Lucy schreef:Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, en die link ik zou helllemaal gek worden denk ik.![]()
Kheb 5 a 6 x paddo`s gedaan en was super. Nu over een maandje ongeveer ga ik truffels eten. Maar vraag me nou dus echt af of er een verschil in zit?
FRESH schreef:Lucy schreef:Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, en die link ik zou helllemaal gek worden denk ik.![]()
Kheb 5 a 6 x paddo`s gedaan en was super. Nu over een maandje ongeveer ga ik truffels eten. Maar vraag me nou dus echt af of er een verschil in zit?
Ik heb het beide al echt heel vaak gedaan.
Ik vind truffels wat natuurlijker aanvoelen, mooiere visuals.
Bij paddo's heb ik toch meer het idee dat ik echt aan het trippen ben. Dan doe je op truffels natuurlijk ook, maar het gevoel zit wat dieper is mijn ervaring.
Truffels vind ik fijner
maxpost21 schreef:TO = topic owner?
Ik ga waarschijnlijk morgen aan mijn reisje beginnen. Ik heb een afspeellijst gemaakt (Infected Mushrooms) en ik heb veel gelezen. Ik hoop echt dat het een positieve ervaring zal worden.
met vriendelijke groet,
Max
Fackell schreef:is het neit meestal OT.. on topic?
maxpost21 schreef:Ik had ongeveer 2 uur van te voren een boterhammetje gegeten. Aangezien ik net uit bed kwam, dus mijn maag was totaal leeg. Gaat het erom dat de hoeveelheid voedsel in je lichaam het effect verhinderd, of echt dat je gewoon niet in de periode van 4 uur van te voren mag kauwen?
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Met vla is ook niet echt een goed idee, omdat zuivel nogal zwaar op de maag ligt.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
muz1k schreef:Ik heb gelezen dat de citroen er voor zorgt dat je beter/meer opneemt.
Heeft iemand dit al vaker gedaan?
Sublimo schreef:muz1k schreef:Ik heb gelezen dat de citroen er voor zorgt dat je beter/meer opneemt.
Heeft iemand dit al vaker gedaan?
De citroen zorgt ervoor dat je een zuur milieu krijgt, en in een zuur milieu worden de alkaloïden beter geëxtraheerd.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten