Flameon schreef:Twee weken terug weer een weekend doorgehaald op dit spul
Hoe vaak gedoseerd? En de dosis moeten opschroeven naarmate het weekend vorderde of niet?
Flameon schreef:Twee weken terug weer een weekend doorgehaald op dit spul
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Nathaniel schreef:Hoe vaak gedoseerd? En de dosis moeten opschroeven naarmate het weekend vorderde of niet?
Sadpanda schreef:Is dit nog legaal?
Hashja schreef:1 keer is er 3g 4-FMP verloren gegaan, maar niets over gehoord. En dat was mijn leverancier ook nog maar 1 keer eerder gebeurd. En die verstuurd er zo'n 2 à 3 per dag, al een hele tijd.
Flameon schreef:Hashja schreef:1 keer is er 3g 4-FMP verloren gegaan, maar niets over gehoord. En dat was mijn leverancier ook nog maar 1 keer eerder gebeurd. En die verstuurd er zo'n 2 à 3 per dag, al een hele tijd.
Wat vreemd dat je er niks over te horen krijgt als het onderschept wordt? Het lijkt me toch verboden om 4 fmp te versturen/mogen ontvangen?
De controle bij tnt is inderdaad bagger heb ik vaker gehoord
Flameon schreef:Vreemd, dacht dat een postmedewerker geen poststukken mag openen? Briefgeheim?
Sublimo schreef:Flameon schreef:Vreemd, dacht dat een postmedewerker geen poststukken mag openen? Briefgeheim?
Natuurlijk mag dat niet, dat heet stelen.
Flameon schreef:Sublimo schreef:Flameon schreef:Vreemd, dacht dat een postmedewerker geen poststukken mag openen? Briefgeheim?
Natuurlijk mag dat niet, dat heet stelen.
Ohhh dean doen ze het bewust open maken. Ik dacht controle door scanners oid en dan eruit halen
Flameon schreef:Ligt natuurlijk aan welke envelop, maar aangetekend verseturen is idd nooit verkeerd. Alhoewel, als het dan onderschept wordt kun je niet zeggen: "ik weet niet hoe die envelop bij mij komt"
Flameon schreef:Hoelang werkt 4 fluor bij jullie?
RobTrip schreef:Hoeveel minder is dit? Kan je het zien als een keer geen MDMA, maar dit spul? Of kan het ook een best een keer ernaast? In hoeverre krijgt je serotonine een aanslag? Is dit bekend of wat zijn jullie ervaringen?
RobTrip schreef:Misschien is het handig als het stukje van Hasha in de OP komt?
RobTrip schreef:Ik heb ook een vraagje btw:
Ergens staat dit:"4-FMP zorgt ervoor dat serotonine wordt vrijgelaten in je hersenen (hoewel minder dan MDMA)"
Hoeveel minder is dit? Kan je het zien als een keer geen MDMA, maar dit spul? Of kan het ook een best een keer ernaast? In hoeverre krijgt je serotonine een aanslag? Is dit bekend of wat zijn jullie ervaringen?
TheFuckingDutchman schreef:Is dit nu een goede mdma vervanger voor op feestjes? Of toch lekker in een relaxte setting thuis?
TheFuckingDutchman schreef:Is dit nu een goede mdma vervanger voor op feestjes? Of toch lekker in een relaxte setting thuis?
TheFuckingDutchman schreef:Maar moet je na een tijdje bijpakken, zoals bij mdma, als je een feestje hebt wat langer duurt dan 4 uur?
Of blijft het effect langer aanwezig. Ergens las ik hier al 5 tot 7 uur, maar is de piek al snel voorbij?
TheFuckingDutchman schreef:En qua schadelijkheid moet ik denken aan de effecten van mdma zeker?
Petrovic schreef:Dit middeltje wil ik wel weer eens proberen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten