Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..
We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!
Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..
We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!
Taxi. schreef:Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..
Ik zou voor 10 gr. Atlantis gaan. Is bij de meeste mensen (die ik ken) die voor de eerste keer gingen trippen een grandioos succes geweest. Is niet too much, maar genoeg om van de visuele en mentale aspecten van een trip te kunnen genieten.
Savage schreef:Ik zit ook nog een beetje in dubio hoeveel ik ga nemen vanavond. Ik heb pajaritos.. Op t bijgeleverde boekje staat 5 gr ; mild maar duidelijk aanwezig en 10 gr ; sterke ervaring en t hele bakje van 15 gram zou het zeer heftig zijn. Ik heb het nog nooit gedaan, ben 1,57 en 50 kg ongeveer. Iemand advies? Ik dacht zelf zo aan 7-8 gram.
Taxi. schreef:Savage schreef:Ik zit ook nog een beetje in dubio hoeveel ik ga nemen vanavond. Ik heb pajaritos.. Op t bijgeleverde boekje staat 5 gr ; mild maar duidelijk aanwezig en 10 gr ; sterke ervaring en t hele bakje van 15 gram zou het zeer heftig zijn. Ik heb het nog nooit gedaan, ben 1,57 en 50 kg ongeveer. Iemand advies? Ik dacht zelf zo aan 7-8 gram.
Ook als ik jou was zou ik voor de 10 gr. gaan ! Sowieso de eerste keer gaat eigenlijk nooit fout en van 10 gram zul je zeker niet te hard gaan. Er zijn mensen die 30 gram in hun smoel douwen.
Afca_Remy schreef:Bedankt voor de vele adviezen =)
Denk dat ik idd voor 10 gr Atlantis ga dan!
En dan zien we wel waar we uitkomen
Op nuchtere maag eten dus..kan je er gewoon bij drinken (bier/wijn)?
Afca_Remy schreef:Oh oke.. nja safety first.. dus houden het wel bij water of fris in dat geval dan!!
Taxi. schreef:Afca_Remy schreef:Oh oke.. nja safety first.. dus houden het wel bij water of fris in dat geval dan!!
Fruitsapjes FTW tijdens het trippen
Smaakexplosies vliegen je dan om de oren. Helemaal als het bijv. vers geperste jus is
Ook het eten van fruit kan voor vele op je tong plassende engeltjes zorgen !
Taxi. schreef:Fruitsapjes FTW tijdens het trippen
Smaakexplosies vliegen je dan om de oren. Helemaal als het bijv. vers geperste jus is
Ook het eten van fruit kan voor vele op je tong plassende engeltjes zorgen !
JongGeleerd schreef:Mijn eerste keer was een portie Atlantis gedeeld met een maat, beide de helft.
Lege maag, meer dan 4 uur niets gegeten, jointje er bij en zo lang mogelijk kauwen, totdat je echt echt echt geen zin meer hebt.
Dat gaf ons beiden een prima eerste trip om kennis te maken met het gevoel.
Beide hadden we al ervaring met veel andere drugs, maar geloof me, dit is niet te vergelijken
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten