frozentoast schreef:Piotr schreef:Wat bedoel je met die onvermijdelijke verwarring? Net zoals bij de meeste typische dissociatieven of specifiek 3-MeO-PCP? Vond je meer op ketamine lijken of meer op mxe?
Keta icm. 3-MeO-PCP zou ik zelf niet direct doen. Keta icm. mxe vond ik namelijk zo verwarrend dat het me lastig maakte om echt te genieten van mijn trip, al had ik toen ook 2C-C op.
Ik weet het niet echt, een soort boosheid omdat je dingen niet meer snapt en dus een hele morbide kijk krijgt op allemaal dingen die zich in je leven afspelen. Gebeurt meestal ´s nachts als je al langere tijd aan de dissociatieven zit, ik heb het met MXE en keta ook, zelfs nog wat sterker.
MowgliKind schreef:wat n nutteloos forum.... rook ik me maar even dood dan als niemand het weet.
Of kijk op betere forums als bluelight
frozentoast schreef:MowgliKind schreef:wat n nutteloos forum.... rook ik me maar even dood dan als niemand het weet.
Of kijk op betere forums als bluelight
Bluelight is internationaal en daar zitten inderdaad meer mensen die het aandurven als een van de eersten een RC te roken, dus wat dat betreft heb je gelijk. Of bluelight ook echt beter is, mweh.
JongGeleerd schreef:Ik heb geen idee hoe schadelijk het zou kunnen zijn, teveel variabelen om rekening mee te houden voor mijn kleine scheikundige inzicht. Ik heb incidentele reports gelezen van mensen die 't hebben geprobeerd, maar die kwamen neer op geen/nauwelijks werking.
Wat meer research gedaan:
Als je weet hoe je het freebase kan krijgen (kan niet langs dezelfde methode als crack) en op zou lossen in Propyleen Glycol (1:9) zou het zeer goed te roken zijn en een soortgelijk effect teweeg brengen als IV.
FRESH schreef:Als je geen weegschaal hebt dan moet je er maar op vertrouwen dat je ook inderdaad 100mg hebt ontvangen. Het kan net zo goed minder zijn, of meer...als je het dan op het oog gaat verdelen kan je dosering wel eens helemaal verkeerd zijn.
Ik zou er toch echt super mee oppassen, is maar een tip
Koop gewoon een betrouwbare (merk) weegschaal (niet zo'n Chinees ding van 23 euro) van rond de 80 euro die 0,001mg kan afwegen. Duurder is natuurlijk nog beter..
Scheelt een hoop gedoe als je goed materiaal hebt.
Ben eigenlijk vooral benieuwd of er nou al wat meer mensen zijn die ervaring hebben met dit stofje hebben en kan ik het risico nemen door gewoon lekker simpel een sleutelpunt te nemen? Vandaag zal ik dit niet meer doen Andere dag uiteraard, vind t nu wel weer goed zo kan niet blijven bijbumpen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten