Pater Damiaan schreef:Dit zijn ook heel beschaafde doseringen

Tja, waren eerste ervaringen toen het net een beetje op de markt verscheen natuurlijk, al mijn rapportjes zijn relatief braaf hoor. Ik probeerde live ervaringsrapportjes ook altijd in fatsoenlijke conditie zonder inmenging (op welke manier dan ook) van andere psychoactieven te registreren.
Benzodiazepine ontwenning kan bijvoorbeeld ook weken tot zelfs maanden aanhouden, als je in die periode nieuwe psychoactieven uitprobeert gaat dat natuurlijk invloed hebben op hoe je deze ervaart.
Ik heb ik mijn leven ook veel amfetamine verwante stimulanten gebruikt, vaak heb ik hiervan iets hogere doseringen nodig om soortgelijke intensiteit aan effect te ervaren vergeleken met anderen naar mijn ervaring.
En je algehele conditie en welbevinden heeft sowieso veel invloed op hoe je psychoactieven ervaart.
De eerste keer MDMA komt meestal wel goed binnen, dit gaat vaak ook op voor andere middelen binnen hun eigen categorie tot bepaalde hoogte. Ik vind de eerste indruk van een psychoactief vaak wel interessant om te noteren in ieder geval, 3-FPM heb ik uiteindelijk wel een paar gram van geconsumeerd mede omwille van lage potentie in gewicht. 3-FPM leek grofweg rond de 100mg wel een soort van plafond qua intensiteit te bereiken in ieder geval.
Maar je noemt dat je 3-FPM snuift (auw), welke hoeveelheden snuif je dan zoal weg?
In dit fragment uit 2016 komt een Engelse meneer voorbij die verteld dat hij 3-FPM injecteert, iets dat ik op Bluelight ook wel genoemd heb zien worden. Ik heb persoonlijk niets met IV/IM gebruik om soortgelijke redenen die ik je heb zien noemen aan vapen van psychoactieven.
Voor mij ligt er ook een associatie met zelfbeschadiging en naalden die mij niet zozeer aanspreekt. Maar vanaf een bepaald perspectief wel interessant dat sommige mensen 3-FPM een interessante drug vinden via deze RoA gezien de lage potentie in gewicht (en fluoratoom in de molecuul wat nog wel eens als extra caustisch wordt ervaren).