Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer Truffels, Tips?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Eerste keer Truffels, Tips?

Berichtdoor Lucy » vr apr 08, 2011 11:04 pm

SjaakT schreef:
TRAVOLTA schreef:
SjaakT schreef:In je eentje dus? Geen vrienden meer in de buurt?

das nog niet zo t probleem, eerder t drinken ervoor.. mijn eerst keer (en alle andere keren) waren ook alleen :)


Daar doelde ik ook op hoor, dat ze dus teveel gedronken had, en dan in haar eentje dus ging trippen. Ik trip ook vaak in mijn eentje hoor ;)


Jep veelste veel gedronken en toen bedacht ik heeeeej ik heb nog truffels, beetje genomen ben zelfs nog naar de kroeg gegaan :| ...... Na 45 min was ik weer thuis... Toen na 1,5 uur de rest op gegeten en toen film gaan kijken (anime)... Beetje muziek luisteren enzo.. Toen wilde ik gaan slapen maar dat ging niet.. Goh...

Maar een aanrader is het zeker niet, gewoon dom maar ja weten we dat ook weer :geek:
Lezen is altijd een vorm van interpeteren. De een leest het positief de ander negatief en de ander grijs..Daarom vat niet alles persoonlijk op wat ik zeg.
Avatar gebruiker
Lucy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: di feb 22, 2011 11:04 pm
Woonplaats: Brabant

Re: Eerste keer Truffels, Tips?

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 09, 2011 12:25 am

Ja dat zijn geen goeie omstandigheden om truffels te eten!

Lucy schreef:Toen na 1,5 uur de rest op gegeten


Dat is ook niet al te slim, aangezien bijnemen na 1,5 uur weinig extra effect zal opleveren denk ik. Hangt ook wat van de dosis af.

En dan te denken dat het zo'n mooi tripweer is dezer dagen. Overdag trippen is ook best fijn. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Eerste keer Truffels, Tips?

Berichtdoor Lucy » za apr 09, 2011 5:03 am

PoisonDrink schreef:Ja dat zijn geen goeie omstandigheden om truffels te eten!

Lucy schreef:Toen na 1,5 uur de rest op gegeten


Dat is ook niet al te slim, aangezien bijnemen na 1,5 uur weinig extra effect zal opleveren denk ik. Hangt ook wat van de dosis af.

En dan te denken dat het zo'n mooi tripweer is dezer dagen. Overdag trippen is ook best fijn. :grin:


Was een bakje van 15 gram (dragons dynaminte), denk dat die kleine hoeveelheid 3 a 5 gram is geweest.En ja opzich werd het daarna wel wat heviger.

Maja domme actie, volgende keer zal ik ze met respect behandelen :mrgreen:
Lezen is altijd een vorm van interpeteren. De een leest het positief de ander negatief en de ander grijs..Daarom vat niet alles persoonlijk op wat ik zeg.
Avatar gebruiker
Lucy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: di feb 22, 2011 11:04 pm
Woonplaats: Brabant

Re: Eerste keer Truffels, Tips?

Berichtdoor MegaForce » vr apr 15, 2011 6:28 pm

Ik en een maat gaan Binnekort ook een reisje maken we wouden allebei 7.5 gr. Atlantis weg vreten wat zeggen jullie is dit goede dosis voor 1e x of kunnen we beter allebei 10 gr weg werken
DONE Nicotine, Caffeine, Alcohol, Oxazepam, Wiet, Hasj, Spacecake, Coke, MDMA/XTC, Speed en 2C-b
TO DO LSD Truffels Paddo MXE DMT 6Apb Ketamine en vast nog wel meer:P
Dont do Opiaten GHB
Avatar gebruiker
MegaForce
Highway through life
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 3:20 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Eerste keer Truffels, Tips?

Berichtdoor lolnoob » vr apr 15, 2011 7:03 pm

Als je het vreten en weg werken noemt dan is 7,5 gram wel een goede begindosis.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Eerste keer Truffels, Tips?

Berichtdoor kotaku » vr apr 15, 2011 7:14 pm

XTC180 schreef:Ik en een maat gaan Binnekort ook een reisje maken we wouden allebei 7.5 gr. Atlantis weg vreten wat zeggen jullie is dit goede dosis voor 1e x of kunnen we beter allebei 10 gr weg werken


7.5 gram is prima om te beginnen, ik was mijn tweede keer Atlantis verbaasd over hoeveel effect ik kreeg van 5/6 gram (die nog over was van een vriend die zijn eerste keer beleefde) Ik heb hem de pan uitgetript... onbeschrijvelijk hoeveel ervaringen ik heb gekregen die nacht (ook nog door een (te) drukke binnenstad gelopen) alles was zo mooi en vaag :lol:
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner