Werd ineens benieuwd naar Kratom.
Bij de lokale smartshop ging ik truffels kopen vanmiddag voor morgenavond een thuissessie samen met een nichtje van me.
Ik vroeg of ze ook Kratom hadden. Ze hadden alleen Kratom Hars, merkloos. Ik heb geen flauw idee hoeveel het was, maar ik zou zelf gokken 5 gram. Ik heb denk ik 1/6e deel genomen hiervan. Ze zeiden dat het genoeg was voor 3 tot 4 porties dat blokje en ik heb er dus nog veel minder van genomen. Ik ben namelijk niet op zoek naar een narcotisch effect, maar hou wel van euforie
1/6e van dat blokje in heet water opgelost. Opgedronken. Was totaal niet vies! 10 minuten later begon er iets op te komen, en ik denk in totaal een half uur na inname zat ik op de piek. Nu is het heel erg ver uitgewerkt naar mijn idee, zo'n 3 uur later.
Het gaf me heel erg het gevoel van in een staat van verlichting te zijn, compleet Zen. Alles is goed zoals het is. Beetje blij-ig, niet extreem. Helder in mn hoofd qua denken, terwijl ik voelde dat ik onder invloed van iets was.
Heerlijk gitaar gespeeld en gezongen, series gekeken en gewhatsappt met vrienden (die allemaal geen zin hadden om mee te doen of om langs te komen en iets te drinken ofzo, maar ja, sommigen moeten morgen de hele dag naar Soenda en anderen moeten over 5 uur al weer werken, anderen zijn al aan het werk ondertussen en dat soort geintjes).