Hakvlees schreef:Volgens soortenbank is de gazonvlekplaat trouwens ook hallucinogeen, dus dat zou denk ik niet zo'n probleem zijn.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
PoisonDrink schreef:Het is nu toch al enkele dagen goed regenachtig, en de temperatuur tijdens de nacht is al flink gezakt. Misschien begint het stilaan tijd te worden om de velden in te trekken! Jammer genoeg heb ik nog weinig verstand van paddo's zoeken. Misschien moeten we een DF magic mushroom gathering houden.
PoisonDrink schreef:Het puntig kaalkopje groeit meestal niet solitair. Dus als je er ééntje vindt, dan is de kans groot dat er dichtbij nog meer zijn. En anders verstop ik wel wat cubensis paddo's in het gras, dan kunnen we met rieten mandjes paddestoelen gaan zoeken. Zoals kleine kindjes chocolade eitjes zoeken met Pasen.
Sunseed schreef:Strak plan, ik plant dan wel wat cactussen erbij ofz
swart12 schreef:ik heb er tussen gekeken vond 1 paddestoel leek hier op
swart12 schreef:ok zijn alle paddo's van onderen ook paars achtig?
psych-out schreef:http://www.shroomery.org/8461/Which-psilocybin-mushrooms-grow-wild-in-my-area
Het werd al eerder gezegd in dit topic maar zonder de specifieke site.
PoisonDrink schreef:Net even opgezocht, en Nederland heeft er 14.. Voor de geïnteresseerden, kijk eens naar dit topic op shroomery. En dan, zoeken maar.
PoisonDrink schreef:psych-out schreef:http://www.shroomery.org/8461/Which-psilocybin-mushrooms-grow-wild-in-my-area
Het werd al eerder gezegd in dit topic maar zonder de specifieke site.PoisonDrink schreef:Net even opgezocht, en Nederland heeft er 14.. Voor de geïnteresseerden, kijk eens naar dit topic op shroomery. En dan, zoeken maar.
Ahum.
Maar goed, veel succes met je zoektocht! Jammer dat het nu terug wintertijd is. Eens ik deftig wakker ben is het al te donker om er nog te gaan zoeken.
Eens ik deftig wakker ben is het al te donker om er nog te gaan zoeken.
Xeloc schreef:ik vind belgisch best een rare taal: eens ik deftig... . Wie kan mij dit leren?
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten