Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Einstein » vr sep 27, 2013 1:10 am

Denk ook dat het wel te overzien is. In de lucht zal altijd wat vocht zitten dat condenseert bij lage temperatuur. Wel beter om het snel op te eten, anders kan je de truffels beter even drogen :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Radical » vr sep 27, 2013 3:01 am

Gewoon koud houden inderdaad. (Dacht rond de 2/3 graden ideaal.)
Kan je ze makkelijk bewaren. Sowieso tot zaterdag
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor zornax » vr sep 27, 2013 7:10 pm

Ik wilde er geen nieuw topic aanmaken voor deze kleine vraag dus daarom hier.

Er staan morgen truffels op de planning, maar heb sinds een paar dagen last van een doorkomende verstandskies wat flink pijn doet maar met paracetemol of ibuprofen is het bijna over.

Kan dit kwaad samen met truffels? En natuurlijk als ik er morgen nog erg last van heb ga ik niet aan de truffels. Ik neem aan dat dit misschien niet zo fijn zal zijn tijdens de trip, of verdoven truffels ook pijn?
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Perry » vr sep 27, 2013 7:56 pm

Ik heb er weinig verstand van, maar het lijkt mij totaal niet uitmaken als je er gewoon even 2 paracetamol bij neemt.
Wat je ook kunt doen is combineren met een verdovende hoeveelheid keta XD
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Miss E » vr sep 27, 2013 8:00 pm

Ik heb wel eens getruffeld met een pijnlijke rugblessure, maar ik had nergens last van tijdens de trip.
En ik weet niet of dat bij iedereen is, maar mijn gebit voelt ook altijd een beetje raar en verdoofd aan als ik truffels op heb. Dus ik zou het er gewoon op wagen. :grin:

Ik denk ook niet dat paracetamol heel veel kwaad kan.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Afca_Remy » vr sep 27, 2013 9:12 pm

Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..

We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Ahote » vr sep 27, 2013 9:29 pm

Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..

We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!


ik zou gewoon een sterkere soort kopen (vb tampanensis of atlantis) en direct voor 15 gram op nuchtere maag gaan. denk echt waar dat je weinig te vrezen hebt dat het te overweldigend zal zijn met truffels en 15 gr is in tegenstelling tot wat sommige smartshops zeggen echt niet gigantisch hoor
als je het vertrouwt kan je ook direct voor hollandia of dragon truffels gaan hoor, zelfs als je die soorten pakt zou ik minstens voor 12gr gaan, of gewoon 15

en als je paddo's gaat proberen, denk dat 2.6 - 2.8 g gedroogd een goede dosis is om mee te beginnen die toch al een echt goede trip zal geven

veel plezier
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Basshoven » vr sep 27, 2013 10:49 pm

Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..

We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!

Ik zou je juist het tegenovergestelde adviseren van wat Ahote zegt. Ik vind dat je als beginnende tripper (lees: iemand die zich nog wegwijs moet leren te maken in de psilo-bewustzijnstoestand) het beste een lichte paddo/truffelsoort uitkiest. (zeker onder paddo's merk ik een enorm verschil in soorten en vind ik het belangrijk de juiste soort te kiezen)

Als beginnende tripper 12 tot 15 gram Dragon of Holandia wegwerken vind ik gewoon niet zo heel slim. Ik zeg niet dat je er geen goede tijd op zal beleven, misschien juist de beste tijd, maar het lijkt mij dat je jezelf beter eerst wat wegwijs in het trippen maakt met behulp van een lichtere soort vooraleer de zwaardere te pakken.

Psilocybine is een wonderlijk middel maar niet te onderschatten, en het kan je zuur opbreken als je er te licht over denkt. Ik raad je aan om voor de Psilocybe Mexicana truffel te gaan, een zachtere truffel met minder visuals, echter wel iets waar je jezelf als beginnende tripper goed stand in kan weten te houden zonder misschien overmand te worden door gevoelens waar je nog geen weg mee weet. Je kunt later altijd nog op je gemak een zwaardere soort proberen.
Bovendien kun je geloven dat, indien trippen je voor het grootste deel vreemd is, een "lichte" truffeltrip heftig genoeg kan zijn om je meer dan ten volle mee te amuseren!

Ik heb de laatste keer 9 gram Atlantis gegeten, de soort die Ahote je o.a. aanraadt, en daar ben ik verschrikkelijk hard op gegaan met een ego-dood en alles erop en eraan (9 gram slechts!). Nu tripte ik wel alleen die keer en heb ik bewust gemediteerd waardoor de ervaring zal zijn versterkt, maar toch in het achterhoofd houdende dat ik op 9 gram zo hard ging zou ik je 15 gram van de zwaarste truffels op lege maag afraden.

Don't rush in, take your time ;)
Basshoven
Offline
 

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Ahote » vr sep 27, 2013 10:59 pm

hmm misschien verschilt het idd enorm hard van persoon tot persoon. mijn eerste truffeltrip was 12.5 gr atlantis en ik voelde er echt te weinig van om het een goede trip te kunnen noemen (ze hadden in de koelkast gelegen en zagen er nog goed uit). voor paddo's vind ik zelf ook dat onder de 2.5 gr maar zeer lichte effecten geeft met helemaal geen visuals. nu wist ik al wel dat dat kan verschillen van persoon tot persoon maar het verbaast mij echt wel dat jij dan bijvoorbeeld heel hard gaat op 9 gr atlantis truffels terwijl ik van een stuk hogere dosis maar weinig voelde (ik voelde mij als een toeschouwer en niet in de plaats waar ik was maar dat was eigenlijk ook het enige echte effect)
bij mij en mijn maten zijn er ook wel verschillen maar bijlange niet zo groot, iedereen vind bijvoorbeeld dat paddo's weinig trip zijn onder 2.5 gr en dat 2.8 g een goede dosis is voor sommigen en 3.2 voor anderen
en voor truffels ongeveer hetzelfde...
mijn advies van de truffels is dus daarom en omdat ze wel enorm duur zijn en het wat verspilling is als je er dan weinig van voelt
tja, misschien zijn de verschillend tussen personen toch groter als ik dacht en kan je mss idd best aan de lage kant beginnen en zien hoe het bij jou valt.
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Basshoven » vr sep 27, 2013 11:10 pm

Zoals jij verstelt staat van mn lage tolerantie heb ik me al eerder verbaasd over wat jij aan shrooms naar binnen kan spelen :lol: ik had uit eerdere posts van je al begrepen dat je veel kon hebben en kon mijn oren wat betreft hoeveelheden amper geloven :grin:

Zo herinner ik me eens dat jij shrooms zat te eten en dat je uiteindelijk heel je oogst opgegeten had ofzo :keta: zoiets is voor mij echt ondenkbaar en bijna zeker een guarantee voor bad gaan denk ik :grin:

Beter dat je zo laag mogelijk begint dan, inderdaad. Je eerste keer kan beter een niet-zo'n-heftige zijn dat je benieuwd bent naar meer, i.p.v. zo heftig dat je erdoor bent afgeschrokken. We wouldnt want anyone not coming back now, would we :grin:

ben beetje stoned lol lekker wietje man :kleuter: :lol: :lol: :stoned:
Basshoven
Offline
 

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Taxi. » vr sep 27, 2013 11:13 pm

Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..

We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!


Ik zou voor 10 gr. Atlantis gaan. Is bij de meeste mensen (die ik ken) die voor de eerste keer gingen trippen een grandioos succes geweest. Is niet too much, maar genoeg om van de visuele en mentale aspecten van een trip te kunnen genieten.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor zornax » vr sep 27, 2013 11:21 pm

Taxi. schreef:
Afca_Remy schreef:Kak kom ik net deze topic tegen.. heb net een nieuwe gestart over de vraag welke paddo's of truffels ik het beste met me broertje kan nemen aankomende week..

We zijn dus samen en allebei leeks op gebied van truffel of paddo gebruik. We vroegen ons af welke het beste voor de beginnende tripper zou zijn? We zouden wel graag visuals willen meemaken!


Ik zou voor 10 gr. Atlantis gaan. Is bij de meeste mensen (die ik ken) die voor de eerste keer gingen trippen een grandioos succes geweest. Is niet too much, maar genoeg om van de visuele en mentale aspecten van een trip te kunnen genieten.


Ik en vrienden hebben ook allemaal een tijd terug voor het eerst truffels gedaan, we hebben toen ook allemaal 10 gram Atlantis op. Dit was meer dan genoeg voor onze eerste ervaring. Dus Afca Remy ik kan je dit ook aanraden.

Keer erna 15 gram Atlantis op :love: :love: Wat een ervaring was dat, maar ben blij dat ik al ervaring had met 10 gram want het was best heftig.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Radical » za sep 28, 2013 1:41 am

15 gram kopen, dan ongeveer 10 gram eten. Mag meer of minder gewoon stoppen wanneer je gevoel zegt dat je moet stoppen. Op laten komen, na 1-2 uur trippen kan je de dosis weer verhogen als je wilt.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Perry » za sep 28, 2013 3:16 am

Mijn eerste keer was een portie Atlantis gedeeld met een maat, beide de helft.
Lege maag, meer dan 4 uur niets gegeten, jointje er bij en zo lang mogelijk kauwen, totdat je echt echt echt geen zin meer hebt.
Dat gaf ons beiden een prima eerste trip om kennis te maken met het gevoel.
Beide hadden we al ervaring met veel andere drugs, maar geloof me, dit is niet te vergelijken
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Savage » za sep 28, 2013 9:10 am

Ik zit ook nog een beetje in dubio hoeveel ik ga nemen vanavond. Ik heb pajaritos.. Op t bijgeleverde boekje staat 5 gr ; mild maar duidelijk aanwezig en 10 gr ; sterke ervaring en t hele bakje van 15 gram zou het zeer heftig zijn. Ik heb het nog nooit gedaan, ben 1,57 en 50 kg ongeveer. Iemand advies? Ik dacht zelf zo aan 7-8 gram.
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Taxi. » za sep 28, 2013 10:04 am

Savage schreef:Ik zit ook nog een beetje in dubio hoeveel ik ga nemen vanavond. Ik heb pajaritos.. Op t bijgeleverde boekje staat 5 gr ; mild maar duidelijk aanwezig en 10 gr ; sterke ervaring en t hele bakje van 15 gram zou het zeer heftig zijn. Ik heb het nog nooit gedaan, ben 1,57 en 50 kg ongeveer. Iemand advies? Ik dacht zelf zo aan 7-8 gram.

Ook als ik jou was zou ik voor de 10 gr. gaan ! Sowieso de eerste keer gaat eigenlijk nooit fout en van 10 gram zul je zeker niet te hard gaan. Er zijn mensen die 30 gram in hun smoel douwen.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Savage » za sep 28, 2013 1:02 pm

Taxi. schreef:
Savage schreef:Ik zit ook nog een beetje in dubio hoeveel ik ga nemen vanavond. Ik heb pajaritos.. Op t bijgeleverde boekje staat 5 gr ; mild maar duidelijk aanwezig en 10 gr ; sterke ervaring en t hele bakje van 15 gram zou het zeer heftig zijn. Ik heb het nog nooit gedaan, ben 1,57 en 50 kg ongeveer. Iemand advies? Ik dacht zelf zo aan 7-8 gram.

Ook als ik jou was zou ik voor de 10 gr. gaan ! Sowieso de eerste keer gaat eigenlijk nooit fout en van 10 gram zul je zeker niet te hard gaan. Er zijn mensen die 30 gram in hun smoel douwen.


Oke! Dankjewel! Ik zou het inderdaad kut vinden als t' het net niet is.. Heb een nuchtere sitter (mijn vriend) en ik ben gewoon thuis dus vertrouwder kan eigenlijk niet. Pajaritos is ook niet super sterk als ik zamnesia mag geloven dus ik denk dat ik inderdaad daar voor ga! Thx!
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Afca_Remy » za sep 28, 2013 3:42 pm

Bedankt voor de vele adviezen =)
Denk dat ik idd voor 10 gr Atlantis ga dan!
En dan zien we wel waar we uitkomen :grin:
Op nuchtere maag eten dus..kan je er gewoon bij drinken (bier/wijn)?
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Radical » za sep 28, 2013 5:15 pm

Afca_Remy schreef:Bedankt voor de vele adviezen =)
Denk dat ik idd voor 10 gr Atlantis ga dan!
En dan zien we wel waar we uitkomen :grin:
Op nuchtere maag eten dus..kan je er gewoon bij drinken (bier/wijn)?


Nuchter zal ik niet doen (voor de eerste keer). Gewoon normaal eten en dan 3 uur of langer wachten voordat je de truffels gaat eten.
Tijdens het opkomen of voor het eten zal ik niet gaan drinken. Tijdens je trip moet je zelf even aankijken of je dit wilt maar het blijft afgeraden omdat dit je trip MOGELIJK negatief beïnvloed. En daarnaast is het ook mogelijk dat je drankje ineens naar zeewater smaakt.:grin:
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Afca_Remy » za sep 28, 2013 5:33 pm

Oh oke.. nja safety first.. dus houden het wel bij water of fris in dat geval dan!! 8-)
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Taxi. » za sep 28, 2013 6:34 pm

Afca_Remy schreef:Oh oke.. nja safety first.. dus houden het wel bij water of fris in dat geval dan!! 8-)

Fruitsapjes FTW tijdens het trippen :hulde:
Smaakexplosies vliegen je dan om de oren. Helemaal als het bijv. vers geperste jus is :love:
Ook het eten van fruit kan voor vele op je tong plassende engeltjes zorgen !
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Radical » za sep 28, 2013 6:41 pm

Wederom smaakte eergisteren bij mij tijdens de truffeltrip naar zout (ook jus de orange van appelsientje) maar ik hallucineer wel meer visuals als ik iets proef. Dat is wel weer vet. (Ookal is alles tijdens mijn trip vies haha)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Afca_Remy » za sep 28, 2013 7:21 pm

Taxi. schreef:
Afca_Remy schreef:Oh oke.. nja safety first.. dus houden het wel bij water of fris in dat geval dan!! 8-)

Fruitsapjes FTW tijdens het trippen :hulde:
Smaakexplosies vliegen je dan om de oren. Helemaal als het bijv. vers geperste jus is :love:
Ook het eten van fruit kan voor vele op je tong plassende engeltjes zorgen !


Dat klinkt zeker niet verkeerd!!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Ahote » za sep 28, 2013 7:28 pm

Taxi. schreef:Fruitsapjes FTW tijdens het trippen :hulde:
Smaakexplosies vliegen je dan om de oren. Helemaal als het bijv. vers geperste jus is :love:
Ook het eten van fruit kan voor vele op je tong plassende engeltjes zorgen !


vind ook dat vruchten(sapjes) en veel ander eten echt hemels goed smaakt tijdens het trippen. mijn favorieten zijn wss bananen, appelsiensap en melkchocolade
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Basshoven » za sep 28, 2013 7:32 pm

Hee Remy :kleuter:

Zorg dat je een fruitschaal hebt. Maak een bord met schijfjes grapefruit erop (de smaak van dat zoete zuur :love:), stukjes banaan, schijfjes sinaasappel, mandarijntjes, druifjes... Dat is erg aangenaam, ook als de ervaring te heftig wordt geeft het een aangenaam gevoel om "natuurlijke dingen te eten" - bij mij lijkt het alsof het me kalmeert wanneer ik vruchten eet, omdat plotseling alle gedachten zich gaan focussen op de goede smaak van de vrucht.

Zorg ook dat je kamer opgeruimd is, en schoon. Een rommelige of vieze kamer kan storend zijn tijdens de ervaring.

Dingen die je in het dagelijks leven associeert met gezelligheid kunnen een aangename energie in de kamer brengen tijdens een trip!

Veel plezier :)
Basshoven
Offline
 

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Radical » za sep 28, 2013 7:55 pm

Heb 2x truffels gedaan, beide keren met fruitsap aan de slag geweest maar beide keren zoutsmaak. Vriend van mij had dit ook... Gek dat jullie het allemaal zo hemels vinden, haha! :P
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Snater » do jan 23, 2014 12:49 pm

JongGeleerd schreef:Mijn eerste keer was een portie Atlantis gedeeld met een maat, beide de helft.
Lege maag, meer dan 4 uur niets gegeten, jointje er bij en zo lang mogelijk kauwen, totdat je echt echt echt geen zin meer hebt.
Dat gaf ons beiden een prima eerste trip om kennis te maken met het gevoel.
Beide hadden we al ervaring met veel andere drugs, maar geloof me, dit is niet te vergelijken


Hoe zat het met de visuals en chaos enzo waar je mensen vaak over hoort?
Ik ben van plan volgende week voor het eerst truffels te gaan gebruiken samen met mijn vriendin, maar zit net als Remy een beetje te twijfelen over de dosis en de geschikte truffel.

We willen namelijk niet te hard trippen aangezien we nog geen ervaring hebben met truffels, maar willen ook niet zo'n net niet gevoel hebben, wat ik jammer vind bij een drug uitproberen voor de eerste keer. Natuurlijk gaat veiligheid voor :grin:

Heb zelf ervaring met 2cb, zowel laag als hoger gedoseerd, mijn vriendin alleen laaggedoseerd.
Is het in dit geval handig om een volledige portie te nemen van een milde truffel, of een halve van een sterkere truffel? Ik las dat bij-eten meestal alleen verlengt, dus ik zoek een beetje naar een goede dosis.

Waarsschijnlijk staat dit al ergens aangegevn maar kon het zo snel niet duidelijk vinden.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Perry » do jan 23, 2014 1:37 pm

Bijnemen heb ik geen ervaring mee, heb me altijd neergelegd bij de portie die ik had genomen.

Voor mij was deze halve portie goed en toen ik later een hele portie nam was ook dat prima, maar ik ben er door latere ervaringen achter gekomen dat je het niet moet gaan onderschatten.
Ik denk dat als je truffeltrip tegenvalt, omdat je te weinig neemt en je neemt een week/twee weken later meer, dat dat handiger is dan het in één keer goed willen doen.
Het heeft niet, zoals M enkel de eerste keer zo'n super love gevoel.
Als je er toch voor kiest een hogere portie te nemen is het heel belangrijk in een veilige omgeving te zijn.
Eerst was onze keet veilig genoeg voor mij, maar na een bad trip (was op avontuur gegaan naar een onbekende plaats en raakte erg verward en werd daar bang van) is deze keet ook niet meer echt geschikt.
Ik denk dat 'thuis' dus een must is bij een grote portie.

Hoop dat ik zo genoeg info heb gegeven
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Snater » do jan 23, 2014 1:49 pm

Yes, ik weet genoeg!

Denk dat een halve portie atlantis prima is.
Mocht het niet voldoende zijn, hebben we in ieder geval kennis gemaakt met truffels.
We gaan het sowieso in een vertrouwde omgeving doen samen met een sitter.

Ik zal ergens volgende week een reportje online gooien als ik eraan denk.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Het topic voor de eerste keer truffels/paddo's.

Berichtdoor Perry » do jan 23, 2014 2:03 pm

Leuk :) Ik kon de tweede keer truffels (hele portie) naar mijn mening beter situaties inschatten dan de eerste.
Ook beter dan mn maten die toen voor t eerst n halve portie hadden.
Één van hun leek t leuk te gaan zwemmen...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner