Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor FRESH » vr aug 19, 2011 12:31 pm

edblok2 schreef:
Ranko schreef:4-FMP zie je haast niet. Je gaat niet schaatsen en je krijgt geen grote pupillen. En het kan prima een maand voor X, aangezien je lang niet zo veel serotonine verbruikt als bij X. Dus het is prima te doen :)



uhh, niet waar, je krijgt er zeker wel schotels van. En iets roepen over serontonine is bullshit, daar weet je niets van aangezien er nog geen enkel fatsoenlijke onderzoek naar is gedaan.


Het neemt wel zeker minder serotonine op, maar alles komt met de dosering. Als je 160mg tot je neemt, ja dan verbruik je nog steeds relatief veel serotonine. Scheef gaan lopen kan er wel degelijk mee.
Praktijk bij mij wijst al wel uit dat ik minder nodig heb dan bij MDMA voor praktisch hetzelfde gevoel te evenaren. Bovendien voel ik me beter na 4-FMP dan na MDMA gebruik.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor vork » vr aug 19, 2011 8:03 pm

Ik had de eerste keer per ongeluk 250 mg genomen :roll2: Dat heb ik geweten,was heel tof alleen een dag erna voelde ik nog na effecten hahah.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor MDMC » vr aug 19, 2011 10:24 pm

edblok2 schreef:
Ranko schreef:4-FMP zie je haast niet. Je gaat niet schaatsen en je krijgt geen grote pupillen. En het kan prima een maand voor X, aangezien je lang niet zo veel serotonine verbruikt als bij X. Dus het is prima te doen :)



uhh, niet waar, je krijgt er zeker wel schotels van. En iets roepen over serontonine is bullshit, daar weet je niets van aangezien er nog geen enkel fatsoenlijke onderzoek naar is gedaan.

go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor onbekend » vr aug 19, 2011 10:36 pm

(NA // DA // SERT)
MDMA 110 278 72
4-Fluoroamphetamine 28 51.5 939
(d)-Methamphetamine 12.3 24.5 736
(een klein getal betekend het is sterker, dus veel minder serotonine dan mdma)

Heeft het trouwens iemand al met ghb/gbl kombineert? dit zal vast geen heel erg gevaarlijke combi zijn neem ik aan?
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor MDMC » vr aug 19, 2011 10:42 pm

4-fmp heb ik gecombineerd met GHB. 150 mgrm fluor en 4ml ghb, dit ging prima (heerlijke combi btw, net zoals amfetamine/ghb) .
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Einstein » za aug 20, 2011 2:18 pm

Het lijkt mij geen gevaarlijker combi dan speed en GHB.
Interessante cijfers, trouwens, Onbekend, die had ik nog niet gezien :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor FRESH » di aug 30, 2011 11:25 am

onbekend schreef:Heeft het trouwens iemand al met ghb/gbl kombineert? dit zal vast geen heel erg gevaarlijke combi zijn neem ik aan?


In die zin een combinatie dat het een aantal uur na gebruik van 4-FMP was. Ik vond het erg lekker, maar dat zal vast niet door de 4-FMP gekomen zijn :-)
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Hakvlees » ma sep 05, 2011 5:48 pm

he, jammer dat het niet meer legaal is. Dit staat toch wel hoog op mijn verlanglijstje, ik heb er niks dan goeds over gehoord.
Maar aangezien de werking mdma-achtig is, is het dan ook lekker om met mdma te combineren of zul je dan het verschil nauwelijks merken?
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Enjoy » ma sep 05, 2011 5:50 pm

Is dit nog wel ergens via internet te krijgen of niet meer?
Laatst bijgewerkt door Enjoy op ma sep 05, 2011 7:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma sep 05, 2011 6:34 pm

3 jaar geleden deed ik MDMA om de 4 maanden en dan dit er tussen. Eerste 3 keer of zo was super, een soort frisse MDMA maar daarna was er niet veel meer aan. Na een tijdje werkt het wat minder volgens mij. En het ligt niet aan die serotonine ongein, want MDMA deed het zelfs toen wel gewoon voluit. Herkennen mensen dit? :P
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor edblok2 » ma sep 05, 2011 7:45 pm

ik denk er dat er een zeer sterke tolerantie of gewenning optreed. Ik herken wat je zegt, met 4fluo maar ook met bijv. mephedrone. Na enkele keren is de magie verdwenen, een stuk meer dan met speed/mdma, en ook hogere doseringen brengen dat magische niet meer terug. Je voelt het wel STERKER maar niet BETER, als je een beetje snapt wat ik bedoel. Met mdma, maar ok met wiet/hasj, heb ik geregeld weer dat ik even helemaal uit mijn bol ga van verbazing over de wondere wereld die ik betreed, ook als deed ik het zeg maar vorige week nog maar was er toen niets aan.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor FRESH » di sep 06, 2011 9:42 am

Hmmm ik herken dat nou eigenlijk weer net niet. Maar hoevaak doen jullie het dan?

Ik doe het niet echt vaker dan ik met mdma zou doen. Denk gemiddeld 1x per 3 maanden.
Doe dit al meer dan 1,5 jaar en merk (nog) geen verschil gelukkig.
Mijn dosis is ook nooit echt hoog. Zo rond de 130mg.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor edblok2 » di sep 06, 2011 9:54 am

ik zit op ongeveer 4/5 keer per jaar harddrugs, alles bij elkaar. Meestal 2 pillen, een keer speed, een keer meph een keer 4fluo.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Hashja » di sep 06, 2011 4:43 pm

Tomzeur schreef:3 jaar geleden deed ik MDMA om de 4 maanden en dan dit er tussen. Eerste 3 keer of zo was super, een soort frisse MDMA maar daarna was er niet veel meer aan. Na een tijdje werkt het wat minder volgens mij. En het ligt niet aan die serotonine ongein, want MDMA deed het zelfs toen wel gewoon voluit. Herkennen mensen dit? :P


Ik herken dit ook niet. Ik gebruik 4-fluor en MDMA dan ook zelden. 1× in de 3 maanden één van de 2.
Vorig jaar gebruikte ik in de zomer wat vaker 4-fluor, tot 1× per maand, gedurende 3 maand. Maar ook dan ondervind ik geen enkele vorm van tolerantie.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di sep 06, 2011 4:46 pm

FRESH schreef:Hmmm ik herken dat nou eigenlijk weer net niet. Maar hoevaak doen jullie het dan?

Ik doe het niet echt vaker dan ik met mdma zou doen. Denk gemiddeld 1x per 3 maanden.
Doe dit al meer dan 1,5 jaar en merk (nog) geen verschil gelukkig.
Mijn dosis is ook nooit echt hoog. Zo rond de 130mg.


Ik heb het zo'n 5 keer gedaan in 2 jaar tijd. Even vaak als MDMA, dat deed ik ook 5 of 6 keer of zo.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Lateralus » wo sep 07, 2011 9:05 am

Ikzelf weeg 71 kilo, ben 181 cm groot en heb al wat ervaring met XTC en speed. Ben van plan aankomende zaterdag voor het eerst 4-Fmp op Q-Base te gebruiken, als het kan wil ik van 17u00 tot 07u00 goed onder invloed zijn, maar het moet wel gezond blijven. Mijn groep heeft besloten rond de 140 mg per persoon te gebruiken. Is dit wat voor mij, of is het gelijk teveel? Ik wil wel hard gaan maar zou tijdens het feest graag enigszins wat controle over mezelf willen hebben.
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor FRESH » wo sep 07, 2011 10:56 am

@ Lateralus

Zelf neem ik nooit meer dan 130mg, maar dat is gewoon omdat ik dat lekker genoeg vind.
140mg zal ook nog wel goed te doen zijn, controle blijft dan ook nog wel hoor :)
V.a. 150mg zou ik niet doen...da's best veel en ga je behoorlijk hard.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Lateralus » wo sep 07, 2011 8:01 pm

Ok, hoelang merk je het eigenlijk, als je 130 mg neemt?
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Sublimo » za sep 10, 2011 3:18 pm

Lateralus schreef:Ok, hoelang merk je het eigenlijk, als je 130 mg neemt?


Ik heb daar meestal wel een hele dag effecten van, maar dat verschilt van persoon tot persoon.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Lateralus » ma sep 12, 2011 4:51 am

Fantastisch spul! Persoonlijk vind ik dit veel beter als XTC, de euforie maar vooral ook de aanhoudende kick, het schommelt niet: het blijft maar doorgaan zonder even in te zakken. Heb die rush zowat een uur of anderhalf gehad. Daarna sta je gewoon superstrak, niet heel bijzonder maar wel handig.
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Sjaak101 » ma sep 12, 2011 12:49 pm

Enjoy schreef:Is dit nog wel ergens via internet te krijgen of niet meer?


Het is nog volop verkrijgbaar hoor, goed zoeken..
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Intoxication » ma sep 12, 2011 1:50 pm

FRESH schreef:Hmmm ik herken dat nou eigenlijk weer net niet. Maar hoevaak doen jullie het dan?

Ik doe het niet echt vaker dan ik met mdma zou doen. Denk gemiddeld 1x per 3 maanden.
Doe dit al meer dan 1,5 jaar en merk (nog) geen verschil gelukkig.
Mijn dosis is ook nooit echt hoog. Zo rond de 130mg.

dat is dus wat ik denk als je bijpakt bij mdma verkloot je je het gewoon voor je gehele receptors,

gewoon 1x pakken en <150mg komt goed dan altijd,
mensen die 0,4gr mdma pakken op een avond; logisch dat je nooit meer zo goed voelt als de eerste keer imo dat is 400% dosis! mss verloopt het wachten daarna ook rechtevenrdig 400% x 3maanden is mss een jaartje wachten dan! wie weet;)
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Koekert » vr okt 28, 2011 3:33 am

Het euforische effect van de drug is na ongeveer 2 uur voorbij, hoewel het speedy effect ongeveer 8 uur aan kan houden. Voor dat je slaapt kan er wat meer tijd verstrijken.


Lijkt me een beetje zonde om dan door te gaan op de 4fmp als de euforie al best snel verdwijnt?
Iemand wel eens 4fmp gecombineerd met normale speed of mdma? En weet iemand of 4fmp gecombineerd met speed of mdma meer kans geeft op hersenschade? Kan hier niks over vinden.

Hopelijk binnenkort 4fmp proberen, ben zeer benieuwd :grin:
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor onbekend » vr okt 28, 2011 6:19 am

4-fa+etizolam kan heftige open eye visuals veroorzaken als je hoog doseert, dit was wel zeker de realistische visuals die ik ook heb gehad en een leuke ervaring.(met ogen open) Ik had een paar dagen ervoor al best veel Amphetamine gebruikt, maar wel erg goed geslapen en gegeten. Meer gegeten dan normaal, en de dag ervoor 12 uur geslapen. Op de dag heb ik rond de 500-600 4-fa gebruikt,
oral,rectal en gesnoven ongeveer in 3 delen. maar door de tolerantie en de etizolam had ik hellemaal geen bijwerkingen en was ik niet super sterk Stimuleerd hoe ikvroeger al van 150mg ben geweest.

Na een tijdje muziek geluistert te hebben, jointjes gerookt en genieten zag ik opeens een Trol :#: naast mij fliegen, ik kon eerst mijn ogen niet echt geloven, en schrok effe, toen realiseerde ik dat het van de 4fa+etiz combo moest komen. De trol visual was ongeveer zon 20-30cm klein, en vloog toen op mijn hoofd hoogte meteen naast mij een staarde mij in de ogen, ik keek hem meteen aan omdat ik dacht dit is toch te gek, na een paar sekonde loste hij zich plotseling in niets op.

Ik was nog hellemaal verbaast en moest het metteen ff in een chat vertellen :grin: Maar toen ging het nog verder, ik weet al hellemaal niet meer alles precies wat ik gezien heb maar er waren de gekste visuals en vooral realistische deren/wezens welke op dit moment zo echt leken, ook al was ik me totaal bewust dat het van de drugs kwam. Het waren geen visuals hoe ik ze krijg als ik te wijnig slaap, hoe ik het nu heb ;) En ik voelde me nuchterner dan nu waar ik dit schrijf, na 40 uur wakker te zijn. Ook had ik geen paniek, alleen altijd in de eerste sekonde waar ik de beesten zag :mrgreen: Er was bv ook op mijn couch op eens 1-2 meter afstand van mij een urang utang of gorilla, in de eerste sekonde schrok ik en was al bang dat hij me aanviel. Maar dit was net hoe op een Trip, war je ff een sekonde tijd nodig hebt het te realiseren, maar geen teken van paranoia ect wat ik had verwacht bij zulke gekke visuals. Ik heb wel ook op die avond voor de eerste keer stemmen gehoord, maar wat mij ook hellemaal niet erg op dit moment leek. Ik heb toen ook herkend dat het de wind was, waar mijn hersenen wel door de vele drugs its van gemaakt hebben. Maar voor de rest was ik eigenlijk allen fasineerd van hoe realistisch de visuals uitzagen, toen ik ook prezierer keek op die urang uitang, verandere hij ook terug in een kussen welke maa ongever 1/10 zo groot was hoe dat beest lol. dit was wel zon 2-3 weken geleden, dus ik kan me niet meer precies meer herrinern. en ik ben nu ook al weer 40 uur wakker en kan niet slapen :( 14 uur is het laaste neusspray snifje genomen dit kan tog niet :|
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Einstein » vr okt 28, 2011 2:33 pm

Koekert schreef:En weet iemand of 4fmp gecombineerd met speed of mdma meer kans geeft op hersenschade? Kan hier niks over vinden.

Ik zou er wel vanuit gaan, op dezelfde manier als met pep+MDMA. De werking van 4-FMP ligt ergens tussen pep en MDMA in, als je daar extra stimulanten doorheen gaat mengen zal er wel meer hersenschade ontstaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor westergas » di nov 15, 2011 7:53 am

Leuk spul maar die kater...ai ai ai wat had ik een kater! Zaterdagavond stuk of 12-14 blikjes bier en 150mg 4-FA. Het zal ook wel door de bier komen maar ik dacht zondag echt dat ik dood ging :shock:
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Einstein » di nov 15, 2011 8:56 am

12 bier zou ik de volgende dag in ieder geval niet overleven als ik ook nog aan de uppers ben gegaan :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor westergas » di nov 15, 2011 10:56 am

Einstein schreef:12 bier zou ik de volgende dag in ieder geval niet overleven als ik ook nog aan de uppers ben gegaan :#:


tja ik ben best een zuiplap dus van die 12 biertjes had ik op zich weinig last gehad. de combinatie was echt rampzalig hoewel ik nooit drugs neem zonder drank, ik heb dus geen idee hoe mijn lichaam daarop reageerd.
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor megatrippie » di nov 15, 2011 11:11 am

westergas schreef:
Einstein schreef:12 bier zou ik de volgende dag in ieder geval niet overleven als ik ook nog aan de uppers ben gegaan :#:


tja ik ben best een zuiplap dus van die 12 biertjes had ik op zich weinig last gehad. de combinatie was echt rampzalig hoewel ik nooit drugs neem zonder drank, ik heb dus geen idee hoe mijn lichaam daarop reageerd.


amfetamines domineren en zorgen dat je grote hoeveelheden alcohol e.d. naar binnen kunt tanken zonder noemenswaardige problemen.
Als alles uitgewerkt is heb echter te maken met een kater van de 4fmp, alcohol, andere middelen en wangedrag waarmee je je lichaam en geest mishandeld hebt.

Meeste mensen eten niet of slecht roken als een ketter nemen geen rust zuipen als een krijger en weten over het algemeen nog wel een paar manieren om hun lichaam te mishandelen op amfetamines.

Als het dan uitgewerkt is roepen ze dat ze een kater van de speed of 4fmp hebben.
Die zijn echter slecht voor een klein gedeelte verantwoordelijk voor de kater.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor FRESH » di nov 15, 2011 1:14 pm

westergas schreef:Leuk spul maar die kater...ai ai ai wat had ik een kater! Zaterdagavond stuk of 12-14 blikjes bier en 150mg 4-FA. Het zal ook wel door de bier komen maar ik dacht zondag echt dat ik dood ging :shock:


haha, dat komt echt doot het bier kerel ;-) Niet door je 4-F
FRESH
Offline
 

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner