Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Kraak » ma dec 05, 2011 7:03 pm

vork schreef:Volgens mij is 4-fmp niet meer te krijgen via webshops of vergis ik mij?

Je vergist je :)
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor vork » ma dec 05, 2011 8:04 pm

Sjarel schreef:
vork schreef:Volgens mij is 4-fmp niet meer te krijgen via webshops of vergis ik mij?

Je vergist je :)

Ah oke 8-) Ik koop mijn Rc vrijwel nooit op een webshop behalve mxe enz..
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DonnieDarko1979 » ma dec 19, 2011 12:19 pm

Afgelopen weekend voor het eerst een cap van 100 mg geprobeerd op een feest.
Was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik had gratis kaartjes gewonnen voor Fusion of Dance en vond het een mooie gelegenheid om deze rc, die ik al een tijdje thuis had liggen, te testen.
Voordat we in de rij gingen staan ingenomen en toen rustig wachten totdat we eindelijk binnen waren.
Na ongeveer een uurtje begonnen we het wel te voelen. Heel relaxt, het kwam langzaam opzetten en vervolgens blijf je in een lekkere flow. Die flow hield wel een paar uurtjes aan en kwam af en toe nog in vlagen opzetten. Af en toe lekkere rillingen,
Al met al een zeer relaxt stofje. Klapt er niet in 1 keer in als mdma, waardoor je niet meteen helemaal wappie bent. En bijkomend voordeel is ook dat de kater stukken minder is dan bij mdma.
Mijn vriendin en ik vinden dit stofje zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
Every living creature on earth dies alone
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Kraak » ma dec 19, 2011 5:41 pm

Ondertussen komt hier ook 5 gram aan, voor maar 50 euro, veel goedkoper als M etc. :woeh: Dit belooft hele leuke kerstweken!
Ik vind 4-fmp toch wel de party-drug als je niet al te waus/vaag wil zijn. Heerlijk actief en totaal geen slaap. Heb er zin in :love:
But build to destroy
You play with my world
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor vork » di dec 20, 2011 11:47 am

veel plezier 8-) Morgen salaris binnen dus ook maar weer even bestellen.
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DonnieDarko1979 » di dec 20, 2011 2:55 pm

Even ter info.
Kreeg van AV de volgende info:

4-FA zal naar alle waarschijnlijkheid uit de webwinkel verdwijnen omdat ons
niet helemaal duidelijk is of het nou wel of niet strafbaar is.
Every living creature on earth dies alone
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » di dec 20, 2011 3:01 pm

Iedereen meteen in bulk bestellen :p
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Doc » di dec 20, 2011 4:45 pm

gyan007 schreef:Iedereen meteen in bulk bestellen :p

dat wou ik net doen maar moet wachten op STUDIEFINANCIERING :kleuter:
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » di dec 20, 2011 4:58 pm

Doc schreef:
gyan007 schreef:Iedereen meteen in bulk bestellen :p

dat wou ik net doen maar moet wachten op STUDIEFINANCIERING :kleuter:

Dan moet jij nog 1 dagje wachten :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » di dec 20, 2011 5:36 pm

Als ik thuis kom kei hard inkopen dan!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Stefaan » di dec 20, 2011 5:40 pm

Is 4-fmp veel beter dan 6-adp? Heb n.l. zaterdag voor het eerst 6-adp gebruikt en vond het een heel nuchter, maar toch zeer soepel effect hebben, alsof alles gaat zoals het hoort te gaan. Zat te twijfelen tussen 4-fmp of 6-adp voor zaterdag en uiteindelijk toch de benzo fury gekozen, maar weet niet of ik nu alsnog 4-fmp zal proberen...
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » di dec 20, 2011 6:41 pm

gyan007 schreef:Is 4-fmp veel beter dan 6-adp? Heb n.l. zaterdag voor het eerst 6-adp gebruikt en vond het een heel nuchter, maar toch zeer soepel effect hebben, alsof alles gaat zoals het hoort te gaan. Zat te twijfelen tussen 4-fmp of 6-adp voor zaterdag en uiteindelijk toch de benzo fury gekozen, maar weet niet of ik nu alsnog 4-fmp zal proberen...

4-fmp of 4-fa vind ik vele malen beter dan 6-apb.
Mijn ervaring met 6-apb is niet zo denderend. 120mg 6-apb deed niet echt veel, heb er weinig van gemerkt, ik stond heel de avond bloednuchter te balen...
Er was niet zo veel aan en van een enorme pure joint werd ik maar niet high. Mijn hartslag versnelde wel en ik heb misschien maar 1 moment gehad waarop ik de 6-apb voelde zoals het zou moeten. Ik heb zelfs redelijk deftig kunnen slapen.
Het was echt verspilling van mijn receptoren en ik had betere dingen kunnen doen die avond.

3 a 4 maand later heb ik dan 150mg 4-fa gedropt (wel 4u na 300ug lsd)
Oh my... :love:
Mijn lichaam was net als een warm zacht deken die overal tintelde.
Alles voelde zo goed. En meisjes .... :love: Iedereen zag er zo goed uit.
Ik hield van iedereen. :roll2:
Het was zalig :)
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Stefaan » di dec 20, 2011 7:30 pm

Dus 4-FMP gaat meer richting een flinke portie mdma..? Wat jij beschrijft van de 6-APB ervaarde ik ook eigenlijk, maar ik vond het juist wel chill om een mild effect te hebben.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor edblok2 » di dec 20, 2011 7:49 pm

De eerste twee uur lijken op MDMA ja maar de 10 uur daarna zit je te balen dat je het hebt genomen (hoge hartslag, dysforie, niet slapen etc)
edblok2
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Davinci » di dec 20, 2011 7:57 pm

4-fmp gaat inderdaad meer in de richting van mdma dan 6-apb.

edblok2 schreef:De eerste twee uur lijken op MDMA ja maar de 10 uur daarna zit je te balen dat je het hebt genomen (hoge hartslag, dysforie, niet slapen etc)

Daar ben ik het toch niet echt mee eens. Het love-gevoel van 4-fmp gaat inderdaad wel na een tijdje over in een meer speedy effect. Muziek blijft nog altijd het beste ooit, alles voelt goed, dansen is heerlijk. Ik ervaar dit niet echt als negatief als het grootste love gedeelte eraf is :roll2:
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor edblok2 » wo dec 21, 2011 11:03 am

Davinci schreef:4-fmp gaat inderdaad meer in de richting van mdma dan 6-apb.

edblok2 schreef:De eerste twee uur lijken op MDMA ja maar de 10 uur daarna zit je te balen dat je het hebt genomen (hoge hartslag, dysforie, niet slapen etc)

Daar ben ik het toch niet echt mee eens. Het love-gevoel van 4-fmp gaat inderdaad wel na een tijdje over in een meer speedy effect. Muziek blijft nog altijd het beste ooit, alles voelt goed, dansen is heerlijk. Ik ervaar dit niet echt als negatief als het grootste love gedeelte eraf is :roll2:

ja ik moet mijn bericht inderdaad wel nuanceren aangezien ik het in een thuis setting heb gedaan met een paar maten, niet op een dancefeest ofzo. Dan ervaar je het vast wel anders.
edblok2
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Doc » wo dec 21, 2011 2:06 pm

edblok2 schreef:
Davinci schreef:4-fmp gaat inderdaad meer in de richting van mdma dan 6-apb.

ja ik moet mijn bericht inderdaad wel nuanceren aangezien ik het in een thuis setting heb gedaan met een paar maten, niet op een dancefeest ofzo. Dan ervaar je het vast wel anders.

met gewone amfetamine heb je toch ook die nadelen?
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » wo dec 21, 2011 4:55 pm

Als je een deel van die eigenschappen als nadeeld beschouwt, waarom zou je dan nog amfetamine gebruiken?
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Doc » wo dec 21, 2011 5:06 pm

Davinci schreef:Als je een deel van die eigenschappen als nadeeld beschouwt, waarom zou je dan nog amfetamine gebruiken?

Ja dat bedoelde ik, ik heb nog niet 4 fluoroamfetamine gebruikt maar tot hoever ik me heb ingelezen is de comedown niet echt heftiger als gewone amfetamine, waardoor ik het niet als nadelig zie.

Hoge hartslag en niet kunne slape en zweterig enz. hoort er nou eenmaal bij.. (vind ik)
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor deman13 » ma dec 26, 2011 2:35 pm

Is deze drug leuk, om alleen op een feest 4FMP te gebruiken? Niks anders erbij?
deman13
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » ma dec 26, 2011 2:48 pm

Je vergist je

Misschien dit maar eens testen met oudejaarsavond omdat alle RC websites opeens gesloten zijn en mijn 6-apb waarschijnlijk niet voor zaterdag hier zal zijn..

Alleen wil ik combineren? ALs ik 120 mg 4-FA doe en 4 u later 120 mg MDMA, voel ik de mdma dan of niet? Wie kan btw bevestigen dat cannabis de werking versterkt?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hashja » ma dec 26, 2011 4:59 pm

deman13 schreef:Is deze drug leuk, om alleen op een feest 4FMP te gebruiken? Niks anders erbij?

Ja, absoluut.

Sunseed schreef:ALs ik 120 mg 4-FA doe en 4 u later 120 mg MDMA, voel ik de mdma dan of niet?

Je zult absoluut wat voelen, maar het love gevoel kan hier wat voor onderdoen. Ik denk dat het misschien beter uitpakt als je deze 2 omdraait.

Sunseed schreef:Wie kan btw bevestigen dat cannabis de werking versterkt?

Tijdens kan ik blowen wat ik wil, ik voel er geen zak van.
Tegen het einde echter, kun je de werking in de come-down wat versterken. Tot het moment dat je gewoon weer stoned wordt. :P
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » ma dec 26, 2011 7:08 pm

Hashja schreef:
deman13 schreef:Is deze drug leuk, om alleen op een feest 4FMP te gebruiken? Niks anders erbij?

Ja, absoluut.

Sunseed schreef:ALs ik 120 mg 4-FA doe en 4 u later 120 mg MDMA, voel ik de mdma dan of niet?

Je zult absoluut wat voelen, maar het love gevoel kan hier wat voor onderdoen. Ik denk dat het misschien beter uitpakt als je deze 2 omdraait.

Sunseed schreef:Wie kan btw bevestigen dat cannabis de werking versterkt?

Tijdens kan ik blowen wat ik wil, ik voel er geen zak van.
Tegen het einde echter, kun je de werking in de come-down wat versterken. Tot het moment dat je gewoon weer stoned wordt. :P

Als mijn 6-APB niet op tijd aankomt zal het waarschijnlijk dat worden de 32ste,

Ik was aan het denken om bij het binnenkomen (21 u) 20 mg 2c-c en 100 mg MDMA te nemen, als die wat beginnen uit te werken (3-4 u later), 125 mg 4-FA te droppen, en als ik naar huis ga (7-8 u) een etizolam om te kunnen slapen (heb na pep altijd enorm veel moeite om te slapen, zelfs bij lage dosissen en meer dan 12 u na inname, dus zal hierbij ook wel zo zijn). Tussendoor ook nog wat jointjes eventueel. Opmerkingen/advies?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Kraak » ma dec 26, 2011 8:07 pm

Vergeet het slapen maar :roll: Iedergeval ik slaap niet meer na 4-fmp, ik neem het altijd al met de gedachte doortehalen want dezelfde dag slapen zit er niet meer in. Maar dit is vooral als je een keertje bijpakt trouwens, als je al zo vroeg met 4-fmp begint zal je nog wel kunnen slapen.
But build to destroy
You play with my world
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » ma dec 26, 2011 8:22 pm

Sjarel schreef:Vergeet het slapen maar :roll: Iedergeval ik slaap niet meer na 4-fmp, ik neem het altijd al met de gedachte doortehalen want dezelfde dag slapen zit er niet meer in. Maar dit is vooral als je een keertje bijpakt trouwens, als je al zo vroeg met 4-fmp begint zal je nog wel kunnen slapen.

Bwaah, een tijdje geleden 100 mg pep bommetje gedaan (69 %, getest), dan toen ik thuiskwam 8 u later 2 mg etizolam genomen en viel na een half uur als een blok in slaap voor 8 u lang, wat zonder etizolam nooit zou gelukt zijn en als het al lukt is het nooit langer dan 30 min :p
Heb toch 20 etizolams gratis gekregen bij m'n vorige bestelling dus kan er wel wat missen, weet wel niet in hoeverre dit schadelijk is :conf:
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma dec 26, 2011 8:27 pm

Schadelijkheid zal met etizolam wel meevallen, al blijft het een RC. Combinaties van stimulanten met benzo's leveren over het algemeen geen extra biochemische risico's op, zolang de dosis van beide binnen de perken blijft.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Doc » wo dec 28, 2011 10:14 am

Dit weekend eens getest, wat een geniaal geweldig spul!

mdma ga ik veel te hard op en ben ik veeste waus, hierbij helder energiek en toch een dik love gevoel wat ik bij speed toch echt mis.

En lichamelijk was ik er veel minder erg aan toe dat een gemiddeld feestje op de speed.

Alleen kan het nog niet geheel objectief beoordelen omdat ik het super onverantwoordelijk heb gecombineerd met alcohol, methoxetamine, ketamine, klein beetje pep en wat wiet en hasj om te slapen.
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Intoxication » vr dec 30, 2011 8:18 pm

MORGEN :love:
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Intoxication
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » vr dec 30, 2011 8:49 pm

Intoxication schreef:MORGEN :love:

Hier ook zo :D
Eerst een Q-dance (160 mg) en als die uitwerkt 125 mg fluor :D
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor TrippaC » za dec 31, 2011 7:12 am

Beter gewoon 200mg vantevoren en later die M :hulde:

Wat is de meerwaarde van eerst M en dan 4-FMP?
M klapt toch wel door de 4-FMP heen, en vice versa ga je die 4-FMP ook zeker voelen na de M. Of je bent van plan om best lang door te halen of denkt dat de 4-FMP de crash van M opvangt. Geloof me die 4-FMP voel je een hele tijdje tot volgende middag :grin:
TrippaC
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals