Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kratom

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Re: Kratom

Berichtdoor Partypipo » do nov 13, 2014 7:41 pm

Fool schreef:Denk dat t wel meevalt, vooral aangezien het gewoon je dagelijkse medicatie is?


Voor de bijwerkingen maakt het geen zak uit of je iets dagelijks neemt als voorgeschreven medicijn of recreatief iets erbij neemt wat je via een drugsdealer hebt gescoord...

Maar ik moet hierbij ook wel zeggen dat ik geen flauw idee heb hoe gevaarlijk het wel of niet is iets stimulerends erbij te nemen. Maar of dat een medicijn is via de apotheek of een "medicijn" via de nachtapotheker zal niks uitmaken dan.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Kratom

Berichtdoor Fool » do nov 13, 2014 8:26 pm

Piotr schreef:Fool, dit is exact hetzelfde bericht als Druks postte alleen vertaald :P

Ik denk ook wel dat het meevalt, maar misschien dat iemand de combinatie zelf niet als prettig heeft ervaren?

Oh oeps, dat had ik gemist. xD

Partypipo schreef:
Fool schreef:Denk dat t wel meevalt, vooral aangezien het gewoon je dagelijkse medicatie is?


Voor de bijwerkingen maakt het geen zak uit of je iets dagelijks neemt als voorgeschreven medicijn of recreatief iets erbij neemt wat je via een drugsdealer hebt gescoord...
Klopt, maar als het meer over de losstaande neurotransmitters zal gaan denk ik dat het wel verschil zal maken, gezien die medicijnen iemand meer richting een 'normaal' dopaminesysteem laten gaan, in plaats van het overgestimuleerde, wat men normaal met speed probeert te bereiken?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Piotr » do nov 13, 2014 8:29 pm

Fool schreef: Klopt, maar als het meer over de losstaande neurotransmitters zal gaan denk ik dat het wel verschil zal maken, gezien die medicijnen iemand meer richting een 'normaal' dopaminesysteem laten gaan, in plaats van het overgestimuleerde, wat men normaal met speed probeert te bereiken?


Nee, dit zijn gevaarlijke aannames Fool... Hoe je het ook wendt of keert; dexamfetamine verhoogt de afgifte van serotonine, dopamine en noradrenaline. Of het nou genomen wordt door een 'normaal' persoon of iemand met de add/adhd diagnose.

Iemand nog advies over de inname van 10g van die rommel?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Partypipo » do nov 13, 2014 8:36 pm

Ligt eraan waarvoor je die medicijnen krijgt.
Als je het krijgt bij een slaapziekte is het JUIST om je te overstimuleren om wakker te blijven overdag.
En trouwens, als je het als ADHD medicijn krijgt is het ook juist om te over stimuleren. Als je dopamine receptoren stuk zijn of dat ze last hebben van down regulatie en je wordt daardoor minder geconcentreerd krijg je dus medicijnen die zoveel dopamine vrijgeven dat je kapotte of down gereguleerde receptoren het TOCH ontvangen.
En de bijwerkingen blijven natuurlijk dat bloeddruk en hartslag omhoog gaan van stimulaten, of je ze nou duidelijk voelt omdat je goede receptoren hebt zonder tolerantie of kapotte met tolerantie, die bijwerking blijft... Dus als het gevaarlijk is om precies die bijwerking, dan maakt het geen zak uit of het je dagelijkse medicijn is of niet.

Maar ik zeg al, ik weet niet waarom het wel of niet gevaarlijk zou zijn...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Kratom

Berichtdoor Fool » do nov 13, 2014 8:43 pm

Ja, tuurlijk verhoogt het deze afgifte. Misschien heb ik mijn verhaal/gedachtegang verkeerd geformuleerd. Ik bedoel dat je met een 'medicijn' vaak veel meer richting een 'normale' activiteit probeert te streven, waar je met 'drugs' probeert naar overactiviteit te streven. Tuurlijk doet amfetamine gewoon zijn ding en kunnen er interacties plaatsvinden, maar als de risico's die ik kan vinden enkel overstimulatie en hoge bloeddruk zijn en er niets te vinden valt over andere complicaties dan het 'stacken' van verhogingen van activiteit in de hersenen denk ik dat het risico wel meevalt.

Maar inderdaad, mijn reactie(en bovenstaande verhaal) was misschien iets te kort door de bocht, laten we het maar houden op mijn visie waar best wat aan kan mankeren.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Piotr » za nov 15, 2014 6:25 am

Het is wel chill spul moet ik zeggen, alleen jammer dat het zo ranzig smaakt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » zo nov 16, 2014 5:16 pm

Piotr schreef:Het is wel chill spul moet ik zeggen, alleen jammer dat het zo ranzig smaakt.

Gewoon een flinke scheut honing erbij... :smokin:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Dopamientje » do nov 27, 2014 2:50 pm

De ''Toss and wash' methode is ook nog wel te doen. Het is even heel ranzig (persoonlijk viel het wel mee) maar je krijgt zo bijna alle kratom in 1x binnen. Net nog gedaan met ijsthee.

Je neemt gewoon een slok, maar slikt niet door, je gooit daarna een flinke hoop kratom naar binnen en neemt daarna nog een slok. Je spoelt alle prut doorelkaar in je mond tot het allemaal opgelost is in de ijsthee en slikt het door. Spoel nog wel ff na, want er blijft vaak wat poeder in je mond achter en let vooral op dat je geen poeder inademt.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Kratom

Berichtdoor Poseidon » zo nov 30, 2014 3:43 pm

Fret slaagt er in erg lekkere kratomthee te maken op house-meets waar je lekker chill van wordt.

we hebben bij mij thuis ook eens geconfijte sinasthee samen met zon brok kratom laten trekken.
Suiker erbij en lekker aan die beker nippen 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Kratom

Berichtdoor Hond » vr dec 12, 2014 2:36 pm

Vanavond ook maar is proberen..
Laat wel weten hoe het was.
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Fristiboi7 » vr dec 12, 2014 6:31 pm

Weetje, ik ga dit morgen ook maar weer eens doen. Laatste keer is lang geleden, ben benieuwd hoe het gaat vallen.
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Rudolph » vr dec 12, 2014 6:32 pm

Hardgaan schreef:Weetje, ik ga dit morgen ook maar weer eens doen. Laatste keer is lang geleden, ben benieuwd hoe het gaat vallen.

Verkeerde account :s
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Kratom

Berichtdoor Miss E » vr dec 12, 2014 10:55 pm

Rudolph schreef:
Hardgaan schreef:Weetje, ik ga dit morgen ook maar weer eens doen. Laatste keer is lang geleden, ben benieuwd hoe het gaat vallen.

Verkeerde account :s

Huh, is hardgaan een dubbel?

:grin:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Hond » vr dec 12, 2014 11:47 pm

Rudolph schreef:
Hardgaan schreef:Weetje, ik ga dit morgen ook maar weer eens doen. Laatste keer is lang geleden, ben benieuwd hoe het gaat vallen.

Verkeerde account :s

Huh? ik ben die gozer niet hoor check ip maar...

En over mijn kratomervaring:

Heb thai gehaalt ( poeder ) ze raadde me aan om 3 gram te nemen.
Heb 10 gram genomen en voel me een beetje duf meer niet.

Nooit meer dus wat een vieze troep :puke:
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Rudolph » vr dec 12, 2014 11:49 pm

Miss E schreef:
Rudolph schreef:
Hardgaan schreef:Weetje, ik ga dit morgen ook maar weer eens doen. Laatste keer is lang geleden, ben benieuwd hoe het gaat vallen.

Verkeerde account :s

Huh, is hardgaan een dubbel?

:grin:

:smokin:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Kratom

Berichtdoor Prototype » di dec 16, 2014 2:34 pm

Rudolph schreef:
Miss E schreef:
Rudolph schreef:[quote="Hardgaan"]Weetje, ik ga dit morgen ook maar weer eens doen. Laatste keer is lang geleden, ben benieuwd hoe het gaat vallen.

Verkeerde account :s

Huh, is hardgaan een dubbel?

:grin:

:smokin:[/quote]
8-)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Kratom

Berichtdoor Darko-Marco » zo feb 15, 2015 1:16 pm

Piotr schreef:Ik las ergens dat mensen het afraden te combineren met stimulanten. Ik slik dagelijks zo'n 20mg dexamfetamine. Dat zal geen problemen opleveren toch? Iemand die dit afraadt of eventueel zelfs aanraadt te combineren?


Ik gebruik zelf dexamfetamine en heb geen last van ondervonden. Ik had gister voor de eerste keer kratum genomen. 'Bali' poeder van de smartshop. Samen met mijn partner ieder 5 gram genomen. Ik heb heerlijk zitten lachen, en daar was ik zeer content mee aangezien ik best wel 'down' was. Dus ondanks dat ik mij niet helemaal geweldig voelde nam ik het in, en na 10 min moest ik best hard lachen. Nu snap ik dat kratom alleen niet genoeg bevrediging kan geven. Ik had anderhalf uur later blauwe Lotus thee genomen. Wat een geweldig combinatie! Ik voelde mij vredig en heerlijk ontspannen. Toen voelde het voor mij wel dat ik onder invloed was. Mijn partner stemde hier ook mee in. 2 x blauwe Lotus gezet. Totaal 10 gram. Tijd interesseerde mij niet meer. Het voelde als wakker worden in de zomervakantie op een zonnige dag, wetend dat je nog lange tijd vrij hebt en je vanavond heerlijk gaat bbq-en! :kleuter: :love:

Ohja kratum mengen met yoghurt en honing was helemaal niet vies. Vond naar niks smaken.
Darko-Marco
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo feb 15, 2015 1:02 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Simondeboer » do apr 16, 2015 3:37 pm

*protoknip*
Simondeboer
Newbie
Verbannen
 
Posts: 9
Geregistreerd: do apr 16, 2015 3:33 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Perry » vr apr 17, 2015 3:28 pm

Zal ik n heel forum onderspammen over Kratom?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Kratom

Berichtdoor Hassan » vr apr 17, 2015 3:33 pm

please don't
Hassan
Offline
 

Re: Kratom

Berichtdoor Rudolph » vr apr 17, 2015 3:56 pm

Als het maar niet dit forum is
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Kratom

Berichtdoor Professional Human » zo apr 19, 2015 10:50 am

Van het weekend Kratom gebruikt. Versie: Thai ratom van de smartshop kant en klaar in capsules, smartshop had 2 capsule variatie en wij hadden de minder sterke aldus vendor.

Doel: eerste keer ervaren en we gingen bij vrienden zitten waarvan we zo iets hadden 'hoeven ze niet te weten'. Verder nog gezellig gedronken (bier wijn) en geblowd.

1 capsule deed niet heel veel, ik twijfelde of dit effect van de kratom was of blowen en alcohol, maar ik voelde mij lekker en geen ongemakkelijkheden.
Later nog 1 bij genomen en toen merkte ik hem wel lichtelijk, en dat de kratom ook wel werkte bij mijn eerdere twijfelgeval. Ik voelde me aangenaam, gezellig, fit en zin om te kletsen en beetje bezig te zijn, beetje interactie te hebben zeg maar (tv vond ik niet interessant).
Het was een gezellige avond waarin ik rustig-actief was. Ik merkte net dat beetje energie, maar niemand zou in de gaten kunnen hebben dat ik wat op had in deze dosering.

Vrienden gingen op gegeven moment naar bed, andere vriend en ik nog ef biertje in de stad doen. Toen zijn we gaan kroeghoppen want de een was saaier dan de ander en we kwamen op een matig leuk feestje uit. Maar je eigen maakt het feest dus daar nog (verdeeld over tijd) 2 kratom capsules erbij genomen en lekker door gefeest. Ik was om 6uur nog niet moe en heb in totaal capsules over de avond gehad van 18.00 tot 04.00.
Sidenote: ik wil nooit hard hard gaan, vind ik onprettig. ik verdeel X bijv. per halvjes en kwartjes over de avond. Dan weet je een beetje wat voor gebruiker ik ben.

Mijn overall ervaring: Ik vind het lekker spul, voornamelijk omdat ik er niet van hou "in de war/hard te gaan" op normale kroeg/disco avonden. Ik kreeg echt wel net dat boostje energie waardoor ik veel zin kreeg in de dingen die ik op dat moment aan het doen was of wou ondernemen, Maar kon ook zeker lekker op de bank zitten. Met wat drank erbij ging ik lekker.

Ik haal het vaker en ga wat experimenteren met verschillende kratom soorten.
Professional Human
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo apr 19, 2015 10:15 am

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » zo apr 19, 2015 3:56 pm

Ik blijf het niks vinden, kratom :|

Zal wel aan een tekort aan receptoren liggen in m'n lever... :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Perry » ma apr 20, 2015 5:30 pm

Ik denk dat je enzymen bedoelt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Kratom

Berichtdoor dupe » ma mei 11, 2015 12:14 am

Ik heb lang gezocht en veel sites gevonden. Maar ook gelezen dat veel sites troep verkopen. Ik wil het graag eens proberen. Waar te kopen is aan te raden? (is een legitieme vraag toch, gezien 't legaal middel is)
God behoed mij van de ondergang
Avatar gebruiker
dupe
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: za feb 28, 2015 9:18 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Partypipo » ma mei 11, 2015 12:23 am

dupe schreef:Ik heb lang gezocht en veel sites gevonden. Maar ook gelezen dat veel sites troep verkopen. Ik wil het graag eens proberen. Waar te kopen is aan te raden? (is een legitieme vraag toch, gezien 't legaal middel is)

Te koop in iedere willekeurige smartshop, dus niet echt moeilijk te vinden, toch?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Kratom

Berichtdoor Maus » ma mei 11, 2015 9:08 pm

JongGeleerd schreef:Ik denk dat je enzymen bedoelt

Oh, ok
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Kratom

Berichtdoor Hakvlees » za aug 05, 2017 11:09 am

Ik bestel zelf op kraatje, stuk goedkoper dan de smartshop en levert ook capsules. Ben groot fan van Kratom geworden, het is voor mij het ultieme chillmiddel om lekker een serie te bingen of dromerig te gamen, zonder dat ik steeds afgeleid word en mn hoofd met 1000 andere dingen bezig is. Lekker ergens helemaal in zitten. Met wat wiet en een glaasje whisky erbij kun je er ook wel flink op spacen en helemaal in muziek op gaan. Fijn spul.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Kratom

Berichtdoor DocGonzo » do nov 16, 2017 1:32 pm

Ik ben ook een groot fan van kratom. Een jaar of 12 geleden mee begonnen - toen af en toe, nu vrijwel dagelijks, heeft bij mij de koffie vervangen (en wat andere dingen).
Ik bestel tegenwoordig op ethnocat.eu, goeie keuze en prijs.
DocGonzo
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do nov 16, 2017 1:27 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron