You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Vandaag 4fmp (130 mg) in combinatie met 2c-E (22.5 mg) gedaan, effect was zoals ik hoopte. Het nam de zware bodyload van de 2c-E sterk af tot nauwelijks voelbaar. Na 6 uur nogeens 60 mg bijgenomen, voel dat nog steeds. Wel een erg leuke maar zeer heftige trip!.
4-fmp is echt een aanrader voor combo's
TeKNoZem schreef:Ik heb overigens nooit last van een bodyload op 2C-E. Heel af en toe merk ik dat ik iets of wat aan het trillen ben en dat ik me iets verkouden voel. Daar houd 't dan ook op.
Bij de combinatie 2C-E en speed merkte ik dat ik wel wat meer ging tweaken en een vagere headspace kreeg. Socialer werd ik er niet van.
4-FA zou toch inderdaad wel wat meer effect geven, aangezien de euforie een behoorlijk stuk hoger ligt dan bij normale speed.
TeKNoZem schreef:Toch altijd wel interessant om per persoon de diversiteit van effecten te lezen.
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:Tsja met 2c-E wel gedaan maar dat is niet vergelijkbaar.. Ik zou inderdaad de 4-fmp iets eerder, half uurtje? als de 2c-B droppen. Omdat je dan al volledig onder invloed ben als de 2c-B opkomt, Ga je ook nog eens vreselijk vrolijk de 2c-B trip in
Nathaniel schreef:Tja 4fmp is natuurlijk sowieso leuk op een feest, misschien wel mijn favoriet. 2C-B heb ik geen ervaring mee maar hoor/lees vaak dat dit op een feest in matige dosering prima te doen is. Dus ik zou zeggen dat het wel moet kunnen.
Zou wel even opzoeken of er niet toevallig een synergie is zoals bij mdma+lsd, anders sta je alsnog ineens te trippen als een gek op je feestje wat wellicht niet de bedoeling is
MAARRRR ik vind eigenlijk dat je nieuwe stofjes of combo's altijd het beste thuis voor 't eerst probeert, veilige omgeving, alles wat je misschien ineens wil (luisteren/kijken/proeven etc) bij de hand.
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:Tsja met 2c-E wel gedaan maar dat is niet vergelijkbaar.. Ik zou inderdaad de 4-fmp iets eerder, half uurtje? als de 2c-B droppen. Omdat je dan al volledig onder invloed ben als de 2c-B opkomt, Ga je ook nog eens vreselijk vrolijk de 2c-B trip in
Olijfboompje schreef:Waarschijnlijk volgende week dit goedje snuiven.
Ik heb inmiddels al kristal, pep, 2c, mephedrone etc. gesnoven.
Gaat dit goedje meer pijn doen?
Flameon schreef:Olijfboompje schreef:Waarschijnlijk volgende week dit goedje snuiven.
Ik heb inmiddels al kristal, pep, 2c, mephedrone etc. gesnoven.
Gaat dit goedje meer pijn doen?
Jezus, haal capsules
Snuiven kan wel, ik heb het wel eens gedaan, maar caps is veel fijner
Flameon schreef:Dan snuif je toch lekker. Over een jaar maakt het niks meer uit of je links of rechts snuift, dan is je neus 1 luchtbuis
Ranko schreef:Ik verwacht in ieder geval een leuk report van je snuivingsdrang naar 4-FMP. Ach, ik maak het toch live mee
Olijfboompje schreef:Ranko schreef:Ik verwacht in ieder geval een leuk report van je snuivingsdrang naar 4-FMP. Ach, ik maak het toch live mee
Als ik huilend rondjes loop weet je what happened.
Squirrie schreef:Olijfboompje schreef:Ranko schreef:Ik verwacht in ieder geval een leuk report van je snuivingsdrang naar 4-FMP. Ach, ik maak het toch live mee
Als ik huilend rondjes loop weet je what happened.
Brand het zo ziekelijk hard dan? Ik ga me er binnenkort ook maar eens aan wegen, al hoewel ik nog niet weet of het dus bommen wordt of snuiven Als ik iedereen zo hoor klagen over het snuiven.. Haha!
Olijfboompje schreef:Ik zou het niet weten.
Het zal vast niet veel erger zijn als kristal of 2c snuiven.
Sublimo schreef:Olijfboompje schreef:Ik zou het niet weten.
Het zal vast niet veel erger zijn als kristal of 2c snuiven.
Het doet toch behoorlijk veel pijn hoor !
FRESH schreef:Volgens mij brand het ontzettend, maar proberen kun je natuurlijk altijd wel.
De heftige pijn dat je door de grond zakt zal een minuutje aanhouden ofzo?
Olijfboompje schreef:FRESH schreef:Volgens mij brand het ontzettend, maar proberen kun je natuurlijk altijd wel.
De heftige pijn dat je door de grond zakt zal een minuutje aanhouden ofzo?
Ik gok dat het gillend het toilet uitrennen wordt bij de Hemkade volgende week
Keihard gillend als een meisje!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten