drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
MushRockker schreef:Het wordt dan wel mijn 3e keer.. Ik heb nog een vraag voor ik over 2 weken heerlijk ga truffelen. Ik wil graag langer trippen dan de vorige keren omdat ik daar voor mn gevoel aan toe ben. Dus ben ik samen met een vriend van plan een dubbelle portie te doen. De eerste portie willen we lemon tek doen. Maar hoe kunnen we vervolgens het best de volgende porties nemen om de trip behoorlijk te verlengen? Ik dacht zelf: 1e hele portie lemon tek, na 2 uur halve portie normaal, en dan na 2 uur andere helft van normale portie. Zal dit werken,of kunnen we t beter anders doen? Alvast bedankt ;]
DonnieDarko1979 schreef:Voor wie nog een eerste keer gratis truffels wil proberen:
http://nl.trufflemagic.com/coupon/
Xeloc schreef:Hmm, de site werkt al niet meer... is het vertrouwd?
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
Dit is de sterkste in onze range van producten. Het bevat de meest psilocybine. De kans op visuele beleving is de grootste. Voor iemand die geen ervaring heeft met het gebruik van truffels is het misschien verstandiger om te beginnen met een lichtere magic truffel. Als u toch nieuwsgierig bent naar het effect van de Psilocybe Hollandia kun je als beginner het beste een halve portie nemen.
Xeloc schreef:Mooi! Dan wacht ik mijn pakketje af! !
Xeloc schreef:Xeloc schreef:Mooi! Dan wacht ik mijn pakketje af! !
Ik heb ze ook, alleen waren al mijn vrienden te laat volgens mij...
But build to destroy
You play with my world
But build to destroy
You play with my world
Sublimo schreef:Gratis truffels!
En ze waren nog best leuk ook.
DonnieDarko1979 schreef:What the Hell.
Hoe heb jij dan 2 pakketjes gekregen? Ander adres gebruikt?
Vriendin van me woont in een studentenhuis en een medebewoner had ook een pakketje besteld, maar die heeft ook niets gekregen.
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:DonnieDarko1979 schreef:What the Hell.
Hoe heb jij dan 2 pakketjes gekregen? Ander adres gebruikt?
Vriendin van me woont in een studentenhuis en een medebewoner had ook een pakketje besteld, maar die heeft ook niets gekregen.
Gewoon besteld met een ander email adres en Sjaak ipv. echte naam. Verder zelfde adres etc. Ben er wel blij mee
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten