door PsychootHoofd » wo sep 28, 2016 9:17 pm
Hey DF'ers,
Ik heb onlangs 100 mg 3-meo-pcp binnengekregen. Ik heb geen weegschaal dus afwegen ging hem niet worden, maargoed, in het verleden heb ik dit met 2cp ook wel eens gedaan en altijd geslaagd (niet aan te raden natuurlijk). Ik heb dus de inhoud van het zakje door 8 gedeeld (dit zou dan 12.5 mg moeten zijn). Deze hoeveelheid weer door twee gedaan en een bumpie in mijn neus gezogen rond 19:10. Geen merkbaar effect rond 19:40 dus de andere helft in mijn neus geramt. Rond 20:20 merkte ik dat ik meer energie had en tevens een licht dissociatief gevoel in mijn hoofd. Ik was nog niet onder de indruk dus toen maar nog maar een klein bumpie (misschien 6 mg +/-). ik merk wel iets maar geen oldschool mxe effecten of een leuke keta achtige space.
Als ik erowid, bluelight, psychonautwiki enz watdanook lees krijg ik de indruk dat ik op moet passen met deze stof maar is dit nou echt zo'n stof dat je op de milligram nauwkeurig moet opletten of kan ik gewoon wat aankloten en een voorzichtige sleutelpunt in mijn neus rammen. Ik begin echt te twijfelen of ik nou een godlike tolerantie voor dissociatieve middelen heb ofzo, ik bedoel ik heb in het verleden aardig wat grammen mxe en keta genuttigd.
Ben eigenlijk vooral benieuwd of er nou al wat meer mensen zijn die ervaring hebben met dit stofje hebben en kan ik het risico nemen door gewoon lekker simpel een sleutelpunt te nemen? Vandaag zal ik dit niet meer doen

Andere dag uiteraard, vind t nu wel weer goed zo kan niet blijven bijbumpen

.
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.