Weet iemand of het schadelijk is en of het verslavend is?
dadalife schreef:@SjaakT
Hoeveel mg snoof/snuif je per keer?
Het lijkt me wel een geinig stofje.
Volgens mij is het verder een heel ongevaarlijke drug
Weet iemand of het schadelijk is en of het verslavend is?
Einstein schreef:Zal zo ff posten wat ik hiervan vind, het heeft zojuist mijn neusslijmvliezen betreden en ik zal er zo hopelijk wel wat van voelen. Brandt in ieder geval wel, smaak is ook niet echt prettig te noemen.
Einstein schreef:Zal zo ff posten wat ik hiervan vind, het heeft zojuist mijn neusslijmvliezen betreden en ik zal er zo hopelijk wel wat van voelen. Brandt in ieder geval wel, smaak is ook niet echt prettig te noemen.
Einstein schreef:Voel nog niet bijster veel, relaxed effect maar geen wereldschokkende high. Om te voorkomen dat dit in een livereport verandert zal ik hier wel wat posten als het voorbij is. Zo eerst maar eens bijpakken
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Paradise schreef:Ik heb al verschillende kanna gehad. Een groen poeder en een duidelijk kruid/plant.
Dit zou om een verschillend productie proces gaan?
Miele schreef:Heb ook nog een buisje kanna staan, met 1 gram poeder geloof ik. Iemand een leuk idee om voor het eerst te proberen? Door de koffie, door een joint, of iets anders?? En hoeveel effect kun je hebben, stel ik neem het 's middags, kan ik dan 's avonds weer normaal aan het werk in de horeca? Beetje domme/rare vragen misschien, maar ik weet echt niet wat ik er precies mee moet doen.
Paradise schreef:Miele schreef:Heb ook nog een buisje kanna staan, met 1 gram poeder geloof ik. Iemand een leuk idee om voor het eerst te proberen? Door de koffie, door een joint, of iets anders?? En hoeveel effect kun je hebben, stel ik neem het 's middags, kan ik dan 's avonds weer normaal aan het werk in de horeca? Beetje domme/rare vragen misschien, maar ik weet echt niet wat ik er precies mee moet doen.
Je kan er altijd een Paradise mee maken!
water koken, boter bij
stoppen met koken, 2 a 3gr wiet erin
tijdje laten trekken, je kan direct drinken
maar als ik 40 min of langer laat trekken word ik meestal toch stoneder.
opdrinken
na 1u a 1,5u als de wiet euh inkickt
3 - 5gr kratom nemen
( ik kook kratom uit tot het zwart is en drink het rode spul, dit duurt even dus ik begin al een eindje op voorhand met koken. Ik doe de kratom ( geen poeder ) in een theeei en kook dit in een theekoker, meestal doe ik dit in meerdere takes: koken, drinken, water bij, koken drinken enz ... tot de kratom volledig zwart is )
nog een theelepel ginseng koken in wat water en daar de kanna bij zwieren ( 100 a 200 mg )
Van de wiet ga je spacen
De kratom zorgt ervoor dat je niet gaat fliptrippen van de wiet
De ginseng is hoofdhigh versterker ( vrij goede vind ik persoonlijk, zeker in combinatie met cannabis )
De kanna als euforie/droom versterker
Dan in de zon gaan zitten, ik was een boek aan het lezen en het was vrij gelig met paarse randen.
Je kan alles opbouwen tot je volledig lam bent ... wel niet overdrijven met ginseng ...
Wiet werkt bij na 1 a 2 uur oraal
Kratom na 10 a 30 min
Ginseng denk ik ook iets van een 20 a 30 min
Kanna 30 a 40 min
bedoeling is dat het allemaal een beetje gelijktijdig gaat werken
Deze leuke zomer cocktail heet dus een Paradise ^^
en is alcohol vrij ^^
Zon is een must voor volledige euforie!
Is maar een idee ...
( Neem niet deel aan het verkeer en ga niet aan de slag met gevaarlijke machines )
( thc oraal kan vrij lang doorwerken en het kan ff duren voor het werkt, teveel kan best schrikken zijn en het stopt niet meteen )
( enkele personen die geen Kratom lusten zaten x aantal uur vast in hun hoofd )
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten