Ik gebruik Kanna ook af en toe. IK heb eerst de normale Kanna (poeder) gehad. Hier nam ik wel eens lijntjes van of rolde wat door een joint, merkte alleen dat ik iets stoneder en vrolijker werd.
Toen heb ik Kanna UC gehaald, als je hier een lijn van weg werkt word je daadwerkelijk high. Ik voel een kleine bodyload, die niet heel vervelend is maar wel erger wordt naarmate je meer achter elkaar gaat snuiven. Dit kan voor duizeling, kotsneigingen en een gevoel van een niet zo prettige vaagheid zorgen.
Het fijne van Kanna is toch wel dat je na inname (nasaal), zo'n 5-10 een redelijk euforisch en 'lekker' gevoel hebt, en daarna een klein uurtje kunt weg dromen. Heb ook gemerkt dat kleine dosissen voor een meer opgewekt gevoel zorgen. Maar Kanna komt pas echt tot zijn recht icm andere drugs. Vooral in combinatie met coke/pep, wiet/hasj en alcohol doet het zijn werk goed
. Het versterkt de andere drugs, en laat het vormt een mooie synergie tussen vaag/euforisch/opgewekt.
Wat betreft gewenning en verslavingsgevoeligheid, ik merk wel dat ik meer moet (en kan) snuiven dan voorheen. Ook merk ik dat ik soms een lijntje neem terwijl ik een beter moment had kunnen kiezen. Maar heb meestal geen craving,en als die er wel is, ben ik soms ook nog eens te lui om het daadwerkelijk te doen.