vork schreef:Volgens mij is 4-fmp niet meer te krijgen via webshops of vergis ik mij?
Je vergist je
vork schreef:Volgens mij is 4-fmp niet meer te krijgen via webshops of vergis ik mij?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:vork schreef:Volgens mij is 4-fmp niet meer te krijgen via webshops of vergis ik mij?
Je vergist je
But build to destroy
You play with my world
4-FA zal naar alle waarschijnlijkheid uit de webwinkel verdwijnen omdat ons
niet helemaal duidelijk is of het nou wel of niet strafbaar is.
gyan007 schreef:Iedereen meteen in bulk bestellen
Doc schreef:gyan007 schreef:Iedereen meteen in bulk bestellen
dat wou ik net doen maar moet wachten op STUDIEFINANCIERING
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
gyan007 schreef:Is 4-fmp veel beter dan 6-adp? Heb n.l. zaterdag voor het eerst 6-adp gebruikt en vond het een heel nuchter, maar toch zeer soepel effect hebben, alsof alles gaat zoals het hoort te gaan. Zat te twijfelen tussen 4-fmp of 6-adp voor zaterdag en uiteindelijk toch de benzo fury gekozen, maar weet niet of ik nu alsnog 4-fmp zal proberen...
edblok2 schreef:De eerste twee uur lijken op MDMA ja maar de 10 uur daarna zit je te balen dat je het hebt genomen (hoge hartslag, dysforie, niet slapen etc)
Davinci schreef:4-fmp gaat inderdaad meer in de richting van mdma dan 6-apb.edblok2 schreef:De eerste twee uur lijken op MDMA ja maar de 10 uur daarna zit je te balen dat je het hebt genomen (hoge hartslag, dysforie, niet slapen etc)
Daar ben ik het toch niet echt mee eens. Het love-gevoel van 4-fmp gaat inderdaad wel na een tijdje over in een meer speedy effect. Muziek blijft nog altijd het beste ooit, alles voelt goed, dansen is heerlijk. Ik ervaar dit niet echt als negatief als het grootste love gedeelte eraf is
edblok2 schreef:Davinci schreef:4-fmp gaat inderdaad meer in de richting van mdma dan 6-apb.edblok2 schreef:De eerste twee uur lijken op MDMA ja maar de 10 uur daarna zit je te balen dat je het hebt genomen (hoge hartslag, dysforie, niet slapen etc)
Daar ben ik het toch niet echt mee eens. Het love-gevoel van 4-fmp gaat inderdaad wel na een tijdje over in een meer speedy effect. Muziek blijft nog altijd het beste ooit, alles voelt goed, dansen is heerlijk. Ik ervaar dit niet echt als negatief als het grootste love gedeelte eraf is
ja ik moet mijn bericht inderdaad wel nuanceren aangezien ik het in een thuis setting heb gedaan met een paar maten, niet op een dancefeest ofzo. Dan ervaar je het vast wel anders.
Davinci schreef:Als je een deel van die eigenschappen als nadeeld beschouwt, waarom zou je dan nog amfetamine gebruiken?
deman13 schreef:Is deze drug leuk, om alleen op een feest 4FMP te gebruiken? Niks anders erbij?
Sunseed schreef:ALs ik 120 mg 4-FA doe en 4 u later 120 mg MDMA, voel ik de mdma dan of niet?
Sunseed schreef:Wie kan btw bevestigen dat cannabis de werking versterkt?
Hashja schreef:deman13 schreef:Is deze drug leuk, om alleen op een feest 4FMP te gebruiken? Niks anders erbij?
Ja, absoluut.Sunseed schreef:ALs ik 120 mg 4-FA doe en 4 u later 120 mg MDMA, voel ik de mdma dan of niet?
Je zult absoluut wat voelen, maar het love gevoel kan hier wat voor onderdoen. Ik denk dat het misschien beter uitpakt als je deze 2 omdraait.Sunseed schreef:Wie kan btw bevestigen dat cannabis de werking versterkt?
Tijdens kan ik blowen wat ik wil, ik voel er geen zak van.
Tegen het einde echter, kun je de werking in de come-down wat versterken. Tot het moment dat je gewoon weer stoned wordt.
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:Vergeet het slapen maar Iedergeval ik slaap niet meer na 4-fmp, ik neem het altijd al met de gedachte doortehalen want dezelfde dag slapen zit er niet meer in. Maar dit is vooral als je een keertje bijpakt trouwens, als je al zo vroeg met 4-fmp begint zal je nog wel kunnen slapen.
Intoxication schreef:MORGEN
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten