Italiano schreef:JongGeleerd schreef:Acetoxy, wat voor groep is dat ook alweer? R-O-CH3? In dat geval lijkt t mij onlogisch dat t omzet in, ;3
Jij vindt wel meer dingen onlogisch.
Heb jij er ook een mening over? Ik ben wel benieuwd.
Italiano schreef:JongGeleerd schreef:Acetoxy, wat voor groep is dat ook alweer? R-O-CH3? In dat geval lijkt t mij onlogisch dat t omzet in, ;3
Jij vindt wel meer dingen onlogisch.
Liz schreef:Voor de echte liefhebber van een goede paddotrip, kan ik je ten zeerste aanbevelen om in de maand september naar Ierland te gaan. Ze groeien er met duizenden in kringetjes, met kleine ronde kopjes. Wij plukten ze bij de indrukwekkende cliffs of moher, wat sowieso al echt een overweldigend gebied is. Mijn zus,mijn ex en ik stonden smorgens met een lege maag bij de cliffs en begonnen te plukken, nadat we allemaal 2 handen naar binnen hadden gewerkt gingen we even richting een strandje lopen. Ik kreeg meteen al de giggles en wist dat dit echt heftig ging worden. Vrolijk huppelde ik naar een grote rots op het strand, die zag er een beetje raar uit, allemaal schelpjes erop.... Voorzichtig wilde ik zo'n raar schelpje pakken en ineens vliegt hij wijd open en komt een heel gemeen beestje met tandjes eruit (dat zag ik alleen) ok, wooooow, weird rock!!!! Die andere 2 lachen dubbel want stond natuurlijk zwaar lomp te doen. Ik werd beetje nerveus van dat gelach en toen begon t hoor, mega grote oesters met kleppende schelpen kwamen op me af en ik rende echt schreeuwend over dat strandje , pure doodsangst. Lekker schuilen in het duingras, maar daar kropen allemaal insecten uit het zand omhoog.
Net toen ik bijna in huilen uit zou barsten,stelden m'n vrienden me gerust dat het allemaal niet echt was, laten we lekker op de cliffs gaan kijken, ik kon er inmiddels ook wel weer om lachen dus we gingen op expeditie toen werd het de mooiste magische dag, dolfijnen sprongen uit de zee(misschien waren ze echt,misschien niet)regenbogen en zelfs trolletjes die later een molshoop bleek te zijn. Alles klopte ineens,het was tijdloos en alle filosofische inzichten samen met een onophoudelijke lachbui, en een heleboel ONZIN. Best day ever! Never forget.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Eko schreef:Voor een eerste keer trippen lijkt mij lsd beter, omdat het een meer stuurbare trip is, hoewel het veel langer duurt dan paddo's.
Maar... (en het is een grote maar)
...Bij psychedelica is hét belangrijkste set en setting: u goed voelen, op een goede locatie, goed voorbereid en eventueel met goede mensen. Ik heb zelf al jaren niet meer getript, omdat ik van mezelf vind dat ik mentaal niet op de juiste locatie zit.
In een depressie zou ik niet aanraden psychedelica te nemen.
Perry schreef:Zeker waar, al was mijn eerste keer trippen op een kleine hoeveelheid truffels niet verkeerd. Later op hogere dosis ging 't wel fout, maar dat was enigszins m'n eigen fout. Een maat van mij en ik vroegen aan onze sitter of hij ons naar een onbekende plaats wilde rijden. Daar ging 't snel fout
kaasje schreef:mijn bed voelt altijd erg veilig haha kan echt niets in fout gaan
zannypopper schreef:@kaasje, ik ben nature nogal een stresskip (dus zeker voor nieuwe middelen die ik voor de eerste keer uitprobeer) maar wat je daar zei over het universum enzovoort, ik ben gefascineerd door zowat alle dingen, ik praat graag filosofisch met mensen over dingen die onbekend zijn voor de mensheid, de dood, het universum, oudheid, die soorten. Dat spreekt me dus wel aan. Maar of ik mezelf goed kan controleren weet ik niet precies dan mag het echt wel niet te heftig worden anders ben ik 100% zeker dat het misloopt.
zannypopper schreef:anders ben ik 100% zeker dat het misloopt.
Druks schreef:Als je zo zenuwachtig bent voor een truffel of LSD trip dan zou ik je aanraden wat psychedelische ervaring op te doen met 2C-B.
Kapitein schreef:Voor de eerste keer is het misschien verstandiger om te beginnen met de Mexicana. Dit is een lichte soort en is een vrij goeie instapper indien je nog nooit eerder getript hebt. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat je wil bereiken in je trip. Voor de wat meer diepere mindfucks zal je wel een zwaardere soort moeten nemen. Up to you.
Het nemen van 3 tot 5 gram lijkt me niet echt een aanrader. Het zorgt er misschien voor dat je een net-niet-trip meemaakt.
ik zelf begin altijd met 10 gram en wanneer ik denk dat dit nog wel kan neem ik de overige 5 gram na een uur.
Kapitein schreef:ah ja daar hebben ze het inderdaad over de 3-5 gram dosis om te zien hoeveel je kan hebben. Dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. De soort die wil gaan gebruiken is ook iets sterker dan de soort waar ik het over had (http://www.zamnesia.nl/magic-truffels/1 ... icana.html).
Is er geen smartshop in de buurt waar je even langs kaan en je kan laten adviseren over wat een goede optie zou zijn voor de eerste keer? Zij kunnen je alles vertellen over de truffels.
kaasje schreef:10g zou normaal wel genoeg moeten zijn de eerste keer, bijeten is inderdaad niet aangeraden.
kaasje schreef:10g atlantis geeft mij meestal level 3, heel duidelijke visuals en echt al mentaal trippen.
robinjoo1 schreef:kaasje schreef:10g atlantis geeft mij meestal level 3, heel duidelijke visuals en echt al mentaal trippen.
klinkt leuk en spannend zeker omdat ik het in zeker zin alleen doet (ja ik weet dom maar .. )
ik trip alleen maar ik heb wel altijd mijn ouders in huis (geeft meer vetrouwen) die kunnen accuut ingrijpen als het nodig is
eerste keer
en ik zit lekker in mijn vel zeker als ik muziek luister
en is het eten van die dingen een beetje te vergelijken met deze truffel's
http://www.guylian.com/nl/ontdek-guylia ... -truffels/
kaasje schreef:robinjoo1 schreef:kaasje schreef:10g atlantis geeft mij meestal level 3, heel duidelijke visuals en echt al mentaal trippen.
klinkt leuk en spannend zeker omdat ik het in zeker zin alleen doet (ja ik weet dom maar .. )
ik trip alleen maar ik heb wel altijd mijn ouders in huis (geeft meer vetrouwen) die kunnen accuut ingrijpen als het nodig is
eerste keer
en ik zit lekker in mijn vel zeker als ik muziek luister
en is het eten van die dingen een beetje te vergelijken met deze truffel's
http://www.guylian.com/nl/ontdek-guylia ... -truffels/
Alleen trippen is leuk, als je zelf denkt dat het goedkomt is dat meestal ook wel zo, succes en veel plezier!
De smaak valt best me, een beetje nootjesachtig/citroenzuur ofzo, niet echt lekker maar wel binnen te houden.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten