Einstein schreef:Hoe kom je in godsnaam langs de snelweg terecht als je aan het trippen bent?
Einstein schreef:Dat niet alleen: mindfuck als je spiegelbeeld ineens compleet anders kijkt dan jij zelf denkt te kijken
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Ik zou zeggen, doe het spontaan. Plan het niet. Anders ga je er over liggen nadenken en piekeren en gaat het hoogstwaarschijnlijk de mindere kant op...
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Einstein schreef:Qua setting zeker wel, maar voor je mindset niet echt. De makkelijkste manier om een bad trip te krijgen is door de 4 weken van tevoren te stressen dat je een bad trip gaat krijgen.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Misty schreef:Sinds ik voor mezelf heb beslist dat ik truffels wil proberen heb ik me totaal niet druk gemaakt over een eventuele bad trip, ik heb gewoon zin om het te gaan proberen Vriendje wil toch liever nuchter zijn de eerste keer, gewoon voor de zekerheid. Ik vind het allemaal prima, laat het gewoon over me heenkomen en dan zien we vanzelf wel...
Miele schreef:Wel truffels geen paddo's? Is er een groot verschil tussen truffels en paddo's?
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten