Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..
We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!
Ik zou je juist het tegenovergestelde adviseren van wat Ahote zegt. Ik vind dat je als beginnende tripper (lees: iemand die zich nog wegwijs moet leren te maken in de psilo-bewustzijnstoestand) het beste een lichte paddo/truffelsoort uitkiest. (zeker onder paddo's merk ik een enorm verschil in soorten en vind ik het belangrijk de juiste soort te kiezen)
Als beginnende tripper 12 tot 15 gram Dragon of Holandia wegwerken vind ik gewoon niet zo heel slim. Ik zeg niet dat je er geen goede tijd op zal beleven, misschien juist de beste tijd, maar het lijkt mij dat je jezelf beter eerst wat wegwijs in het trippen maakt met behulp van een lichtere soort vooraleer de zwaardere te pakken.
Psilocybine is een wonderlijk middel maar niet te onderschatten, en het kan je zuur opbreken als je er te licht over denkt. Ik raad je aan om voor de Psilocybe Mexicana truffel te gaan, een zachtere truffel met minder visuals, echter wel iets waar je jezelf als beginnende tripper goed stand in kan weten te houden zonder misschien overmand te worden door gevoelens waar je nog geen weg mee weet. Je kunt later altijd nog op je gemak een zwaardere soort proberen.
Bovendien kun je geloven dat, indien trippen je voor het grootste deel vreemd is, een "lichte" truffeltrip heftig genoeg kan zijn om je meer dan ten volle mee te amuseren!
Ik heb de laatste keer 9 gram Atlantis gegeten, de soort die Ahote je o.a. aanraadt, en daar ben ik verschrikkelijk hard op gegaan met een ego-dood en alles erop en eraan (9 gram slechts!). Nu tripte ik wel alleen die keer en heb ik bewust gemediteerd waardoor de ervaring zal zijn versterkt, maar toch in het achterhoofd houdende dat ik op 9 gram zo hard ging zou ik je 15 gram van de zwaarste truffels op lege maag afraden.
Don't rush in, take your time