Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MeO-PCP

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

3-MeO-PCP

Berichtdoor Sublimo » vr feb 25, 2011 6:38 am



3-MeO-PCP (3-methoxyphencyclidine) is een stof die behoort tot de klasse arylcyclohexylamine. Ketamine en PCP behoren tot dezelfde klasse.
Het is een dissociatief en verdovend middel, dat ook hallucinogene effecten kan geven. Het is een zeer potente NMDA-antagonist waardoor het wat betreft de potentie te vergelijken valt met PCP. Het is de potenste van de twee isomeren.

Iemand al ervaring met deze stof ?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor baszsiejj » do maart 10, 2011 3:40 pm

wat ik van pcp heb gehoord, is dat je er totaal van doordraaid ?

gaan verhalen rond dat mensen iemand grofgezegd helemaal kapot maakten terwijl ze dachten dat ze gewoon over straat liepen.

lijkt me niet leuk :P
baszsiejj
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do maart 10, 2011 3:12 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Sublimo » do maart 10, 2011 5:03 pm

baszsiejj schreef:wat ik van pcp heb gehoord, is dat je er totaal van doordraaid ?

gaan verhalen rond dat mensen iemand grofgezegd helemaal kapot maakten terwijl ze dachten dat ze gewoon over straat liepen.

lijkt me niet leuk :P


Het gaat hier wel over 3-MeO-PCP, niet over PCP. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor 25tolife » ma maart 14, 2011 2:13 am

Kon alleen een ervaring in het Engels vinden voor je hopelijk heb je er wat aan.
Je kan het door babblefish heen gooien en vertalen, alleen klopt er aardig wat niet meer dan dus vandaar in het Engels hier:


3-MeO-PCP - New Experience - A Highly Intriguing Dissociative
Dose: 6mg orally followed by 2mg insufflated 2hrs later. I have no tolerance to NMDA antagonists and I'm slightly more sensitive to ketamine and DXM than what I think of as average from reports.

Onset: first alerts in 30 minutes orally, but it really ramped up between the 1:20 and 2hr mark.

Duration: uncertain, I took a hit of LSD a little over two hours after the 6mg dose along with the 2mg insufflated dose and then IM'd ketamine and psilocin about 1.5hrs after that. I think at the 6mg level the peak is probably 2-3hrs with a 2hr decline to a wobbly baseline.

Compared to other dissociatives I've used—ketamine, DXM, nitrous, 4-MeO-PCP—at a similar level of body dissociation there were far more psychedelic effects with 3-MeO-PCP. I should note that I have not experienced impressive psychedelic effects with ketamine by itself, even at high intramuscular doses, which might make my experience less generalizable to the effects many dissociative fans might expect to get from this substance. It was more like my best experience with DXM: translucent, energized and euphoric like a serotonergic psychedelic, but padded out with helium balloons, and with a tendancy to see beauty in things like the shadows of cigarette butts cast in the amber light of dying parking garage lights more than in trees.

I canceled social plans when I decided I was going to take LSD on top of it--a decision I made after it was clear I had plateaued--and walked through a downtown area to get a video to watch after taking the LSD later. The telltale dissociative vibration was humming along nicely by now. It's a synaesthetic sensation that straddles the feeling of biting a Styrofoam dental tray, listening to bees through a tin can, and the smell of cardboard and metal in a walk-in freezer. So I was surprised to find that the scents wafting from the restaurants I passed were pungent and highly evocative despite all that accompanying sterility. I had olfactory hallucinations of linen napkins as I passed an Italian place, and saw them folded into stacks of red triangles in my mind's eye. This type of environmental sensory enhancement is not typical dissociative stuff for me.

I looked through the establishment's front window and scanned the decor. I sensed I was projecting my own memories from my teenage years as a buser onto the workers inside, but with fantastic elaborations. My memories seemed to mingle with the restaurant's atmosphere, then twist together with it and flow through labyrinthine visions of cupboards and clanking ceramic and steam clouds and roll-through dishwashers, which appeared in vivid flashes of imagination posed in strange configurations and concatenated endlessly.

A similar experience delighted me as I passed a department store window and recalled how I used to hide from my mother as a child, giggling in those circular garment racks they always have. Things seemed haunted by memory and overlaid, like they were clad in the personal essences I had projected into them through the years without knowing it and charged with static from their own inimitable textures rubbing against those of memories nearby.

I passed a couple with a smug smile on my face that must of made me look like one confident cock, and realizing it just made me smile more.

When I got home I took the LSD and the 2mg insufflated booster. They kicked in together (kind of), resulting in a joyous and insightful state. I bounded around the two floors of my apartment, gleeful as a child at a some starlight-smacked carnival in outer space. There was a great sense of openness and echo to the combo as well, like watching a storm rumble in from the mountains across a sunlit plain. It all made me want to push the experience further.

I loaded 55mg of racemic ketamine into a syringe mixed with 13mg of synthetic psilocin. I injected about one-sixth of the mixture IM and waited 15 minutes to make sure there was no unexpected potentiation or contraindication between the ket and 3-MeO, then plunged the rest. What transpired afterward was sublime and illuminating, but not the subject of this writing. I mention it simply to report that these drugs mixed together for me as expected at these dosages.

It's difficult to levy a verdict on 3-MeO-PCP after one trial. It could've been a fluke. But I was very impressed, and thrilled to experience so many mental effects from a dissociative at such a low level of body dissociation. I would not recommend anyone start with over 10mg orally. I doubt I will go over 12mg in the near future but I'm fascinated to see if anyone more practiced experiences immersing hallucinogenic visions with it at higher doses.


Bron
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » wo jul 06, 2011 1:14 am

Lijkt me een fantastisch dissociatief. Jammer dat het moeilijk te vinden is, geloof ik, het is wel iets dat ik graag zou proberen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Sublimo » ma jul 18, 2011 9:27 pm

Einstein schreef:Lijkt me een fantastisch dissociatief. Jammer dat het moeilijk te vinden is, geloof ik, het is wel iets dat ik graag zou proberen.


Het is inderdaad zeer interessant. :woeh:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Ranko » vr dec 02, 2011 3:10 am

Iemand al ervaring met dit stofje? Kan het binnenkort wellicht eens uittesten :kleuter:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Special K » za dec 03, 2011 3:47 pm

Ranko schreef:Iemand al ervaring met dit stofje? Kan het binnenkort wellicht eens uittesten :kleuter:


Vraag me ook af hoe het nu exact voelt :D , en vooral hoeveel leuker het niet moet zijn als pcp (heb maar 1x in myn leven pcp gedaan , was 1 lijntje gekregen van een maat van me toen ik speed ging halen, moet zeggen dat dat echt niet aan te raden is.. Geen leuk tripmiddel of dergelijks, maar gelukkig is 3meo pcp anders genoeg om het wel leuk te maken :p (leuk = relatief natuurlyk)

Ga het wel bij mijn volgende bestelling RC's voegen denk ik zo :D


Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » za dec 03, 2011 8:02 pm

Verdomme, ik móet dit hebben. Binnenkort kan ik het hopelijk regelen, zou tijd worden ook 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Special K » zo dec 04, 2011 12:04 pm

Einstein schreef:Verdomme, ik móet dit hebben. Binnenkort kan ik het hopelijk regelen, zou tijd worden ook 8-)


Je kan het toch gewoon bestellen Einstein? Of wat bedoel je :p ?
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Sunseed » di dec 06, 2011 12:24 pm

Special K schreef:
Einstein schreef:Verdomme, ik móet dit hebben. Binnenkort kan ik het hopelijk regelen, zou tijd worden ook 8-)


Je kan het toch gewoon bestellen Einstein? Of wat bedoel je :p ?

Je moet eerst een invite krijgen bij de vendors die ik ken, en die zijn voor de moment allemaal uitgesteld tot januari, deze vendor beloofde wel een aantal nieuwe (volgens hun interessante) middelen in januari. (Staat op hun nieuwsblog) :grin:
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » di dec 06, 2011 12:49 pm

Dat inderdaad, alhoewel ik het misschien binnenkort via een andere route kan krijgen :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Sunseed » di dec 06, 2011 12:50 pm

Einstein schreef:Dat inderdaad, alhoewel ik het misschien binnenkort via een andere route kan krijgen :rock:

Als je op dat moment opeens een brandend verlangen krijgt om mij te PM'en, laat je vooral helemaal gaan!! :kleuter:
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » di dec 06, 2011 12:55 pm

Haha, als ik het me herinner zal ik je even waarschuwen :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » wo feb 01, 2012 5:39 pm

Eerste trial nu aan de gang, ik en Mr T. hebben allebei een stevige dosis van 12±2 mg genomen (in een capsule). Dissociatie is duidelijk aanwezig, maar het gevoel dat overheerst is een warm, roezig gevoel dat nog wel doet denken aan een minder verwarrende versie van mijn eerste methoxetaminetrip. Mindset is erg harmonisch momenteel, haast als een opiaat met een dissociatieve touch eraan. Kan wel begrijpen waarom men in eerste instantie dacht dat dit spul sterke µ-opioidewerking had.
Ik en T. zijn het er vooralsnog over eens dat dit briljant spul is :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Davinci » wo feb 01, 2012 6:09 pm

Einstein schreef:Eerste trial nu aan de gang, ik en Mr T. hebben allebei een stevige dosis van 12±2 mg genomen (in een capsule). Dissociatie is duidelijk aanwezig, maar het gevoel dat overheerst is een warm, roezig gevoel dat nog wel doet denken aan een minder verwarrende versie van mijn eerste methoxetaminetrip. Mindset is erg harmonisch momenteel, haast als een opiaat met een dissociatieve touch eraan. Kan wel begrijpen waarom men in eerste instantie dacht dat dit spul sterke µ-opioidewerking had.
Ik en T. zijn het er vooralsnog over eens dat dit briljant spul is :woeh:

Zeer interessant, dus het is zijn relatief dure prijs meer dan waard?
Nog geen last gehad van manische episodes? Het was hilarisch hoe een kerel op Bluelight een reis naar Amerika geboekt had op 3-MeO-PCP.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » wo feb 01, 2012 6:19 pm

Nee, voel me vooralsnog gewoon heel erg harmonisch en gebalanceerd. Ben misschien iets impulsiever dan normaal.
Het is zijn geld zéker waard als je het voor recreatieve doeleinden wilt hebben, voor metafysische vage inzichten of psychonautische reizen kan je beter gewoon een zak ketamine kopen, maar als je gewoon een middag wilt chillen is dit spul heerlijk.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Sunseed » do apr 05, 2012 9:19 pm

Juist met 3 vrienden ongeveer 8 mg gedropt, had om een sample gevraagd, kreeg een zakje met 25 mg op gedrukt, blijkt eigenlijk meer als 200 te zijn :p We zijn benieuwd, update volgt, als ik er aan denk.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Sunseed » vr apr 06, 2012 1:56 am

Niet veel van gevoeld, beetje wazig maar voor de rest niets.
1 vriend van me daar in tegen die werd echt van de kaart geblazen.
Hij beschreef het als MXM'achtig, maar echt kankerdom tijdens gebruik, net als bij MXM.

Niet de moeite vind ik, er zijn wel betere RC's :p
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Maus » ma mei 21, 2012 9:24 pm

Sunseed schreef:
Einstein schreef:Dat inderdaad, alhoewel ik het misschien binnenkort via een andere route kan krijgen :rock:

Als je op dat moment opeens een brandend verlangen krijgt om mij te PM'en, laat je vooral helemaal gaan!! :kleuter:

Ik sluit mij hierbij aan... :mrgreen:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » wo mei 23, 2012 11:08 pm

Merk dat dit spul het lekkerst is in gematigde dosering. Op internet staan doseringen van 4-12 mg als richtlijn aangegeven; mijn ervaring is dat dit wat aan de voorzichtige kant is, rond de 10 mg is het effect al vrij subtiel (hoewel zeker merkbaar), maar boven de 12 mg vervalt het effect snel tot een erg normale dissociatieve wazigheid. 10-12 mg (op mijn lichaamsgewicht van naar schatting 75 kg) blijkt ideaal.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Ranko » ma jan 21, 2013 1:57 am

Gaat dankzij de verhalen hier maar eens aangeschaft worden, zeker nu een bepaalde vendor 20% korting geeft op het hele assortiment ^_^
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Destudent » di jan 22, 2013 9:15 pm

Welke? Vind deze best lekker namelijk maar wel erg prijzig. Doe mij maar een PM!
Destudent
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 93
Geregistreerd: za feb 18, 2012 2:46 pm

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Paradise » wo jan 23, 2013 4:56 pm

Ik heb dit van 2 vendors maar met al die verhalen over kut batches en giftige bijproducten ben ik er maar van gebleven.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Russ » do jan 24, 2013 10:29 pm

Hebben ondertussen al meer mensen dit geprobeerd? Op Hoge dosissen bijvoorbeeld? Misschien dat ik het binnenkort wel eens uittest, de nieuwsgierigheid wordt ondraaglijk :woeh:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » vr jan 25, 2013 2:32 pm

Hoge dosis gaf bij mij een leuk visueel effect, terwijl ik normaal nooit visuals van dissociatieven krijg. Had het wel gecombineerd met N-ethylketamine, maar daarvan heb ik niet het idee dat het erg veel visuele kracht heeft.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Eko » di jan 29, 2013 3:37 pm

Wat is eigenlijk de beste manier om dit te nemen, gewoon insuffleren? :snort:
Moet ik rekening houden met m'n grote keta en MXE gewenning?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Einstein » di jan 29, 2013 6:56 pm

Je kan het snuiven in ieder geval, weet niet precies of het dan het efficiëntst is, maar het verschil met orale inname is niet zo heel groot. Het brandt wel een beetje, meer dan ketamine, maar dat valt nog te overzien, het is wat dat betreft geen 2C-B of zo. Heb het ook wel in capsules gedaan, dat werkt ook prima.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Inhalicus » za maart 09, 2013 3:15 am

klinkt best interessant allemaal. Helaas is mijn gebruikelijke vendor gesloten en ken ik geen andere welke dit stofje verkoopt. Zou iemand mij kunnen helpen d.m.v. een PB?
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 3-MeO-PCP

Berichtdoor Russ » zo mei 12, 2013 4:00 pm

Ik heb dit over een paar dagen in m'n bus, kan echt niet wachten. Heb wat research gedaan maar heb nog steeds niet echt een duidelijk beeld over de ROA's, vooral over nasaal dan, ik zou het toch graag eerst eens via een iets veiligere weg m'n systeem in rammen in plaats van het meteen I.M. te gebruiken, het schijnt trouwens niet super goed oplosbaar te zijn in water..

Zijn er intussen al wat leden hier die verschillende ROA's kunnen vergelijken? Oraal, nasaal, sublinguaal, pluggen, I.M. ? Tenzij iemand nog een creatieve zeer potente manier heeft gevonden? :p
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Volgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner