Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3F-Phenmetrazine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Zelfkweek » do mei 07, 2015 12:41 pm

3-Fluorophenmetrazine (3-FPM)



Category: Stimulants.
On the market since: November 2014, making it the newest drug that's available online.
Why it exists: This is an updated version of the phenmetrazine from the 1950s, a drug that was used by both John Lennon and Jack Ruby, who was on it when he shot John F Kennedy's killer. That drug is illegal, 3-FPM isn't (yet).

What does it do? It's a white powder that tastes salty, and its effects are not unlike caffeine: it gives users lots of energy, and makes them clear-headed and talkative. Snorting it is effective, but...

Reviewers say: "It stings so bad, my left eye teared up. God damn ninjas cutting onions!"

iemand ervaring met deze RC?

Uit meerdere reports kan ik uitmaken dat in lage dosis (30 mg) het aanvoelt als een caffeine rush met een redelijke korte werking. In hogere dosis zou het eerder een gevoel van euforie geven.

Zou dit eerder een functionele RC kunnen zijn? Ik heb allesinds een gram besteld en zal dit weekend een paar tests uitvoeren in mijn lab...
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor OscarJones » do mei 07, 2015 12:45 pm

Goeie shit
maar eerder functioneel dan partywise tenzij je er wat bijgooit
in mijn geval was dit met mxe en een drankje of 2/3
er moodlifting en je krijg er heel veel zin van om te praten met mensen
Je wordt er iets vrolijker van maar het is niet heel erg bijzonder

Meer geschikt voor een klein sociaal verjaardagsfeestje ofzo

hier meer info:
http://psychonautwiki.org/wiki/3-FPM
OscarJones
Offline
 

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor OscarJones » do mei 07, 2015 12:54 pm

OscarJones
Offline
 

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor dupe » vr mei 08, 2015 12:41 am

Functioneel werkte het voor mij wel. Namelijk, als een bezetene mijn kamer schoongemaakt; daarna nog wat genomen plus een Clonazolam en vervolgens de nacht gevuld met schoolwerk. Hardcore hè? :roll2:

Recreatief nooit gebruikt, en gezien ik de effecten niet zo relaxed vond ook de behoefte niet.

Overigens las ik meerdere berichten op buitenlandse fora van gasten wie de dagen na 3FPM-gebruik last hadden van griepverschijnselen. Dus niet dat uitgeputte/brakkige gevoel als na speedgebruik, maar echt ziekig. Ook iets gelezen over een stergeval. Was wel bij idioot gebruik. Drie nachten doorhalen op dit vrij onbekende middel. Dus ja..

Desondanks let wel een beetje op/lees je een beetje in voordat je het gaat doen. Maar dat geldt natuurlijk voor elke RC.
God behoed mij van de ondergang
Avatar gebruiker
dupe
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: za feb 28, 2015 9:18 pm

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Zelfkweek » vr jun 19, 2015 7:14 pm

weet niet wat het is maar ik ga super hard op deze shit :shock: :shock: :shock:
kan dit niet functioneel gebruiken... als ik een beetje neem (35 mg) dan kan ik me op niets meer focusen... zelf typen is zo foking hard.

Mijn neus is ook volledig naar de kloten van die shit... elke bump voelt als een klap op mijn neus :grin:

Maar toch is het ZO lekker... nooit meer bestellen... verslaving nabij.. te veel cravings naar meer.

edit: shit ik ben in 2 verschillende topics aan het schrijven.. samevoege? :love:
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Pater Damiaan » ma feb 15, 2021 12:35 am

3-fpm is mijn favo stim. Al jaren niet meer gebruikt, maar wel een van mijn meest favo stims.
Functioneel is het zeker niet, bij een lage dosis, misschien wel ja, maar dat is volgens mij illusie, te vergelijken met nuchter voelen op benzos ofzo. Ik moet zeggen als je binged dat 3-fpm fucked met je psyche op een bepaalde manier die ik moeilijk kan beschrijven. Psychotisch gepraat, maar het valt niemand echt op. Ik kon mijn gezever geloofwaardig overbrengen.

En het maakt je neus kapot, voelt precies als glaspoeder snuiven ofzo.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Jmths » ma feb 15, 2021 12:51 am

Ik vond de effecten van 3-FPM prettig maar de lage potentie in gewicht van 3-FPM is onpraktisch.

3-FPM slaat binnen als een natte handdoek, slap spul dat weinig zoden aan de dijk brengt.
3-FPM is net iets minder waardeloos als Modafinil, vooral erg duur in ieder geval.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Pater Damiaan » ma feb 15, 2021 12:56 am

Jmths schreef:Ik vond de effecten van 3-FPM prettig maar de lage potentie in gewicht van 3-FPM is onpraktisch.

3-FPM slaat binnen als een natte handdoek, slap spul dat weinig zoden aan de dijk brengt.
3-FPM is net iets minder waardeloos als Modafinil, vooral erg duur in ieder geval.


Amai, daar ga ik nu totaal niet mee akkoord. Tenzij de kwaliteit sinds 2015 door de populariteit omlaag is gegaan.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Jmths » ma feb 15, 2021 12:38 pm

Pater Damiaan schreef:Amai, daar ga ik nu totaal niet mee akkoord. Tenzij de kwaliteit sinds 2015 door de populariteit omlaag is gegaan.

tripreports-uppers/testrun-3-fpm-t12699.html
tripreports-uppers/testrun-2-3-fpm-t12705.html

Twee 3-FPM rapportjes die ik schreef in 2016.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Pater Damiaan » ma feb 15, 2021 5:12 pm

Jmths schreef:
Pater Damiaan schreef:Amai, daar ga ik nu totaal niet mee akkoord. Tenzij de kwaliteit sinds 2015 door de populariteit omlaag is gegaan.

tripreports-uppers/testrun-3-fpm-t12699.html
tripreports-uppers/testrun-2-3-fpm-t12705.html

Twee 3-FPM rapportjes die ik schreef in 2016.


Dit zijn ook heel beschaafde doseringen :p
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Jmths » ma feb 15, 2021 5:43 pm

Pater Damiaan schreef:Dit zijn ook heel beschaafde doseringen :p

Tja, waren eerste ervaringen toen het net een beetje op de markt verscheen natuurlijk, al mijn rapportjes zijn relatief braaf hoor. Ik probeerde live ervaringsrapportjes ook altijd in fatsoenlijke conditie zonder inmenging (op welke manier dan ook) van andere psychoactieven te registreren.

Benzodiazepine ontwenning kan bijvoorbeeld ook weken tot zelfs maanden aanhouden, als je in die periode nieuwe psychoactieven uitprobeert gaat dat natuurlijk invloed hebben op hoe je deze ervaart.

Ik heb ik mijn leven ook veel amfetamine verwante stimulanten gebruikt, vaak heb ik hiervan iets hogere doseringen nodig om soortgelijke intensiteit aan effect te ervaren vergeleken met anderen naar mijn ervaring.

En je algehele conditie en welbevinden heeft sowieso veel invloed op hoe je psychoactieven ervaart.

De eerste keer MDMA komt meestal wel goed binnen, dit gaat vaak ook op voor andere middelen binnen hun eigen categorie tot bepaalde hoogte. Ik vind de eerste indruk van een psychoactief vaak wel interessant om te noteren in ieder geval, 3-FPM heb ik uiteindelijk wel een paar gram van geconsumeerd mede omwille van lage potentie in gewicht. 3-FPM leek grofweg rond de 100mg wel een soort van plafond qua intensiteit te bereiken in ieder geval.

Maar je noemt dat je 3-FPM snuift (auw), welke hoeveelheden snuif je dan zoal weg?

In dit fragment uit 2016 komt een Engelse meneer voorbij die verteld dat hij 3-FPM injecteert, iets dat ik op Bluelight ook wel genoemd heb zien worden. Ik heb persoonlijk niets met IV/IM gebruik om soortgelijke redenen die ik je heb zien noemen aan vapen van psychoactieven.

Voor mij ligt er ook een associatie met zelfbeschadiging en naalden die mij niet zozeer aanspreekt. Maar vanaf een bepaald perspectief wel interessant dat sommige mensen 3-FPM een interessante drug vinden via deze RoA gezien de lage potentie in gewicht (en fluoratoom in de molecuul wat nog wel eens als extra caustisch wordt ervaren).
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Pater Damiaan » wo feb 17, 2021 6:48 pm

Maar je noemt dat je 3-FPM snuift (auw), welke hoeveelheden snuif je dan zoal weg?


Oh man geen idee, meestal voorzorgde ik mijn neus wel ietwat door te spoelen enzo.

Er was 1 enkele keer dat ik 4 dagen ging op 3-fpm tijdens de gentse feesten. geen idee van de hoeveelheid die ik weggewerkt heb... meerdere grammen sowiso.

De klonters die ik uit mijn neus snoot... ongeloofelijk. Na het enigszins schoonmaken rookte ik een sigaret en en ademde uit door mijn neus. en de rook smaakte puur naar koud en naar rmunt.

Sindsdien veel, veel voorzichter geweest met snuiven in het algemeen.
Nuja 3-fpm was mijn allereerste stim en zelfs drug die ik snoof, dus beginnersfout i guess

Heb er geen neusproblemen van overgehouden.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Jmths » wo feb 17, 2021 10:00 pm

Pater Damiaan schreef:Heb er geen neusproblemen van overgehouden.

En wel een goed verhaal. :smokin:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3F-Phenmetrazine

Berichtdoor Pater Damiaan » do feb 18, 2021 2:30 pm

Jmths schreef:
Pater Damiaan schreef:Heb er geen neusproblemen van overgehouden.

En wel een goed verhaal. :smokin:


Het waren de wildste gentse feesten die ik heb meegemaakt allesinds :p
Niet meer voor herhaling vatbaar. Helaas zijn de gentse feesten ook niet meer wat ze 7 jaar terug waren. :(
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron