kaasje schreef:Laat maar weten wat je ervan vond, eerste keer trippen is geweldig!
kaasje schreef:robinjoo1 schreef:kaasje schreef:10g atlantis geeft mij meestal level 3, heel duidelijke visuals en echt al mentaal trippen.
klinkt leuk en spannend zeker omdat ik het in zeker zin alleen doet (ja ik weet dom maar .. )
ik trip alleen maar ik heb wel altijd mijn ouders in huis (geeft meer vetrouwen) die kunnen accuut ingrijpen als het nodig is
eerste keer
en ik zit lekker in mijn vel zeker als ik muziek luister
en is het eten van die dingen een beetje te vergelijken met deze truffel's
http://www.guylian.com/nl/ontdek-guylia ... -truffels/
Alleen trippen is leuk, als je zelf denkt dat het goedkomt is dat meestal ook wel zo, succes en veel plezier!
De smaak valt best me, een beetje nootjesachtig/citroenzuur ofzo, niet echt lekker maar wel binnen te houden.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
robinjoo1 schreef:kaasje schreef:Laat maar weten wat je ervan vond, eerste keer trippen is geweldig!
ik hoop veel visual's
ik laat het zeker even morgen weten wat ik er vond
robinjoo1 schreef:robinjoo1 schreef:kaasje schreef:Laat maar weten wat je ervan vond, eerste keer trippen is geweldig!
ik hoop veel visual's
ik laat het zeker even morgen weten wat ik er vond
Net heb ik ze op het enige wat ik voel is warm en een klein beetje hoofdpijn
duplicity schreef:Ik zou zeggen, doe het spontaan. Plan het niet. Anders ga je er over liggen nadenken en piekeren en gaat het hoogstwaarschijnlijk de mindere kant op...
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten