) waren ook alleen
Daar doelde ik ook op hoor, dat ze dus teveel gedronken had, en dan in haar eentje dus ging trippen. Ik trip ook vaak in mijn eentje hoor
Osaka schreef:Hallo,
ik ben van plan om morgen voor de eerste keer mijn truffels : Psilocybe Mexicana's te gaan nuttigen samen met een vriend van me.
Ik heb 15 gram gekocht, maar mijn vraag is of 7 gram per persoon voldoende is ?
nog enige tips over eten of drinken tijdens de trip en of het beter is om in een afgelegen weiland of een woonkamer met z'n 2en te doen
en do's en dont's tijdens de trips.
Ja. ik heb hier al wat gelezen maar misschien nog meer tips ?
ik kijk er zo naar uit en heb er zo'n zin in om mijn eerste trip mee te gaan maken.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Osaka schreef:Als het niet sterk genoeg was dan de volgende keer meer en misschien een sterkere soort....
Huggybear schreef:heel weinig visuals, maar wel euforie, lachkicks en gewoon het lichte.... tja... truffelgevoel...
herejezus schreef:Graaf jezelf in op een begraafplaats.
PoisonDrink schreef:Beginnen met een lage dosis is altijd een goed idee. Maar is 7 gram niet érg weinig? Een van mn eerste tripervaringen was op 16gr Philosopher Stones. Ik had zowat dit gevoel:Huggybear schreef:heel weinig visuals, maar wel euforie, lachkicks en gewoon het lichte.... tja... truffelgevoel...
Maar je kan nog altijd verhogen zeker.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten