Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kratom

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Het kratom topic

Berichtdoor Basshoven » vr mei 17, 2013 3:35 am

Eko schreef:http://drugsforum.info/natuurlijke-psychoactieven/kratom-t722.html


hm dat is ietwat beschamend lol ik dacht dat er geen algemeen kratom topic was... Heb er zeker overheen gekeken :P feel free het topic te deleten of de post te verplaatsen ofzo als dat je bedoeling is :)
Basshoven
Offline
 

Re: Het kratom topic

Berichtdoor Ivo » vr mei 17, 2013 9:47 am

Basshoven schreef:
Eko schreef:http://drugsforum.info/natuurlijke-psychoactieven/kratom-t722.html


hm dat is ietwat beschamend lol ik dacht dat er geen algemeen kratom topic was... Heb er zeker overheen gekeken :P feel free het topic te deleten of de post te verplaatsen ofzo als dat je bedoeling is :)


Ik heb je post aan de beginpost toegevoegd. Staat genoeg waardevolle info in :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Het kratom topic

Berichtdoor Basshoven » vr mei 17, 2013 3:57 pm

Ivo schreef:
Basshoven schreef:
Eko schreef:http://drugsforum.info/natuurlijke-psychoactieven/kratom-t722.html


hm dat is ietwat beschamend lol ik dacht dat er geen algemeen kratom topic was... Heb er zeker overheen gekeken :P feel free het topic te deleten of de post te verplaatsen ofzo als dat je bedoeling is :)


Ik heb je post aan de beginpost toegevoegd. Staat genoeg waardevolle info in :)


Okee, bedankt voor het organizen :)
Basshoven
Offline
 

Re: Kratom

Berichtdoor Partypipo » za mei 18, 2013 12:01 am

Werd ineens benieuwd naar Kratom.
Bij de lokale smartshop ging ik truffels kopen vanmiddag voor morgenavond een thuissessie samen met een nichtje van me.
Ik vroeg of ze ook Kratom hadden. Ze hadden alleen Kratom Hars, merkloos. Ik heb geen flauw idee hoeveel het was, maar ik zou zelf gokken 5 gram. Ik heb denk ik 1/6e deel genomen hiervan. Ze zeiden dat het genoeg was voor 3 tot 4 porties dat blokje en ik heb er dus nog veel minder van genomen. Ik ben namelijk niet op zoek naar een narcotisch effect, maar hou wel van euforie :D
1/6e van dat blokje in heet water opgelost. Opgedronken. Was totaal niet vies! 10 minuten later begon er iets op te komen, en ik denk in totaal een half uur na inname zat ik op de piek. Nu is het heel erg ver uitgewerkt naar mijn idee, zo'n 3 uur later.
Het gaf me heel erg het gevoel van in een staat van verlichting te zijn, compleet Zen. Alles is goed zoals het is. Beetje blij-ig, niet extreem. Helder in mn hoofd qua denken, terwijl ik voelde dat ik onder invloed van iets was.
Heerlijk gitaar gespeeld en gezongen, series gekeken en gewhatsappt met vrienden (die allemaal geen zin hadden om mee te doen of om langs te komen en iets te drinken ofzo, maar ja, sommigen moeten morgen de hele dag naar Soenda en anderen moeten over 5 uur al weer werken, anderen zijn al aan het werk ondertussen en dat soort geintjes).
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » vr aug 30, 2013 6:11 pm

ILoveMDMA schreef:Werd ineens benieuwd naar Kratom.
Bij de lokale smartshop ging ik truffels kopen vanmiddag voor morgenavond een thuissessie samen met een nichtje van me.
Ik vroeg of ze ook Kratom hadden. Ze hadden alleen Kratom Hars, merkloos. Ik heb geen flauw idee hoeveel het was, maar ik zou zelf gokken 5 gram. Ik heb denk ik 1/6e deel genomen hiervan. Ze zeiden dat het genoeg was voor 3 tot 4 porties dat blokje en ik heb er dus nog veel minder van genomen. Ik ben namelijk niet op zoek naar een narcotisch effect, maar hou wel van euforie :D
1/6e van dat blokje in heet water opgelost. Opgedronken. Was totaal niet vies! 10 minuten later begon er iets op te komen, en ik denk in totaal een half uur na inname zat ik op de piek. Nu is het heel erg ver uitgewerkt naar mijn idee, zo'n 3 uur later.
Het gaf me heel erg het gevoel van in een staat van verlichting te zijn, compleet Zen. Alles is goed zoals het is. Beetje blij-ig, niet extreem. Helder in mn hoofd qua denken, terwijl ik voelde dat ik onder invloed van iets was.
Heerlijk gitaar gespeeld en gezongen, series gekeken en gewhatsappt met vrienden (die allemaal geen zin hadden om mee te doen of om langs te komen en iets te drinken ofzo, maar ja, sommigen moeten morgen de hele dag naar Soenda en anderen moeten over 5 uur al weer werken, anderen zijn al aan het werk ondertussen en dat soort geintjes).

Klinkt goed :)

Vanmiddag ook wat Kratom ingeslagen bij de smartshop in Groningen. Heb er (6,5 gram) thee van gezet, die is nu klaar ;)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Ahote » vr aug 30, 2013 6:53 pm

Ik heb gisterenavond 5 a 6 gr Red Thai Maeng Da geprobeerd (in totaal 12 capsules en een bommetje :p) en in combinatie met enkele biertjes was het een zeer aangenaam effect. Een rustig, warm en mellow gevoel, beetje gelijkend op wiet maar dan kalmer en anders. Het stimuleerde ook mijn denken op een manier die ik nogal moeilijk kan uitleggen.

Heb het ook al geprobeerd door er thee van te trekken of door het op te lossen in appelsiensap maar voor mij is gewoon in capsules bij ver de beste methode.
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » vr aug 30, 2013 11:27 pm

Ahote schreef:Ik heb gisterenavond 5 a 6 gr Red Thai Maeng Da geprobeerd (in totaal 12 capsules en een bommetje :p) en in combinatie met enkele biertjes was het een zeer aangenaam effect. Een rustig, warm en mellow gevoel, beetje gelijkend op wiet maar dan kalmer en anders. Het stimuleerde ook mijn denken op een manier die ik nogal moeilijk kan uitleggen.

Heb het ook al geprobeerd door er thee van te trekken of door het op te lossen in appelsiensap maar voor mij is gewoon in capsules bij ver de beste methode.

:)

Na hoe lang begon het bij je te werken?

Ik werd er redelijk relaxed van, meer niet. Was wel aangenaam.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Ahote » za aug 31, 2013 12:18 am

na een klein uurtje begon ik wat te voelen maar het duurde wat eer ik het echt goed voelde, het komt langzaam op

* naar het schijnt is er ook veel verschil in kwaliteit en soorten bij kratom dus let een beetje op waar je het vandaan haalt, smartshop is zeker af te raden omdat de prijs belachelijk hoog is en de kwaliteit blijkbaar vaak slecht is
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Kratom

Berichtdoor Basshoven » za aug 31, 2013 12:26 am

Ahote schreef:na een klein uurtje begon ik wat te voelen maar het duurde wat eer ik het echt goed voelde, het komt langzaam op

* naar het schijnt is er ook veel verschil in kwaliteit en soorten bij kratom dus let een beetje op waar je het vandaan haalt, smartshop is zeker af te raden omdat de prijs belachelijk hoog is en de kwaliteit blijkbaar vaak slecht is


Klopt. Witte strains zijn oppepend, de groene strain is een vreemde mix tussen oppeppend en relaxt zijn, de rode strains zijn vooral relaxt. Sommige mensen houden erg van de witte strains in de ochtend, als koffievervanger, ik ben er niet zo voor te vinden maar dat is voor iedereen anders. Ik vind de rode by far de lekkerste.

Let ook op dat je inneemt op een lege maag - kan het verschil maken tussen een beetje relaxt zijn en echt achterover zakken.

Kratom moet je ook een beetje leren gebruiken. Je moet erachter komen wat voor jou de perfecte dosis is, hoe hoog je kan gaan etc. Ik vind het persoonlijk de lekkerste drug die er is. Weinig nadelen, gemakkelijke afkick, aardig wat voordelen!
Basshoven
Offline
 

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » za aug 31, 2013 10:36 am

Ahote schreef:na een klein uurtje begon ik wat te voelen maar het duurde wat eer ik het echt goed voelde, het komt langzaam op

* naar het schijnt is er ook veel verschil in kwaliteit en soorten bij kratom dus let een beetje op waar je het vandaan haalt, smartshop is zeker af te raden omdat de prijs belachelijk hoog is en de kwaliteit blijkbaar vaak slecht is

Dat is een goed punt (prijs & kwaliteit bij de smartshop). Zal het eens via een gerenommeerde website bestellen.

Tkx!
Laatst bijgewerkt door Maus op di maart 04, 2014 7:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » za aug 31, 2013 10:37 am

Basshoven schreef:
Ahote schreef:na een klein uurtje begon ik wat te voelen maar het duurde wat eer ik het echt goed voelde, het komt langzaam op

* naar het schijnt is er ook veel verschil in kwaliteit en soorten bij kratom dus let een beetje op waar je het vandaan haalt, smartshop is zeker af te raden omdat de prijs belachelijk hoog is en de kwaliteit blijkbaar vaak slecht is


Klopt. Witte strains zijn oppepend, de groene strain is een vreemde mix tussen oppeppend en relaxt zijn, de rode strains zijn vooral relaxt. Sommige mensen houden erg van de witte strains in de ochtend, als koffievervanger, ik ben er niet zo voor te vinden maar dat is voor iedereen anders. Ik vind de rode by far de lekkerste.

Let ook op dat je inneemt op een lege maag - kan het verschil maken tussen een beetje relaxt zijn en echt achterover zakken.

Kratom moet je ook een beetje leren gebruiken. Je moet erachter komen wat voor jou de perfecte dosis is, hoe hoog je kan gaan etc. Ik vind het persoonlijk de lekkerste drug die er is. Weinig nadelen, gemakkelijke afkick, aardig wat voordelen!

Klinkt idd heel goed. Zal een proefpakket bestellen met alle soorten.
Laatst bijgewerkt door Maus op ma sep 02, 2013 5:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » ma sep 02, 2013 5:56 pm

Heb een proefpakket besteld met zowel groene, witte als rode kratom :)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor knetterspetter » vr sep 06, 2013 2:38 pm

kraatje? de groene is top!
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Enya » vr sep 06, 2013 3:57 pm

Sterkte met het naar binnen werken van het goed. Vind de smaak echt walgelijk bitter.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Kratom

Berichtdoor goejezuen » vr sep 06, 2013 9:34 pm

zou je het ook gewoon in een vloeitje kunnen doen en doorslikken? of een stuk vlees of brood eromheen wikkelen en in 1 keer doorslikken? die smaak... :shock: heb hier nog n beetje liggen thuis
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » vr sep 06, 2013 10:11 pm

Enya schreef:Sterkte met het naar binnen werken van het goed. Vind de smaak echt walgelijk bitter.

Ja, tkx.

Zo'n 6 gram groene Kratom met yoghurt naar binnen gewerkt vanochtend op de lege maag. Na 20 minuten voelde ik een lichte buzz, verder eigenlijk niets. Vanmiddag misselijk :rock:

Tot nu toe: tegenvaller :#:

Heb het proefpakket van Kraatje besteld, morgen de rode eens proberen...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » vr sep 06, 2013 10:12 pm

knetterspetter schreef:kraatje? de groene is top!

Yep, Kraatje.

De groene hoef ik niet meer :puke:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Poseidon » vr sep 06, 2013 10:43 pm

Enya schreef:Sterkte met het naar binnen werken van het goed. Vind de smaak echt walgelijk bitter.


Gewoon door een glas sinasappellikeur doen, proef je het niet, werkt het beter.

Geilspul, die Balinese modder. Krijg er een keiharde boner van. of ie van graniet is. helaas explodeer je te snel tijdens het minnespel. :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » vr sep 06, 2013 10:58 pm

Poseidon schreef:
Enya schreef:Sterkte met het naar binnen werken van het goed. Vind de smaak echt walgelijk bitter.


Gewoon door een glas sinasappellikeur doen, proef je het niet, werkt het beter.

Geilspul, die Balinese modder. Krijg er een keiharde boner van. of ie van graniet is. helaas explodeer je te snel tijdens het minnespel. :#:

Van witte of rode kratom? Hoeveel gram slik je?

:love:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Enya » za sep 07, 2013 7:38 am

Poseidon schreef:
Gewoon door een glas sinasappellikeur doen, proef je het niet, werkt het beter.

Geilspul, die Balinese modder. Krijg er een keiharde boner van. of ie van graniet is. helaas explodeer je te snel tijdens het minnespel. :#:

Het was dus snel game over met eko :grin:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Poseidon » za sep 07, 2013 2:11 pm

Enya schreef:
Poseidon schreef:
Gewoon door een glas sinasappellikeur doen, proef je het niet, werkt het beter.

Geilspul, die Balinese modder. Krijg er een keiharde boner van. of ie van graniet is. helaas explodeer je te snel tijdens het minnespel. :#:

Het was dus snel game over met eko :grin:


nou nee...heb hem nog uren met de karwats op zijn billetjes geslagen tot ze rood als een tomaat waren en hij vond het geloof ik ook niet erg dat ik mijn verzameling buttpluggs op hem uitging proberen 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Kratom

Berichtdoor Poseidon » za sep 07, 2013 2:14 pm

Pieter210 schreef:Van witte of rode kratom? Hoeveel gram slik je?


Koop altijd flesjes tinctuur. Duurder maar makkelijker :wink:



Drink er wel altijd een paar cocktails bij, vaak ook codeïne en hasj. Soms ook wat SOS :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » za sep 07, 2013 2:21 pm

Poseidon schreef:
Pieter210 schreef:Van witte of rode kratom? Hoeveel gram slik je?


Koop altijd flesjes tinctuur. Duurder maar makkelijker :wink:



Drink er wel altijd een paar cocktails bij, vaak ook codeïne en hasj. Soms ook wat SOS :grin:

Tkx :)

Wat voor effect heeft de kratom op jou?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Poseidon » za sep 07, 2013 2:30 pm

Aanvankelijk, in lichte dosis, krijg ik er flink extra power van. In de loop van de avond, als ik meer neem, raak ik loom gedrogeerd. beetje opiaat-achtig. Werkt ook op je GABA-receptoren in als ik het goed hebt.
Beschouw het zoals gezegd persoonlijk als een krachtig aphrodisum. :love:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » za sep 07, 2013 2:48 pm

Poseidon schreef:Aanvankelijk, in lichte dosis, krijg ik er flink extra power van. In de loop van de avond, als ik meer neem, raak ik loom gedrogeerd. beetje opiaat-achtig. Werkt ook op je GABA-receptoren in als ik het goed hebt.
Beschouw het zoals gezegd persoonlijk als een krachtig aphrodisum. :love:

:) :) :)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Enya » za sep 07, 2013 3:21 pm

Poseidon schreef:nou nee...heb hem nog uren met de karwats op zijn billetjes geslagen tot ze rood als een tomaat waren en hij vond het geloof ik ook niet erg dat ik mijn verzameling buttpluggs op hem uitging proberen 8-)

:roll2:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Einstein » za sep 07, 2013 3:54 pm

Poseidon schreef:Werkt ook op je GABA-receptoren in als ik het goed hebt.

Opioïde-receptoren :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Kratom

Berichtdoor Eko » ma sep 09, 2013 12:38 am

Poseidon schreef:
Enya schreef:
Poseidon schreef:
Gewoon door een glas sinasappellikeur doen, proef je het niet, werkt het beter.

Geilspul, die Balinese modder. Krijg er een keiharde boner van. of ie van graniet is. helaas explodeer je te snel tijdens het minnespel. :#:

Het was dus snel game over met eko :grin:


nou nee...heb hem nog uren met de karwats op zijn billetjes geslagen tot ze rood als een tomaat waren en hij vond het geloof ik ook niet erg dat ik mijn verzameling buttpluggs op hem uitging proberen 8-)

Verdorie, dan was ik waarschijnlijk toch in heel hoge sferen, want dit herinner ik me niet meer ;)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Kratom

Berichtdoor Enya » ma sep 09, 2013 7:22 am

:s
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Partypipo » di maart 04, 2014 3:57 pm

Ik had pas het grote probeer pakket van 7 soorten x 20 gram besteld.
Ik nam gister een rode, waar bij stond 4-5 gram is genoeg voor een sterk effect.
4 gram afgewogen. 0,0 effect gehad.
Die poeders zijn geen extract denk. Laatst had ik poeder van de smartshop en dat was met 3 gram een hele goede chille ervaring. Ook een paar keer extracten en capsules met extracten en hars en dat werkte allemaal chill en ongeveer hetzelfde.

Is voor een niet extract 4 gram gewoon echt te weinig?
Is de kracht gewoon van deze poeder af? Vorige week binnen gekomen...
Kan ik nou van de week nog wel een keer voor het echte effect gaan, of heb ik nou al een tolerantie die 2 weken duurt, ook al voelde ik er niks van?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner