herejezus schreef:Shit, dit moet ik snel gaan uittesten. Klinkt precies als iets wat ik zoek in een middel Dank je, TS
PoisonDrink schreef:herejezus schreef:Shit, dit moet ik snel gaan uittesten. Klinkt precies als iets wat ik zoek in een middel Dank je, TS
Spreekt het verhoogde libido jou aan?
SjaakT schreef:Hmm, net even een kleine dosering gesnoven (tevens eerste keer snuiven ooit) en moet zeggen, dat voelt toch niet erg prettig Doet niet per se pijn, maar het voelt net alsof je hooi in je neus stopt, en het prikt heel even.
Het effect is licht aanwezig, ben wat meer ontspannen en kan rustig lang stilzitten en lezen. Vanavond hogere dosering proberen, maar dan niet snuivend, want dan heb ik veels te veel nodig, en dat voelt niet echt prettig.
Spoednick schreef:Oh ja dat was ik vergeten te zeggen. Ik heb 3 dagen met de meest hooikoorts-afflicted aanvoelende kop rondgelopen door dat spul te snuiven. Echt geen aanrader.
Btw je hebt een pb van me
Scooby schreef: Het effect is stimulerend
SjaakT schreef:Effect was zeer relaxed
SjaakT schreef:Zei ik hierboven ook al
PoisonDrink schreef:Scooby schreef: Het effect is stimulerendSjaakT schreef:Effect was zeer relaxed
Welk is het nu?
Hmm dat moet ik misschien ook maar eens proberen. Of ik ga een keer zoeken achter zo'n plantje/zaadjes/.. Kijk eens hoe een mooi vetplantje het is:
SjaakT schreef:Was mn eerste x snuiven, hoop dat bijv ket niet zoveel pijn doet xD
SjaakT schreef:10 minuten geleden +- 500mg Kanna gebomd, maar voel hem tot nu toe nog niet... Snuiven daarentegen voelde ik wel meteen. Dat is het nadeel van orale inname
onbekend schreef:Ik heb vandaag 1,4 gram in 2 capsules tegelijk ingenomen, wat echt wel super is geweest en ik niet heb verwacht. Het werkt nog steeds en ik heb het rond 5 uur geleden ingenomen, muziek klingt echt super goed ieder nieuw liedje wat ik op youtube aan klik lijkt wel mn nieuw favorite nummer haha Er is echt wel veel Euophorie aanwezig met goede muziek erbij, wat jointjes en bier hebben het nog versterkt maar ook zonder was het al veel beter dan verwacht. http://www.youtube.com/watch?v=0hxlx9Zidn8 Dit klingt so superrrr vetttt whoaa
EDIT: WTF http://www.youtube.com/watch?v=Wrd5f2myjXc EARGASM
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten