MushRockker schreef:Helloo drugsforumvolk
Ik zit een beetje met een kwestie hierzo. Ik ga vrijdag eindelijk (na 3,5 maand) weer eens truffels doen. Het wordt mn 7e truffeltrip. De eerste 6 waren echt super, alleen de laatste was best eng. Geen fijne trip, misschien wel lichtelijk tegen een badtrip aan. Nu is het zo dat ik superveel zin heb om weer te trippen, wat vrijdag dus gaat gebeuren. Alles is goed voorbereid, ouders zijn op vakantie, we hebben een.chill groepje en ik ga nog wat fruit en sapjes inslaan. MAAR... Doordat mijn laatste trip niet zo goed viel, heb ik toch een stuk meer spanning dan alle keren hiervoor (ook mn eerste). Want ik denk al een week lang:" ik wil niet zo'n enge bizarre trip als vorige keer", en daardoor denk ik daarna juist weer van "omdat ik dat denk, gebeurt dat natuurlijk juist omdat ik daar tijdens mijn trip weer aan denk etc".. Maar ik wil sowieso heel graag trippen vrijdag, alleen heeft iemand nog een tip voor me, zodat ik me wat gerustgestelder voel als ik aan mn trip begin?
Alvast bedankt
Geen serotonine slurpende middelen gebruikt afgelopen weken? Zo ja, stel je trip nog een tijd uit.
Zorg dat je voldoende slaapt van te voren, heel belangrijk. Zet je telefoon uit en zorg dat je je nergens zorgen om hoeft te maken (geen vrienden die langs moeten komen oid waardoor je een tijdslimiet hebt om te trippen). Eventueel zou je een xtc pil bij de hand kunnen hebben, dat trekt je uit zo'n bad trip (zelf ook meegemaakt..). Al zou dat wel in uiterste nood moeten dan, maar het meer om in gedachten een veiligheidsnet te hebben..