4-fa+etizolam kan heftige open eye visuals veroorzaken als je hoog doseert, dit was wel zeker de realistische visuals die ik ook heb gehad en een leuke ervaring.(met ogen open) Ik had een paar dagen ervoor al best veel Amphetamine gebruikt, maar wel erg goed geslapen en gegeten. Meer gegeten dan normaal, en de dag ervoor 12 uur geslapen. Op de dag heb ik rond de 500-600 4-fa gebruikt,
oral,rectal en gesnoven ongeveer in 3 delen. maar door de tolerantie en de etizolam had ik hellemaal geen bijwerkingen en was ik niet super sterk Stimuleerd hoe ikvroeger al van 150mg ben geweest.
Na een tijdje muziek geluistert te hebben, jointjes gerookt en genieten zag ik opeens een Trol
naast mij fliegen, ik kon eerst mijn ogen niet echt geloven, en schrok effe, toen realiseerde ik dat het van de 4fa+etiz combo moest komen. De trol visual was ongeveer zon 20-30cm klein, en vloog toen op mijn hoofd hoogte meteen naast mij een staarde mij in de ogen, ik keek hem meteen aan omdat ik dacht dit is toch te gek, na een paar sekonde loste hij zich plotseling in niets op.
Ik was nog hellemaal verbaast en moest het metteen ff in een chat vertellen
Maar toen ging het nog verder, ik weet al hellemaal niet meer alles precies wat ik gezien heb maar er waren de gekste visuals en vooral realistische deren/wezens welke op dit moment zo echt leken, ook al was ik me totaal bewust dat het van de drugs kwam. Het waren geen visuals hoe ik ze krijg als ik te wijnig slaap, hoe ik het nu heb
En ik voelde me nuchterner dan nu waar ik dit schrijf, na 40 uur wakker te zijn. Ook had ik geen paniek, alleen altijd in de eerste sekonde waar ik de beesten zag
Er was bv ook op mijn couch op eens 1-2 meter afstand van mij een urang utang of gorilla, in de eerste sekonde schrok ik en was al bang dat hij me aanviel. Maar dit was net hoe op een Trip, war je ff een sekonde tijd nodig hebt het te realiseren, maar geen teken van paranoia ect wat ik had verwacht bij zulke gekke visuals. Ik heb wel ook op die avond voor de eerste keer stemmen gehoord, maar wat mij ook hellemaal niet erg op dit moment leek. Ik heb toen ook herkend dat het de wind was, waar mijn hersenen wel door de vele drugs its van gemaakt hebben. Maar voor de rest was ik eigenlijk allen fasineerd van hoe realistisch de visuals uitzagen, toen ik ook prezierer keek op die urang uitang, verandere hij ook terug in een kussen welke maa ongever 1/10 zo groot was hoe dat beest lol. dit was wel zon 2-3 weken geleden, dus ik kan me niet meer precies meer herrinern. en ik ben nu ook al weer 40 uur wakker en kan niet slapen
14 uur is het laaste neusspray snifje genomen dit kan tog niet