No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
SjaakT schreef:Ik ga ook zoeken dit jaar, word mijn eerste poging ooit
Smiley schreef:SjaakT schreef:Ik ga ook zoeken dit jaar, word mijn eerste poging ooit
Ja ik ook , een vriend van em doet het vaker. en ik ga met hem mee om te leren welke ik precies moet hebben
Lijkt me verstandig als je wel iemand laat controleren wat je hebt geplukt voor je ze eet anders is je trip mischien niet zo chill Zou grappig zijn als we paddo expeditie's zouden organiseren vanuit drugsforum:P
Ivo schreef:Originele post door pieter-b
Het is nog wel leuk te vermelden dat er een onwijs potente paddo in Nederland groeit, nl de Psilocybe cyanescens.. ze houden van houtsnippers bij parkjes enzo. Ik heb alleen geen seconde gezocht naar potentiele vergissingen daaromtrent.. ik hoop dat iemand daar ook wat meer over weet te zeggen.
Originele post door pieter-b
SjaakT schreef:Ben inderdaad van plan om ze te controleren wanneer ik er genoeg verzameld heb. Ik vind het paddo-expeditie idee wel leuk, maar ik denk niet dat het ooit van de grond komt
Peptalk schreef:Genoeg wat oudere graslanden met koeien daar lijkt me!
Peptalk schreef:Tja ze groeien natuurlijk ook niet overal...
Waar ik in zeeland nogal last heb wat dat betreft is de kleigrond hier.
Probeer eens te zoeken bij zand of leem grond.
Vast lastig in Groningen maar doenbaarder dan in zeeland.
Xeloc schreef:In Groningen hebben ze zon studie over grond onderzoek... dus wij waren studenten die daar de grond aan het onderzoeken waren!
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten