FRESH schreef:Zover ik weet heeft 3-meo-pcp echt helemaal niets met "reguliere" pcp te maken, dus wees daar gerust op.
Einstein schreef:FRESH schreef:Zover ik weet heeft 3-meo-pcp echt helemaal niets met "reguliere" pcp te maken, dus wees daar gerust op.
Valt mee, de structuur is bijna dezelfde en het effect schijnt volgens kenners vrij goed overeen te komen. Naar wat ik van PCP gelezen heb kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
I had an unpleasant experience with taking 6-APDB (which is a serotonin releaser) the day after taking 3-MeO-PCP, I had pretty bad nausea and hot flashes for most of the trip. There are similar stories about mixing MXE with MDxx-type drugs. Given that I'd be wary of taking 3-MeO-PCP while on an SSRI.
Fool schreef:Zou je toevallig een fototje kunnen maken van die 10 milligram? Ben benieuwd hoeveel poeder dat ongeveer is xD
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
JongGeleerd schreef:Bekritiseer hem niet zo!
Ik doe t ook zo
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Fool schreef:Zou je toevallig een fototje kunnen maken van die 10 milligram? Ben benieuwd hoeveel poeder dat ongeveer is xD
Is dit een verkapte "ik heb geen weegschaal maar wil toch extreem potente drugs gebruiken"?
Piotr schreef:Ik vind dissociatieven eigenlijk altijd een grauw kantje hebben en gebruik het eigenlijk uitsluitend in combinatie met psychedelica, maar ik heb wel gemerkt dat je dan echt moet oppassen met de dosis. Met ketamine kun je nog wel een beetje aankloten, maar met MXE is het alweer een ander verhaal. Wat zou een goeie dosis 3-MeO-PCP zijn voor tijdens een trip?
frozentoast schreef:Iemand misschien nog wat tips ten aanzien van dosis, route etc. of moet ik alweer mijn heil buiten dit stomme forum zoeken
Piotr schreef:Wat bedoel je met die onvermijdelijke verwarring? Net zoals bij de meeste typische dissociatieven of specifiek 3-MeO-PCP? Vond je meer op ketamine lijken of meer op mxe?
Keta icm. 3-MeO-PCP zou ik zelf niet direct doen. Keta icm. mxe vond ik namelijk zo verwarrend dat het me lastig maakte om echt te genieten van mijn trip, al had ik toen ook 2C-C op.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten